Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sharpshot zei:Zalig toch als ze daar gaan zingen


BeeLz zei:Wat een geweldige match van Spurs, Inter was zwak maar dit was echt wel onze beste match van het jaar. Individueel zijn we iets minder dan vorig jaar maar als team zijn we op dit moment zoveel sterker. Zelfs na de 3-0 bleven we er voor gaan.
Ondanks dat AVB weinig roteert lijken we fysiek echt wel sterk.
Parker MVP, Defoe >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Adebayor, Gylfi begint ook sterker te spelen, de verdediging staat er, zeker met Caulker of Dawson ipv Gallas, Walker begint ook stilaan terug zijn niveau van vorig jaar te halen. Ziet er goed uit voor de rest van het seizoen, al ben ik er niet te gerust in voor zondag. Europa League winnen en voor Chelsea en Arsenal eindigen! liefst nog voor City ook![]()
. Maar idd het spel gaat zoveel vlotter als Defoe erop staat.BeeLz zei:Wat een geweldige match van Spurs, Inter was zwak maar dit was echt wel onze beste match van het jaar. Individueel zijn we iets minder dan vorig jaar maar als team zijn we op dit moment zoveel sterker. Zelfs na de 3-0 bleven we er voor gaan.
Ondanks dat AVB weinig roteert lijken we fysiek echt wel sterk.
Parker MVP, Defoe >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Adebayor, Gylfi begint ook sterker te spelen, de verdediging staat er, zeker met Caulker of Dawson ipv Gallas, Walker begint ook stilaan terug zijn niveau van vorig jaar te halen. Ziet er goed uit voor de rest van het seizoen, al ben ik er niet te gerust in voor zondag. Europa League winnen en voor Chelsea en Arsenal eindigen! liefst nog voor City ook![]()
.Spurs is ook gewoon een fabriek van dezelfde typetjes: gespierd, snel, en allemaal een hippe coupe.BeeLz zei:Ondanks dat AVB weinig roteert lijken we fysiek echt wel sterk.
mtm zei:Ook top dat de tegenstanders van AVB nu lik op stuk krijgen. Ik ben supertevreden over Rodgers, maar in de zomer hoopte ik toch meer op AVB. Nu heb ik geen spijt dat ie geen coach is geworden bij Liverpool, maar hij laat toch zien dat hij een topcoach in wording is.
Ook vrij vergelijkbaar met Rodgers... met inbegrip van de tactische naïviteit bij momenten.
Mau5 zei:Avb was gewoon de juiste man op de juiste plek op het verkeerde moment. Chelsea gaat nog spijt krijgen.

St3vain zei:Grappig hoe er toch weer op Torres gevit wordt terwijl het volledige team van Chelsea kut speelt.
Gavin zei:Ik kan me geen enkel ander team bedenken waarbij iedereen zo hard op elkaar gelijkt qua stijl/fysiek.

Mau5 zei:Avb was gewoon de juiste man op de juiste plek op het verkeerde moment. Chelsea gaat nog spijt krijgen.
Daar denk ik enkel dat ze klein zijn, spelers op zich hebben best wel andere attributen. Ofwel is dat omdat ik ze meer zie spelen.BeeLz zei:Barcelona?![]()
Dat is toch typisch Engels. "De nieuwe Mourinho" die niet goed genoeg is voor de Engelse competitie, droomscenario voor Sky en co. Ik zou hem, zoals gezegd na zijn ontslag bij Chelsea, nog altijd graag bij Barcelona zien. Als hij zijn spastisch gedrag laat vallen, precies zo een Crash Test Dummy-poppetje die ge op zijne kop duwt als er gescoord wordt.mtm zei:Maar ik heb toen veel gelezen, zelfs in de Engelse media, dat AVB een mislukking was en dat zijn verwezenlijkingen bij Porto gewoon een lucky shot waren omdat hij zulke geweldige spelers had.