Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheRedDevils

Legacy Member
Jongens toch. Kzal em eens goed uitfluiten in Jan Breydel.
Vuile jood.

Timmie

Legacy Member
Die jongen heeft het bij deze verkorven.
Het is jammer dat hij zelf nog niet zo'n slechte kerel is, maar zich gewoon laat misleiden door zijn makelaars.

starspike

Legacy Member
Eigenlijk zou iemand met een dergelijke moraliteit zelfs buiten Brugge uitgefloten worden. In Genk brengt het alleszins geen goede herinneringen met zich mee ;)

Lorrekvk

Legacy Member
Ronald Vargas verlaat Club Brugge. De Venezolaan bereikte een principe-akkoord met Anderlecht. Met de transfer zou een bedrag van 2,5 miljoen euro gemoeid zijn.

NB

Rubmifer

Legacy Member
Hopen dat ie nooit zijn niveau meer haalt en nauwelijks aan de bak kan komen.
Of dat brugge kampioen speelt en CL speelt en we het lekker in zijn gezicht kunnen wrijven.

één van de 2 voldoet voor mij. Rotjoch.

NemesisBE

Legacy Member
Disrespect voor de afgelopen 3 jaar dat Club z'n tijd gestoken heeft in zijn vele revalidaties.
Ik hoop van harte dat hij nooit nog z'n niveau haalt en wegrot in de getto's van Brussel. En dat hij op 14 januari een lichte 'charge' te verduren krijgt van Zimling, Blondel of Almebäck.

En nu ga ik z'n truitje verbranden.

lord pipo

Legacy Member
Als Clubsupporter hoop ik dat hij bij Anderlecht wegkwijnt op de bank, maar hem een blessure toewensen doe ik niet.
Ik vraag me af wat die Clubsupporter die zijn zoon Ronald heeft genoemd nu aan het denken is :p.

Svartálfar

Legacy Member
lord pipo zei:
Als Clubsupporter hoop ik dat hij bij Anderlecht wegkwijnt op de bank, maar hem een blessure toewensen doe ik niet.
Ik vraag me af wat die Clubsupporter die zijn zoon Ronald heeft genoemd nu aan het denken is :p.

Dat was een anderlechtsupporter die dacht grappig te zijn.

starspike

Legacy Member
NemesisBE zei:
En dat hij op 14 januari een lichte 'charge' te verduren krijgt van Zimling, Blondel of Almebäck.

Soetaers zijn tackle op Defour indertijd was ook een beauty!

caoimhin

Legacy Member
lord pipo zei:
Ik vraag me af wat die Clubsupporter die zijn zoon Ronald heeft genoemd nu aan het denken is :p.

Dat was een grap van een Anderlecht-supporter, is uitvoerig op het forum besproken en de credentials van die Facebook account zijn daar ook vrijgegeven. Toen was het om zeep :rofl:

NemesisBE

Legacy Member
caoimhin zei:
Nooit, maar dan ook nooit, een truitje van je club kopen met een naam op :D

En zeggen dat ik eerste "18 Donk" er op wilde, tot m'n vriendin om raad vroeg en zij wel fan is/was van Vargas :sad:

MrM@tthijs

Legacy Member
Vargas, wa ne paljas. Hopelijk haalt hij nooit zijn niveau meer, en speelt Club kampioen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan