Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hekje#

Legacy Member
Gallas zou toch es wakker mogen worden, want zo'n tegengoal kan dodelijk zijn

Jepjep

Legacy Member
Defoe moet toch echt één van de meest egoïstische spitsen ooit zijn, de tegenpool van Klose.

Rubmifer

Legacy Member
[video=youtube;41snTK_7Bbw]http://www.youtube.com/watch?v=41snTK_7Bbw[/video]

BeeLz

Legacy Member
Wat een geweldige match van Spurs, Inter was zwak maar dit was echt wel onze beste match van het jaar. Individueel zijn we iets minder dan vorig jaar maar als team zijn we op dit moment zoveel sterker. Zelfs na de 3-0 bleven we er voor gaan.
Ondanks dat AVB weinig roteert lijken we fysiek echt wel sterk.
Parker MVP, Defoe >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Adebayor, Gylfi begint ook sterker te spelen, de verdediging staat er, zeker met Caulker of Dawson ipv Gallas, Walker begint ook stilaan terug zijn niveau van vorig jaar te halen. Ziet er goed uit voor de rest van het seizoen, al ben ik er niet te gerust in voor zondag. Europa League winnen en voor Chelsea en Arsenal eindigen! liefst nog voor City ook :D

Hekje#

Legacy Member
BeeLz zei:
Wat een geweldige match van Spurs, Inter was zwak maar dit was echt wel onze beste match van het jaar. Individueel zijn we iets minder dan vorig jaar maar als team zijn we op dit moment zoveel sterker. Zelfs na de 3-0 bleven we er voor gaan.
Ondanks dat AVB weinig roteert lijken we fysiek echt wel sterk.
Parker MVP, Defoe >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Adebayor, Gylfi begint ook sterker te spelen, de verdediging staat er, zeker met Caulker of Dawson ipv Gallas, Walker begint ook stilaan terug zijn niveau van vorig jaar te halen. Ziet er goed uit voor de rest van het seizoen, al ben ik er niet te gerust in voor zondag. Europa League winnen en voor Chelsea en Arsenal eindigen! liefst nog voor City ook :D

Ik wist da ge da ging zeggen van Defoe tov Ade :D. Maar idd het spel gaat zoveel vlotter als Defoe erop staat.

Wilcao

Legacy Member
BeeLz zei:
Wat een geweldige match van Spurs, Inter was zwak maar dit was echt wel onze beste match van het jaar. Individueel zijn we iets minder dan vorig jaar maar als team zijn we op dit moment zoveel sterker. Zelfs na de 3-0 bleven we er voor gaan.
Ondanks dat AVB weinig roteert lijken we fysiek echt wel sterk.
Parker MVP, Defoe >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Adebayor, Gylfi begint ook sterker te spelen, de verdediging staat er, zeker met Caulker of Dawson ipv Gallas, Walker begint ook stilaan terug zijn niveau van vorig jaar te halen. Ziet er goed uit voor de rest van het seizoen, al ben ik er niet te gerust in voor zondag. Europa League winnen en voor Chelsea en Arsenal eindigen! liefst nog voor City ook :D

En United :).

Ik heb in Engeland niet echt een ploeg waar ik voor supporter, maar de laatste jaren geniet ik wel het meest van de Spurs en Everton. Voor mij mogen de Spurs ook de Europa League winnen.

mtm

Legacy Member
Ook top dat de tegenstanders van AVB nu lik op stuk krijgen. Ik ben supertevreden over Rodgers, maar in de zomer hoopte ik toch meer op AVB. Nu heb ik geen spijt dat ie geen coach is geworden bij Liverpool, maar hij laat toch zien dat hij een topcoach in wording is.

Ook vrij vergelijkbaar met Rodgers... met inbegrip van de tactische naïviteit bij momenten.

Gavin

Legacy Member
BeeLz zei:
Ondanks dat AVB weinig roteert lijken we fysiek echt wel sterk.
Spurs is ook gewoon een fabriek van dezelfde typetjes: gespierd, snel, en allemaal een hippe coupe.

Ik kan me geen enkel ander team bedenken waarbij iedereen zo hard op elkaar gelijkt qua stijl/fysiek.

Clouds&Cereals

Legacy Member
mtm zei:
Ook top dat de tegenstanders van AVB nu lik op stuk krijgen. Ik ben supertevreden over Rodgers, maar in de zomer hoopte ik toch meer op AVB. Nu heb ik geen spijt dat ie geen coach is geworden bij Liverpool, maar hij laat toch zien dat hij een topcoach in wording is.

Ook vrij vergelijkbaar met Rodgers... met inbegrip van de tactische naïviteit bij momenten.

Avb was gewoon de juiste man op de juiste plek op het verkeerde moment. Chelsea gaat nog spijt krijgen.

psxman

Legacy Member
St3vain zei:
Grappig hoe er toch weer op Torres gevit wordt terwijl het volledige team van Chelsea kut speelt.

[video=youtube;OqLnwjbavgQ]http://www.youtube.com/watch?v=OqLnwjbavgQ[/video]

mtm

Legacy Member
Mau5 zei:
Avb was gewoon de juiste man op de juiste plek op het verkeerde moment. Chelsea gaat nog spijt krijgen.

Was ook geen sneer naar Chelsea of zo hoor, ik denk zelfs dat er een grote groep fans was die ook niet achter dat ontslag stond.

Maar ik heb toen veel gelezen, zelfs in de Engelse media, dat AVB een mislukking was en dat zijn verwezenlijkingen bij Porto gewoon een lucky shot waren omdat hij zulke geweldige spelers had. Allez, hij heeft nog niets bereikt bij Spurs voorlopig, maar het voetbal is wel aangenaam en wordt gekoppeld aan resultaten. Spurs is gewoon een club die momenteel goed gerund wordt, en daarvan de vruchten kan plukken.

Gavin

Legacy Member
BeeLz zei:
Daar denk ik enkel dat ze klein zijn, spelers op zich hebben best wel andere attributen. Ofwel is dat omdat ik ze meer zie spelen.

Spurs is voor mij echt een Playmobilploeg: als er ene uitvalt, staat gewoon dezelfde klaar. Die mag dan misschien iets zwarter of kleiner zijn, maar zal altijd kracht, snelheid en een hippe coupe hebben.

mtm zei:
Maar ik heb toen veel gelezen, zelfs in de Engelse media, dat AVB een mislukking was en dat zijn verwezenlijkingen bij Porto gewoon een lucky shot waren omdat hij zulke geweldige spelers had.
Dat is toch typisch Engels. "De nieuwe Mourinho" die niet goed genoeg is voor de Engelse competitie, droomscenario voor Sky en co. Ik zou hem, zoals gezegd na zijn ontslag bij Chelsea, nog altijd graag bij Barcelona zien. Als hij zijn spastisch gedrag laat vallen, precies zo een Crash Test Dummy-poppetje die ge op zijne kop duwt als er gescoord wordt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan