Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Ah c'mon Club Brugge-supp's :)
Wij gaan ons toch niet laten doen? We moeten juist blij zijn dat we van die aandacht-trekker vanaf zijn!
Wellicht zal hij niet meer z'n topniveau halen...

En als het RSCA-Club is gaan we eens tonen wat wij van vargasje vinden! (uitjouwen, maar niets smijten ofcourse ^^)

smijten met trd zijn hart, tis toch al gebroken.

Scr1fle

Legacy Member
Anderlecht (Roger , HVH) = FAIL :p


En mijn nieuwe favoriet wordt denk ik : Lior , Victor, Dirar of als hij komt Hysen!

Zoveel keuze :sad: :D

Romelus

Legacy Member
Blondel was, is en zal altijd mijn favoriet blijven (na Mario Stanic natuurlijk).

Eagle`

Legacy Member
Truman' zei:
Ge hebt er 3.5miljoen gekregen eigenlijk ;)

waarom? 2.5miljoen + het loon dat ge van die pipo uit gaat sparen nu :)

had hem liever voor niks zien vertrekken of zien verkommeren bij de beloften, spijtig genoeg heeft de vincent stijl :tongue:

sharpshot

Legacy Member
Vlemnickx kan toch jullie enige en echte favoriet zijn? Gehaat door zowat iedere andere supporter en op handen gedragen door het club publiek. Heeft alles van een clubspeler en heeft een kutkop. Gert Verheyen kent zijn opvolger aja!

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Vleminckx zal wel één van mijn favorietjes worden. Vasquez ook wel denk ik.
Die Zimling moet ik dus nu al niet :sop: Precies de pa van Adrie Koster als ge die zijn kop ziet

eurowarriors

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Indeed, Rafa, Vasquez, Vlemin(xcks? ^^)!
:niceone:

Idd, ik denk dat deze transfer erg overroepen is. Oke, Vargas is een goede voetballer en bij het begin van het seizoen was hij fenomenaal, maar er staat toch genoeg klaar om hem te vervangen bij Club Brugge, die Rafaelov ziet er mij een hele leuke voetballer uit bijvoorbeeld. Van Vasquez heb ik nog niet teveel gezien maar al goeie dingen van gehoord en aangezien hij uit de jeugd van Barça komt zal hij ook wel kunnen shotten dusja.

Vargas is wel een type dat bij Anderlecht past, maar ik denk dat het nog een hele tijd zal duren voordat die op zijn niveau speelt. Ik zou hem (zoals Vandenstock) nu al niet ophemelen als de vedette, hij ligt in de ziekenboeg ffs.

Magikdekay

Legacy Member
sharpshot zei:
Vlemnickx kan toch jullie enige en echte favoriet zijn? Gehaat door zowat iedere andere supporter en op handen gedragen door het club publiek. Heeft alles van een clubspeler en heeft een kutkop. Gert Verheyen kent zijn opvolger aja!

Kzou uwe kop wel is willen zien!!

Svartálfar

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Vleminckx zal wel één van mijn favorietjes worden. Vasquez ook wel denk ik.
Die Zimling moet ik dus nu al niet :sop: Precies de pa van Adrie Koster als ge die zijn kop ziet

Tijd om mijn fototje nog eens boven te halen :D

kosterlingv2.jpg


Mijn favoriete zijn Donk, Hoefkens en Dirar fuck the haters. Stenman kan daar ook wel eens snel bijkomen als die goed speelt.

sharpshot

Legacy Member
enj0i^ zei:
Blondel :love:

Spijtig genoeg denken zeker niet alle clubsupporters zo :p

D'echte wel, die wisten al dat typetjes als Perisic, Judas en Vadis niet pasten bij club

Truman'

Legacy Member
"Wezet trekt zeven Italiaanse spelers aan"

LOL we gaan top Catenaccio zien in tweede :applause:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
MagiKTimo zei:
FEIT!!

Zitten geregeld nog wel lekkere grietjes tussen ook...

waarschijnlijk ook een heleboel lesbians.

om op de favorieten terug te komen:

Dirar (als em zijn bal wat meer zou afgeven)
Geraerts
Perisic (tot em zo raar begon te doen op het einde bij zijn goals :/)
Blondel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan