Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we zaten beide al stomverbaasd hier. Ik snap niet waarom Schone penalty mocht nemen. Z'n laatste was ook al mis (rebound doelpunt voor sigthorson toen in comp) en dan Moisander snap ik ook niet. Had liever alderweireld willen zien. Betere traptechniek. Pff had al gepland met maten voor ajax - chelsea.Racing_Genk zei:Vermeer gokt iedere keer verkeerd, lol
Racing_Genk zei:Vermeer gokt iedere keer verkeerd, lol
Maxwell zei:Jammer Wilcao![]()
mtm zei:Dit was nog eens het Liverpool als vanouds. Groots publiek, veel druk naar voren en haast een serieuze stunt behaald. Top!


Ge moet dat zo niet herhalen, sewwes komt mtm hier weer bleiten dat ge zen vriendje er weer doorsleurt.dacuba zei:2-0 in het krijt staan, een domme tegengoal slikken maar toch nog bijna doorgaan. Da's wel een stunt hoor. Gij baseert u enkel op de uitslag Romelus, maar Liverpool heeft gisteren echt wel een dikke match gespeeld (Zenit was ook niet slecht imo), zeker na die domme weggever van Carragher. Maar ik ben nog altijd misnoegd over Suarez.. wat een vuil spelerke blijft het toch.
Romelus zei:Serieuze stunt? Winnen met 2-0 van Zenit in eigen huis is voor Liverpool een serieuze stunt? Een mooi resultaat dat wel, maar ook niet overdrijven he.
Wat je woensdagavond gezien hebt, dat is een serieuze stunt.![]()
Philharmoniker zei:Ge moet dat zo niet herhalen, sewwes komt mtm hier weer bleiten dat ge zen vriendje er weer doorsleurt.
Ik denk dat het ondertussen algemeen geweten is dat dit een rotzakske is en dat begint zoals lukaku afgezaagd te worden.
dacuba zei:Dan kunt ge ook toegeven dat hij gisteren gewoon heel vuil gespeeld heeft?
Romelus zei:Serieuze stunt? Winnen met 2-0 van Zenit in eigen huis is voor Liverpool een serieuze stunt? Een mooi resultaat dat wel, maar ook niet overdrijven he.
Wat je woensdagavond gezien hebt, dat is een serieuze stunt.![]()