Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NemesisBE zei:En zeggen dat ik eerste "18 Donk" er op wilde, tot m'n vriendin om raad vroeg en zij wel fan is/was van Vargasad:

Svartálfar zei:Dat was een anderlechtsupporter die dacht grappig te zijn.
. Alleen kan Vargas mij niet zo veel schelen, is nooit een favoriet van mij geweest, en paste soieso niet bij de mentaliteit van Club.lord pipo zei:Nee hoor, ik ben een echte Clubsupporter. Alleen kan Vargas mij niet zo veel schelen, is nooit een favoriet van mij geweest, en paste soieso niet bij de mentaliteit van Club.
Let op, ik vind het respectloos en not done om als Clubspeler naar Anderslecht te transfereren, maar in mijn ogen is Vargas nooit een echte Clubspeler geweest.
Svartálfar zei:Begrijpend lezen much? Het ging over die clubsupporter die zenne zoon zogezegd Ronald had genoemd.
.+ doorverkoop percentage.Nic! zei:2,5 miljoen vind ik goed onderhandeld door Anderlecht. Dat is de helft van de gevraagde 5. Ik had eigenlijk 3 of 3,5 verwacht - wat misschien correcter zou geweest zijn.
Wat dus op 3 of meer kan neerkomen later ja.Rogue zei:De meest gehate speler in de Jupiler league is gekend. Hopelijk kan Ronald deze rol mentaal aan. Nuja, zolang hij maar genoeg cent... euh... respect krijgt, zal dat wel meevallen zeker?
Dillyracer zei:Mollins die geblesseerd is waarna ze een speler kopen die geblesseerd is.
lolwut

Jurgenv1 zei:Shht, verpest hun plezier nu niet, ze denken dat we allemaal massaal zitten te huilen voor Vargas ofzo.![]()
Ik wacht al vol ongeduld op MTM die uw posts komt bovenhalen, trieste figuur.Timmie zei:Die jongen heeft het bij deze verkorven.
Het is jammer dat hij zelf nog niet zo'n slechte kerel is, maar zich gewoon laat misleiden door zijn makelaars.
Fireflies zei:Ma man gij zijt toch een klein kind zeIk wacht al vol ongeduld op MTM die uw posts komt bovenhalen, trieste figuur.
ad: