Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sick-Boy

Legacy Member
Ik vraag mij af of Vargas nu zoveel meer verdient bij Anderlecht dan dat zijn verbeterd contract zou inhouden. Ik ben blij dat hij (en vooral zijn entourage) weg is uit Brugge. Fijn om te zien spelen, maar al die zever die erbij hoort weegt niet op tegen zijn kwaliteiten.

Rubmifer

Legacy Member
Hannibal zei:
Eigenlijk wel ja. Dat is de laatste speler van FCB op wie ik jaloers was ik jaren.

Ach, geen nood, dit jaar zal je er weer genoeg hebben om jaloers op te zijn :cool:

Hannibal

Legacy Member
rubmifer zei:
Ach, geen nood, dit jaar zal je er weer genoeg hebben om jaloers op te zijn :cool:
Als er al eentje zal zijn is het Stenman. Maar ik wordt nauwelijks jaloers op verdedigers.

TeknomanFan

Legacy Member
TeknomanFan zei:
Vargas zal nu wel heel tevreden zijn dat hij bij Anderlecht speelt, tenminste tot op de dag dat een ploeg uit Spanje, Italië, Engeland of Duitsland hem zal willen :)
Hannibal zei:
Ja, want dat is geheel onlogisch. :ironic:
Bende dramaqueens hier ja.
Ga je ook zo reageren als hij hetzelfde uitsteekt bij Anderlecht om bij die ploeg te kunnen spelen?

Scr1fle

Legacy Member
Hannibal zei:
Als er al eentje zal zijn is het Stenman. Maar ik wordt nauwelijks jaloers op verdedigers.

En Rafa , Vazquez,Hogli,Dirar...


Gvd, met al die aanwinsten vergeet ik bijna alle namen :sad:

Hannibal

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
En Rafa , Vazquez,Hogli,Dirar...


Gvd, met al die aanwinsten vergeet ik bijna alle namen :sad:
Rafa en Hogli zijn mij onbekend. Vazquez moet nog alles bewijzen en Dirar is gewoon een etter die me nog nooit heeft weten te bekoren.

Rubmifer

Legacy Member
Dirar op zijn best vind ik nog steeds een van de beste spelers van de pro league. En ik heb het gevoel dat die zijn mentaliteit nu echt eens heel wat positiever geworden is. Schijnt dat ie zich echt ontzettend hard inzet op training.

Nace

Legacy Member
rubmifer zei:
Dirar op zijn best vind ik nog steeds een van de beste spelers van de pro league. En ik heb het gevoel dat die zijn mentaliteit nu echt eens heel wat positiever geworden is. Schijnt dat ie zich echt ontzettend hard inzet op training.

Ja 2 rondjes extra lopen amai.
Precies een kleuterklas. Tot wanneer het weer eens fout loopt en hij op de bank beland. Gaat hij zich dan nog zo steeds positief inzetten?
Enige die een meerwaarde is, op basis van reputatie, is Hogli.

Scr1fle

Legacy Member
Nace zei:
Ja 2 rondjes extra lopen amai.
Precies een kleuterklas. Tot wanneer weer eens fout loopt en op de bank beland. Gaat hij zich dan nog zo steeds positief inzetten?
Enige die een meerwaarde is, op basis van reputatie, is Hogli.

:rofl:

Als je niets nuttig te zeggen hebt , zeg dan niets ;) :niceone:

Rubmifer

Legacy Member
Nace zei:
Ja 2 rondjes extra lopen amai.
Precies een kleuterklas. Tot wanneer het weer eens fout loopt en hij op de bank beland. Gaat hij zich dan nog zo steeds positief inzetten?
Enige die een meerwaarde is, op basis van reputatie, is Hogli.

4 regels en alleen maar onzin. Je moet het maar kunnen.

exo

Legacy Member
Z'on onzin is het nog niet hoor, ben eens benieuwd hoe Dirar gaat reageren als hij, wegens een slechte (lees: mindere) prestatie, gewisseld zal worden.

Rubmifer

Legacy Member
exo zei:
Z'on onzin is het nog niet hoor, ben eens benieuwd hoe Dirar gaat reageren als hij, wegens een slechte (lees: mindere) prestatie, gewisseld zal worden.

Ik zeg gewoon dat ie op zijn best een heel erg goede speler was en dat het mij lijkt dat ie het eindelijk wat beter in zijn kopje zit allemaal. Of dat effectief ook zo is moeten we maar afwachten ja, maar ik denk dat Dirar wel heel erg scherp gaat staan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan