Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
eurowarriors zei:
Hopen op een mooie loting voor Valencia, liefst een Belgische club zodat ik kan gaan kijken! Genk zou natuurlijk heel handig zijn zoals twee jaar geleden in de Champions League!


Denk dat die tabel wat voorbarig was. Apoel speelt geen Europa League meer he sinds gisterenavond!

Apoel heeft die loting gewonnen nu Fenerbahce niet mag meedoen.

TrickY.

Legacy Member
eurowarriors zei:
Hopen op een mooie loting voor Valencia, liefst een Belgische club zodat ik kan gaan kijken! Genk zou natuurlijk heel handig zijn zoals twee jaar geleden in de Champions League!


Denk dat die tabel wat voorbarig was. Apoel speelt geen Europa League meer he sinds gisterenavond!


Toch wel, zijn er opnieuw ingeloot he.

exCite

Legacy Member
eurowarriors zei:
Denk dat die tabel wat voorbarig was. Apoel speelt geen Europa League meer he sinds gisterenavond!

Zoals hier al gezegd is zijn die er opnieuw ingeloot, hopelijk voor Zulte is het ook Apoel, veruit de minste uit pot 1.

J.Brown

Legacy Member
Apoel en Tromso zijn toch al bekend als vervangers van Besiktas en Fener?

Booka Shade

Legacy Member
AZ is idd de ploeg die niet op de tabel staat. Die staan normaal toch in pot 1/2?

The Dictator

Legacy Member
Zelfs op Sporza heb je geen samenvatting over de westrijden van Genk en Standard
En wel over Zulte terwijl die gisteren live was uitgezonden...

TrickY.

Legacy Member
The Dictator zei:
Zelfs op Sporza heb je geen samenvatting over de westrijden van Genk en Standard
En wel over Zulte terwijl die gisteren live was uitgezonden...


Denk dat dat is omdat ze de rechten van die match hadden he. Van de andere twee niet dus kunnen ze ook geen samenvatting opzetten..

Unrealiac

Legacy Member
Ik denk niet dat iemand echt standard wil loten hoor. Die weten ook wel dat ze hun 6 europese wedstrijden met glans gewonnen hebben en in de huidige competitie een 100% perfect parcours hebben afgelegd. Een team dat in zo'n flair zit loot je niet graag. Natuurlijk Valencia loot je het minst graag op sportief vlak.

J.Brown

Legacy Member
Uiteraard hopen die op de zwakke schakels uit pot 1, ben al blij dat Standard de kleppers kan ontwijken. Hopelijk een Swansea/Wigan of Betis uit pot 2.

Racing_Genk

Legacy Member
Waarom hopen zoveel mensen op sterke tegenstanders??? Snap echt niet wat er leuk is aan je team te zien afgaan en 0/18 te zien halen.

Jepjep

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Waarom hopen zoveel mensen op sterke tegenstanders??? Snap echt niet wat er leuk is aan je team te zien afgaan en 0/18 te zien halen.

Beelz is een tottenham fan e, die wil zijn ploeg in België zien neem ik aan.

De meesten hopen toch gewoon op een gunstige loting?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan