Nace
Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Als je niets nuttig te zeggen hebt , zeg dan niets![]()
![]()
Met mijn onnuttigheden heb ik me wel al bewezen dan blijkbaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sh@D0wBE zei:
Als je niets nuttig te zeggen hebt , zeg dan niets![]()
![]()
) geblesseerd om echt iets te betekenen voor Club. Vargas heeft zijn periode gehad dit jaar en is jammergenoeg geblesseerd geraakt .. Hoewel Vargas door zijn vele goals in de matchen voor Genk-Club toch bepalend is geweest, is het ( volgens mij ) nooit een speler geweest die een ploeg kan leiden etc ... 
Nace zei:Ja 2 rondjes extra lopen amai.
Precies een kleuterklas. Tot wanneer het weer eens fout loopt en hij op de bank beland. Gaat hij zich dan nog zo steeds positief inzetten?
Enige die een meerwaarde is, op basis van reputatie, is Hogli.
Bart Religion zei:Vasquez ook. Barcelona B is niet zomaar een reserve ploegje zoals je in België reserve ploegen hebt. In Spanje spelen die in de echte competitie.
Zijn trouwens 3e geëindigd in tweede klasse maar mogen, uiteraard, niet promoveren.
Hoe waar wanneer??Starrk zei:

Svartálfar zei:Vazquez heeft daar wel amper meegedaan omdat hij tussen A en B ploeg zweefde en een tijd geblesseerd was. Dus daar kunt ge echt niks uit opmaken.
Bart Religion zei:Hoezo niet? Bij Barcelona gaan sowieso geen prutsers zitten. En dat hij niet veel speelde kwam dus door blessure, daarvoor was hij gewoon wel vaste waarde (bij Barca B)

iceman1604 zei:Yess, Vargas is eindelijk weg, alweer een slechte invloed minder in de groep.... Want zeg nu zelf, wie wil samenspelen met iemand die alleen aan zichzelf denkt en weigert zichzelf professioneel te verzorgen...
Nu met dat geld naar Arsenal trekken en Vela een jaartje huren, dan zetten we de Nekken dubbel int zak, zij krijgen van ons een volgevreten pseudovedette met 10 kilo overgewicht en wij halen hun 1e keus binnen! Tzou een mooi begin zijn van de zomer![]()
