J.Brown
Legacy Member
mojojojo zei:En ook een formidabele unibrow
Haha idd, je kan niet naast dat afdak kijken. Hij speelde gisteren wel een uitstekende match volgens de aanwezigen. Hij won vrijwel alle duels, had goed inzicht en goeie passing.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mojojojo zei:En ook een formidabele unibrow
Wonkelrijm zei:Wij hebben in 2000 ook een EK georganiseerd, waar staan die stadions hier? Vergelijken met Spanje, Engeland of Duitsland is te gek.
Jan Breydel, Sclessin en Charleroi zijn (beperkt) vernieuwd geweest voor het EK. |nfected zei:Natuurlijk is Garrido verantwoordelijk. Het is niet omdat je met bepekte groep zit:
- geen pressing kan doen
- uw middenveld niet kan dichter bij elkaar laten aansluiten
- uw verdediging niet zo hoog moet laten spelen
- iets wat van looplijnen er in krijgen
- tactische aanpassingen doen tijdens een wedstrijd begot
- de juiste namen op het blad zetten
En hij sukkelt al van dag 1 daarmee. Ja club heeft ff goed voetbal gebracht vorig jaar. Vooral dankzij het aanwezige potentieel van de spelers.
Maar de sfeer in de kleedkamers zit goed ze mannen!
|nfected zei:Natuurlijk is Garrido verantwoordelijk. Het is niet omdat je met bepekte groep zit:
- geen pressing kan doen
- uw middenveld niet kan dichter bij elkaar laten aansluiten
- uw verdediging niet zo hoog moet laten spelen
- iets wat van looplijnen er in krijgen
- tactische aanpassingen doen tijdens een wedstrijd begot
- de juiste namen op het blad zetten
En hij sukkelt al van dag 1 daarmee. Ja club heeft ff goed voetbal gebracht vorig jaar. Vooral dankzij het aanwezige potentieel van de spelers.
Maar de sfeer in de kleedkamers zit goed ze mannen!
Hoeveel wedstrijden heb jij van Simons vorig jaar gezien in Duitsland? Toen het tempo daar wat de hoogte in ging kwam hij ook gewoon overal te laat hoor. Dat zegt eigenlijk meer over Nürnberg dan over Simons.|nfected zei:Absoluut niet mee akkoord maar soit.
Simons kon vorig jaar nog goed mee in Duitsland. En plots kan hij dit niet meer?
Nee hij was aan het verzuipen omdat weer maar eens alle linies open lagen. De enige schuldige daarvoor is Garrido.
Cinnead zei:Kan mij niet schelen of we kampioen worden met Garrido of niet, als we nu nog van trainer wisselen kunt ge toch al een kruis maken over enige ambitie om iets te bereiken dit jaar.
Laat die het jaar maar uitdoen, en dan pas kunnen we beslissen of hij een goede trainer is voor Club. Conclusies worden allemaal veel te vroeg getrokken hier, voor 'tzelfde geld herpakt Club zich en spelen we een mooi seizoen. En zo niet, dan is het maar zo.
rizla + zei:Heb Brugge gevolgd via radio1 met Vandenbempt. Das sowieso gene kado wat mij betreft, laat staan geen beelden, maar voor wat het waard is zou ik willen zeggen; "SHAME ON YOU Brugge" ! 1-3 achterkomen. Waw. Ge moet het toch maar klaarspelen.
Komaan zeg. Dan kom je gelijk en laat je meteen tegen scoren. In Brugge hebben de supps toch wel een en ander te verwerken gekregen, en dan zoiets. Sprankeltje hoop? Laten we dat gewoon meteen fnuiken.. Ik zou bijna nalatigheid of plichtsverzuim durven zeggen. WTF man. Ik had mhet abonnee gewoon meteen verkocht, aan halve prijs als nodig, alleen voor dat al. Na ZW ben ik kwasie overtuigd. Hier in België lijken er vergeten dat voetbal slechts uit 3 letters bestaat. Vandaag heb ik ook voor de eerste keer geroepen dat Garrido maar beter vertrekt. Alles beter dan Leekens ok, maar de man heeft toch wel heel erg veel tijd nodig. Het geloof ebt weg.
Ben vannacht nog een school Poolse supps tegengekomen. Texaco station in Lille richting Eindhoven. Zielige pinnen. Ik vroeg ene; "Was it a nice vic?" Heh!? "Was it a nice victory?". Thumbs up was de enige reactie maar allemaal met een zuur bakkes. Kwamen precies van een begrafenis dan van iets anders. Ze moesten me niet dat was duidelijk. En tssdoor de shop leeg ratte. Wilde me eerst wel in de bres gooien maar pooltjes zagen er nogal beer uit. Kon daar vooral het pak van mijn leven ontvangen hebben. Docus genoeg gezien over Poolse hools. Mezelf in bedwang houden ging vrij makkelijk. Ben tot veel bereid, maar ik ga niet sterven voor een bende pottestampers. Heb 'de' aanhang zelden gemist als vandaag. (en ik was niet de enige).
Nice, fukin nice. Well done bruges.. pride&glory i reckon..
Bontus zei:Er worden Simons en De Sutter kwaliteiten toegedicht die ik er nooit in gezien heb, maar soit het zal wel de schuld van de trainer zijn.
Pseudo zei:Simons zijn terugkomst naar Brugge is eigenlijk wel grappig, zijn plaats voor het WK in Brazilië komt in feite meer in gevaar omdat nu iedereen ziet hoe hij nog presteert
Cuth zei:Als die spelers van FCB al niet van zichzelf gemotiveerd zijn om zich te kwalificeren voor de Europa League dan scheelt er iets serieus met die mannen hun mentaliteit en hun instelling als profvoetballer.