Bosvos
Legacy Member
eurowarriors zei:Hopen op een mooie loting voor Valencia, liefst een Belgische club zodat ik kan gaan kijken! Genk zou natuurlijk heel handig zijn zoals twee jaar geleden in de Champions League!
Denk dat die tabel wat voorbarig was. Apoel speelt geen Europa League meer he sinds gisterenavond!
Apoel heeft die loting gewonnen nu Fenerbahce niet mag meedoen.
