Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wilcao

Legacy Member
Spurs móet gewoon Benteke halen ;). Wat ik misschien ook nog echt zie gebeuren.

BeeLz

Legacy Member
Hekje# zei:
Heeft veel Technische bagage ze Ade, maar vertraagt het spel constant. Ade is een ideale speler als je voorstaat en die voorsprong wilt vasthouden, kan technisch een man voorbij en kan de bal bijhouden en kaatsen. Maar als je wilt gaan scoren is hij gewoon niet de oplossing. Anyway, graag Defoe zo snel mogelijk terug & toch een goalgetter naar volgend seizoen toe.

Vind ik dus niet, Adebayor is voor mij een van de spelers met de slechtste first touch in de premier league. Vorig seizoen had hij bovendien het meeste balverlies in de premier league, zelfs vergeleken met spelers als Walcott, Suarez die constant hun man voorbij proberen te gaan en dus regelmatig de bal daardoor verliezen. Bovendien wint Adebayor ondanks zijn 1m92 amper kopduels. Als targetman is hij dus volledig nutteloos als je het mij vraagt, zijn passing is ondermaats, loopt steeds in de foute positie en werkt te weinig voor iemand met zo een beperkte kwaliteiten. Vorig jaar was hij degelijk omdat hij altijd in de 16 stond en regelmatig zijn goaltje scoorde of een simpele aflegger gaf voor iemand anders, maar door dat goed seizoen denkt hij weer een wereldspeler te zijn die als valse 9 kan fungeren en nooit in de 16 moet verschijnen.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Ontmoeting met Roman gaat wel episch zijn :lol: Becali: 'Mijn schoenen kosten 4k die van Roman maar... Ah crap' xD

mtm

Legacy Member
dacuba zei:
Dan was er die fase met Lombaerts. Je zag toch duidelijk dat Suarez op zijn hiel ging staan? Toeval? Ik zou hem het voordeel van de twijfel gegeven hebben had hij niet op het einde nog die vuile fout gemaakt. En er was nog eentje na Lombaerts die hij heeft aangetikt en bleef liggen. En ge kunt wel zeggen "ik zie dat niet vanop 30m camerabeeld" maar ge weet goed genoeg dat Lombaerts niet zomaar afgevoerd wordt he.

Ik heb net die fase nog eens bekeken en ik denk oprecht dat het niet de bedoeling was. Heel zeker kan ik daar niet over zijn, zoals eerder gezegd: een camerabeeld 30 meter vanuit de lucht gaat echt geen duidelijkheid brengen. Natuurlijk wordt Lombaerts niet zomaar afgevoerd, maar iedere speler die met een draagberrie van het veld moet impliceert toch geen voorafgaande smerige overtreding? Het enige wat ik op dat beeld zie, is dat Suarez naar de zijlijn kijkt (waar de bal is) en in zijn loopactie op Lombaerts botst.


Die laatste fase heb ik eveneens nog eens bekeken. Dat hij op de kuit van Hubocan gaat staan, is omdat hij aan het struikelen was. Dat ziet er vies uit maar - oh jee, durf ik dit zeggen? - leek me niet de bedoeling. Dat hij daarna op de rug gaat staan, is smerig en verdiende een rode kaart.

Toch nog even focussen op zijn positieve kanten. De curve in deze vrije trap is schitterend:

SUAREZ-FREE-KICK-2.gif

Hekje#

Legacy Member
Wow, schitterende vrije trap zag. Blijft toch een geweldige speler, ook al is hij een klootzak :D

Jepjep

Legacy Member
Die vrije trap is geweldig maar die keeper zijn startpositie is wel vrij bizar.

Didierke10

Legacy Member
Wilcao zei:
Pffff, ik baal echt dat zij door ipv ons, alleen al door die crimineel.

Ik had Ajax ook liever zien doorgaan gewoon om eens een sterkere tegenstander te kunnen loten.
En Torres begint mij ook serieus tegen te steken, wat die gisteren allemaal weer gemist heeft. Man man man man!!!!!

Wilcao

Legacy Member
Didierke10 zei:
Ik had Ajax ook liever zien doorgaan gewoon om eens een sterkere tegenstander te kunnen loten.
En Torres begint mij ook serieus tegen te steken, wat die gisteren allemaal weer gemist heeft. Man man man man!!!!!

En Engelse clubs liggen ons :).

NemesisBE

Legacy Member
Inter-Spurs, deze keer geen goal galore ze mannekes :D
Hopen op Inter, maar ik vrees er wat voor. Tenzij Palacio weer in z'n dagje is, schitterende speler!

Hekje#

Legacy Member
Daar bij Sporting Telenet zitten nu toch de grootste knakkers denk ik he?
Vanavond is op papier Spurs - Inter toch wel de meest interessante partij? 2 teams die eigenlijk gerust CL niveau halen, 2 belgen aan de aftrap,...

Nee, wa geven we uit Stutgart - Lazio, Anji - Newcastle, Zenit - Basel, Benfice - Bordeaux

Toch gewoon lachwekkend, vraag mij soms af waarom ik daar voor blijf betalen

Balsaus

Legacy Member
Hekje# zei:
Daar bij Sporting Telenet zitten nu toch de grootste knakkers denk ik he?
Vanavond is op papier Spurs - Inter toch wel de meest interessante partij? 2 teams die eigenlijk gerust CL niveau halen, 2 belgen aan de aftrap,...

Nee, wa geven we uit Stutgart - Lazio, Anji - Newcastle, Zenit - Basel, Benfice - Bordeaux

Toch gewoon lachwekkend, vraag mij soms af waarom ik daar voor blijf betalen

Da is omdat ze het op sporza uitzenden.

19 u : Steua - Chelsea en 21u : Tottenham - Inter zenden ze uit op sporza/op12. Logisch toch dat ze geen wedstrijden gaan uitzenden die de publieke media al uitzendt?

wakel

Legacy Member
Ze zenden Tottenham-inter uit op sporza (op 12). Sporting telenet en sporza verdelen altijd de wedstrijden onder hun beide waardoor ze allemaal uitgezonden worden.

Hekje#

Legacy Member
Wist ik nie da da op sporza is, kijk nooit gewone tv en volg da dus niet. Goed om te weten, merci.

Ma het blijven toch knakkers :p

NemesisBE

Legacy Member
Sporza heeft eerste keus eh. Dus Telenet zendt de overblijvende matchen uit. Nix knakkers!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan