Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hekje# zei:Heeft veel Technische bagage ze Ade, maar vertraagt het spel constant. Ade is een ideale speler als je voorstaat en die voorsprong wilt vasthouden, kan technisch een man voorbij en kan de bal bijhouden en kaatsen. Maar als je wilt gaan scoren is hij gewoon niet de oplossing. Anyway, graag Defoe zo snel mogelijk terug & toch een goalgetter naar volgend seizoen toe.
jeperdejep zei:
dacuba zei:Dan was er die fase met Lombaerts. Je zag toch duidelijk dat Suarez op zijn hiel ging staan? Toeval? Ik zou hem het voordeel van de twijfel gegeven hebben had hij niet op het einde nog die vuile fout gemaakt. En er was nog eentje na Lombaerts die hij heeft aangetikt en bleef liggen. En ge kunt wel zeggen "ik zie dat niet vanop 30m camerabeeld" maar ge weet goed genoeg dat Lombaerts niet zomaar afgevoerd wordt he.
Wilcao zei:Pffff, ik baal echt dat zij door ipv ons, alleen al door die crimineel.
Didierke10 zei:Ik had Ajax ook liever zien doorgaan gewoon om eens een sterkere tegenstander te kunnen loten.
En Torres begint mij ook serieus tegen te steken, wat die gisteren allemaal weer gemist heeft. Man man man man!!!!!
.Hekje# zei:Daar bij Sporting Telenet zitten nu toch de grootste knakkers denk ik he?
Vanavond is op papier Spurs - Inter toch wel de meest interessante partij? 2 teams die eigenlijk gerust CL niveau halen, 2 belgen aan de aftrap,...
Nee, wa geven we uit Stutgart - Lazio, Anji - Newcastle, Zenit - Basel, Benfice - Bordeaux
Toch gewoon lachwekkend, vraag mij soms af waarom ik daar voor blijf betalen