Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:

Das dieje RSCA supporter die altijd en overal met zijne teddybeer gaat zien. Heeft dan een micro bij waarin hij altijd roept : Everybody Happy, waarop hij dan zegt : Yeah ;)

Gavin

Legacy Member
Komaan Glor, RODE FURIE, haal die bookmarks boven.

Jammer voor de andere Bruggesupporters, dit is echt wel een klotetransfer.

exo

Legacy Member
Svartálfar zei:
Laatste keer voor de personen voor wie het nog niet duidelijk is.

Ongeacht of het klopt of niet VIND IK dat u bezig houden met wat quotes op te zoeken om u "gelijk" te bewijzen enorm kinderachtig en zielig is. Ge kunt het vergelijken met een kleutertje wat naar de juffrouw loopt om te vertellen dat iemand anders iets stouts gedaan heeft.

Ik zal in het vervolg bij al mijn posts imo zetten ofzo dan is het duidelijk dat het gaat over mijn persoonlijke mening. :ironic:

Waren er hier niet enkele die 'mmw' of bookmark this ofzo iets erbij hadden gepost of eronder...?
Nevertheless zou ik m'n eigen niet bezig houden met het opzoeken van oude posts maar das omdat ik daar te tam voor ben. :p

caoimhin zei:
Een gok, maar een relatief berekende gok. Een speler als Vargas is onbetaalbaar voor RSCA als hij fit is. Hij heeft nu een blessure waarvan de meeste spelers nooit meer last van hebben. In het beste geval heeft Anderlecht er enorm veel plezier van, in het slechtste geval is het idd geld weggesmeten. Soms moet je eens durven gokken.

Volledig mee eens.

Svartálfar zei:
Vraag is, is het voor Anderlecht wel het moment voor te gokken?

Ik vind van wel, stel dat het goed uitdraait en we verpatsen hem binnen 2 jaar voor een miljoentje of 8 dan hebben we het niet slecht gedaan. Natuurlijk kan het ook totaal verkeerd uitdraaien en verkopen we hem voor 2-3 miljoen en verliezen we er geld aan (rekening houdend met z'n loon)...
Maar dat is een gok die Anderlecht moet wagen vind ik dus.

TheRedDevils zei:
Wat een zielig ventje is Vargas toch ;)
Hij zal sowieso een paar stevige trappen incasseren als hij tegen Club speelt.
Hopelijk einde seizoen dan, dat Anderlecht er maar hun broek aan scheurt :angry:

Ik vraag me af wie hier het zielige ventje is, Vargas of jij... Toen Jelle Van Damme naar Standard ging was ik helemaal niet gelukkig, zeker niet als je hem dan achteraf nog vrij goed zag spelen met momenten maar ik heb op geen moment gehoopt dat ze hem van het veld zouden stampen, zelfs niet vlak toen het nieuws van de transfer bekend was.
Voor iemand van 20 jaar mag je wel eens rationeel beginnen denken.

Magikdekay

Legacy Member
WTF, staat wel ferm fat.

Ik hoop dat RSCA er geluk mee heeft maar ik heb mijn bedenkingen.

Scr1fle

Legacy Member
exo zei:
Ik vraag me af wie hier het zielige ventje is, Vargas of jij... Toen Jelle Van Damme naar Standard ging was ik helemaal niet gelukkig, zeker niet als je hem dan achteraf nog vrij goed zag spelen met momenten maar ik heb op geen moment gehoopt dat ze hem van het veld zouden stampen, zelfs niet vlak toen het nieuws van de transfer bekend was.
Voor iemand van 20 jaar mag je wel eens rationeel beginnen denken.

Ik denk dat je dit niet al te serieus moet nemen ;)

Trd is gwn ontgoocheld in Vargas net als ik ;)
Zulke lafaard :puke:

Van HELD naar JUDAS , het kan vlug gebeuren...

Gavin

Legacy Member
Brugge met een heel nieuw team ... en Anderlecht doet gewoon de transfer van de zomer. Typisch.


