Pff sad, ik was gisteren enorm teleurgesteld. Wat ik allemaal gezien heb, het deed echt pijn voor de ogen. En dat er niemand afkomt dat die Polen een goede ploeg hebben, want dat is helemaal niet waar. Die waren gisteren nergens, alleen die Sobota die zou ik nog misschien in de JPL willen zien. Dom balverlies die de 0-1 inluidt. Dan wist je al hoe laat het was..
Dat er nog mensen zijn die zeiden dat we Donk niet gingen missen, ik zag gisteren 4 verdedigers die niet kunnen uitverdedigen. Duarte probeerde precies die rol op zich te nemen maar dat lukte langs geen kanten. Mechele was nog de beste van de 4 gisteren, speelt redelijk secuur. Hogli is echt schandalig, iedereen moet weg maar die kerel mag er gewoon blijven bijlopen. Begrijpen wie het begrijpen kan!
Als je ziet dat er een schrijnend te kort is aan kwaliteit probeer dan tenminste nog iets te doen met een Tchité, Stenman, Jorgenssen, ... Nee dank ze af, stuur ze naar andere ploegen om te trainen en op de eigen club zijn ze niet eens meer welkom. :')
Van een Fourlanos & Monteiro hebben we ook nog niks gezien. Adu valt ook steevast naast de basiself, die gast krijgt zelfs geen invalbeurten, maar Gudjo mag wel blijven zuigen zo hard hij kan.
Het commentaar op De Sutter is ook wel redelijk belachelijk imho, die kerel heeft geen toevoer.. De ballen vliegen langs alle komt om hem heen. Op de koop toe staat er zelfs ZELDEN iemand in steun wanneer hij de bal heeft.
Volgens mij gaan we weer minstens tot nieuwjaar afzien als Club supporter. /Frustrated