Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeperdejep zei:Beelz is een tottenham fan e, die wil zijn ploeg in België zien neem ik aan.
De meesten hopen toch gewoon op een gunstige loting?

Wiziwig.tv | The UEFA Europa League | Watch live and free: Uefa Europa League DrawUnrealiac zei:Is er een stream die minder zwaar flash beladen is dan de uefa website? Ik moet het volgen op een netbook uit 2008 en die atom trekt dat echt niet :')
TrickY. zei:Staat daar weer een poezeke te presenteren![]()
J.Brown zei:Uiteraard hopen die op de zwakke schakels uit pot 1, ben al blij dat Standard de kleppers kan ontwijken. Hopelijk een Swansea/Wigan of Betis uit pot 2.
Jenthe zei:Swansea is nog een sterke ploeg hoor, liever een APOEL of PAOK. In principe moet Standard altijd minstens tweede worden ongeacht de loting. Pot 3 en 4 zijn echt wel zwak.
J.Brown zei:ocharme die Hollanders
jeperdejep zei:Kunnen ze geen native speakers die presentatie doen..