Mentaal wel niet slecht voor dit nieuwe Brugge, lijkt me. Hier valt wat mee te doen.

Draego

Legacy Member
Gavin zei:
Jammer voor de andere Bruggesupporters, dit is echt wel een klotetransfer.

Ik vind het echt niet erg dat Vargas weg is ze en ik wens hem al helemaal geen blessure toe. Ik kreeg er al een degout van sinds het begin van zijn transfersoap. Als hij wou blijven dan was het wel direct beklonken. Aangezien hij dat duidelijk niet wou moet hem hier niet blijven ook voor mijn part.
Uiteindelijk was hij ook maar 6 maanden echt top bij ons. Zijn eerste seizoen(en) was hij fysiek een lichtgewicht en zelf in het vorige seizoen stond hij er de helft van de keren niet.

't Is ook zoals JurgenV al aanhaalde. Vargas in vorm is een superb speler maar het is geen dragende speler. Als het team draait kan Vargas maximum rendement halen maar het is zeker de speler niet die het team uit zichzelf uit een dipje kan halen en op zijn eentje de 3 punten kan pakken. In dat opzicht schat ik hem een pak lager in als Boussouffa. Een leider is het ook zeker niet.

Al bij al ben ik content van hem te zien gaan dus. Als hij de pannen van het dak speelt bij Anderlecht ga ik inwendig es vloeken maar dat verwacht ik eigenlijk dus niet. We zullen zien, ik hoop (en denk) dat Club hem niet zal missen. :)


Edit: Mijn held Gavvers gequote, woohoo!!! :love:

Koone

Legacy Member
Goh, op zich ben ik wel tevreden.. Wetende dat Lukaku nog niet weg is, Biglia heeft bijgetekend en wetende dat Mertens/De Bruyne toch niet haalbaar zijn..
Met Odoi erbij schuift Gillet weer naar het midden, dan krijg je volgend jaar in de PO's:

Vargas - Lukaku - Legear (met als vervanging Molins-De Sutter-Suarez)
Gillet - Biglia - Kouyaté
Deschacht/Safari - Juhasz - Mazuch - Odoi/Wasil
Proto

Ben ik tevreden mee :)

Svartálfar

Legacy Member
Koenekeuh zei:
Goh, op zich ben ik wel tevreden.. Wetende dat Lukaku nog niet weg is, Biglia heeft bijgetekend en wetende dat Mertens/De Bruyne toch niet haalbaar zijn..
Met Odoi erbij schuift Gillet weer naar het midden, dan krijg je volgend jaar in de PO's:

Vargas - Lukaku - Legear (met als vervanging Molins-De Sutter-Suarez)
Gillet - Biglia - Kouyaté
Deschacht/Safari - Juhasz - Mazuch - Odoi/Wasil
Proto

Ben ik tevreden mee :)
Vargas op de flank lol.

Scr1fle

Legacy Member
Koenekeuh zei:
Goh, op zich ben ik wel tevreden.. Wetende dat Lukaku nog niet weg is, Biglia heeft bijgetekend en wetende dat Mertens/De Bruyne toch niet haalbaar zijn..
Met Odoi erbij schuift Gillet weer naar het midden, dan krijg je volgend jaar in de PO's:

Vargas - Lukaku - Legear (met als vervanging Molins-De Sutter-Suarez)
Gillet - Biglia - Kouyaté
Deschacht/Safari - Juhasz - Mazuch - Odoi/Wasil
Proto

Ben ik tevreden mee :)

De vette zijn allemaal out ;)

Rogue

Legacy Member
Draego zei:
Ik vind het echt niet erg dat Vargas weg is ze en ik wens hem al helemaal geen blessure toe.


Nope, iemand een blessure toewensen doe je niet. We zullen hem maar geluk wensen zeker?


Break a leg Ronald!

BleKKie

Legacy Member
Hij heeft het over de ploeg in de PO's
Maar idd, Vargas op de flank lijkt me niet zijn beste positie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan