NotoriousP
Legacy Member
MagiKTimo zei:
Wel een kutkeeper hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MagiKTimo zei:
Eigenlijk wel ja. Dat is de laatste speler van FCB op wie ik jaloers was ik jaren.-Steve- zei:Ik vind diene Vargas wel nog nen toffen eigenlijk.
Hannibal zei:Eigenlijk wel ja. Dat is de laatste speler van FCB op wie ik jaloers was ik jaren.

Als er al eentje zal zijn is het Stenman. Maar ik wordt nauwelijks jaloers op verdedigers.rubmifer zei:Ach, geen nood, dit jaar zal je er weer genoeg hebben om jaloers op te zijn![]()
TeknomanFan zei:Vargas zal nu wel heel tevreden zijn dat hij bij Anderlecht speelt, tenminste tot op de dag dat een ploeg uit Spanje, Italië, Engeland of Duitsland hem zal willen![]()
Ga je ook zo reageren als hij hetzelfde uitsteekt bij Anderlecht om bij die ploeg te kunnen spelen?Hannibal zei:Ja, want dat is geheel onlogisch. :ironic:
Bende dramaqueens hier ja.
Hannibal zei:Als er al eentje zal zijn is het Stenman. Maar ik wordt nauwelijks jaloers op verdedigers.
ad:Rafa en Hogli zijn mij onbekend. Vazquez moet nog alles bewijzen en Dirar is gewoon een etter die me nog nooit heeft weten te bekoren.Sh@D0wBE zei:En Rafa , Vazquez,Hogli,Dirar...
Gvd, met al die aanwinsten vergeet ik bijna alle namenad:
rubmifer zei:Dirar op zijn best vind ik nog steeds een van de beste spelers van de pro league. En ik heb het gevoel dat die zijn mentaliteit nu echt eens heel wat positiever geworden is. Schijnt dat ie zich echt ontzettend hard inzet op training.
Nace zei:Ja 2 rondjes extra lopen amai.
Precies een kleuterklas. Tot wanneer weer eens fout loopt en op de bank beland. Gaat hij zich dan nog zo steeds positief inzetten?
Enige die een meerwaarde is, op basis van reputatie, is Hogli.

Nace zei:Ja 2 rondjes extra lopen amai.
Precies een kleuterklas. Tot wanneer het weer eens fout loopt en hij op de bank beland. Gaat hij zich dan nog zo steeds positief inzetten?
Enige die een meerwaarde is, op basis van reputatie, is Hogli.
Hannibal zei:Eigenlijk wel ja. Dat is de laatste speler van FCB op wie ik jaloers was ik jaren.


exo zei:Z'on onzin is het nog niet hoor, ben eens benieuwd hoe Dirar gaat reageren als hij, wegens een slechte (lees: mindere) prestatie, gewisseld zal worden.
Fireflame zei:Eventjes Vargas naar Anderlecht transfereren in FIFA! Heerlijk.
