Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hekje#

Legacy Member
2-0 :)

Spijtig dat Bale daar nog ne penalty wilt versieren. Nergens voor nodig, mocht idd geel zijn

Jepjep

Legacy Member
Ik dacht dat Italianen goed konden verdedigen :unsure:


Zou wel eens een monsterscore kunnen worden.

Wilcao

Legacy Member
mtm zei:
Echt wel tot het gezever over Suarez ook stopt :p.
Ik snap ook niet dat je er telkens op in gaat. En door constant erop te hameren als een andere speler duikt, gaat het echt niet stoppen.

puni zei:
Tschijnt dat het Italiaans voetbal in de lift zit. :unsure:

:rofl:

mtm

Legacy Member
Wilcao zei:
Ik snap ook niet dat je er telkens op in gaat. En door constant erop te hameren als een andere speler duikt, gaat het echt niet stoppen.

Ge zou u natuurlijk ook kunnen afvragen waarom er enkel op mij gereageerd wordt, terwijl er 5 man zegt dat het een duik is. Ik zal het weer zoeken zeker... :)

Wilcao

Legacy Member
mtm zei:
Ge zou u natuurlijk ook kunnen afvragen waarom er enkel op mij gereageerd wordt, terwijl er 5 man zegt dat het een duik is. Ik zal het weer zoeken zeker... :)

Er is maar ene die op u reageerde :unsure:.

Springfield

Legacy Member
tottenham speelt super vandaag, vinden altijd een vrije man om naar te passen.

Bubba

Legacy Member
Mau5 zei:
Geen trofee dit jaar, volgende week eruit in EL en geen europees volgend jaar. Quote me maar binnen een paar maanden. Hoewel ik Rafa met een passie haat is dit meer dan dan. Rc fucking genk had meer weerstand geboden vandaag.

Op zich maakt het niet zoveel uit vanavond, tis maar EL enzo, maar het is gewoon niet eens echt slechter dan anders. Het is de zoveelste énorm zwakke partij.

Nu, 90% van de fout ligt toch bij Benitez imo. Maakt het gewoon ook enorm moeilijk voor zichzelf, al van bij zijn voorstelling als interim manager. Neemt gewoon belachelijke beslissingen, zoekt conflicten met spelers en motiveren zit er dus ook niet meer in. Als je Chelsea vanavond ziet spelen zie je toch ook wel dat er gewoon geen enkele lijn inzit.

Weebl

Legacy Member
Opstelling Tottenham Hotspur
Brad Friedel, Kyle Walker, William Gallas, Jan Bert Lieve Vertonghen, Benoit Assou-Ekotto, Aaron Lennon, Moussa Dembélé, Gareth Bale, Scott Parker, Gylfi Sigurdsson, Jermain Defoe

:lol:

Wilcao

Legacy Member
Weebl zei:
Opstelling Tottenham Hotspur
Brad Friedel, Kyle Walker, William Gallas, Jan Bert Lieve Vertonghen, Benoit Assou-Ekotto, Aaron Lennon, Moussa Dembélé, Gareth Bale, Scott Parker, Gylfi Sigurdsson, Jermain Defoe

:lol:
Wiebel, niet lachen met Jantje he man :angry:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan