Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$uB^

Legacy Member
Over Vargas:
Altijd het gevoel gehad dat hij een Elrio Van Heerden II was ... Technische lichtvoetige speler, maar teveel ( en te vlug :o ) geblesseerd om echt iets te betekenen voor Club. Vargas heeft zijn periode gehad dit jaar en is jammergenoeg geblesseerd geraakt .. Hoewel Vargas door zijn vele goals in de matchen voor Genk-Club toch bepalend is geweest, is het ( volgens mij ) nooit een speler geweest die een ploeg kan leiden etc ...

Ik vind het jammer dat hij Club verlaat en dubbel zo jammer dat het voor Anderlecht is ( doet mij evenveel 'zeer' toen Staelens naar Anderlecht ging alsook toen Figo naar Real verkaste ... ). Ik heb sympathie voor Vargas en ik denk dat zijn entourage veel ( mss te veel ) zijn eigen willetje opdrong.

Ik ben een FCB supporter en tis jammer dat Vargas weggaat maar nu is tenminste die soap voorbij ( dreigen met die wet, 'doktersbriefje' voor ploegfoto, etc ... ) Toch wens ik Vargas een nog goeie resterende revalidatie en ik hoop dat zijn talenten nog te zien zullen zijn in de Jupiler Pro League ( want ik ben ook nog steeds een voetbalsupporter! ). Voor mij mag Vargas slagen bij RSCA, zolang FCB ( minstens ) één plaatsje hoger eindigt :-)

En over favoriete Club spelers op dit moment: al die nieuwe moet'k nog bezig zien, dus daar kan ik niet over oordelen. Blondel en Hoefkens weet ik te apprecieren ( vind'k persoonlijk over een 'Club'-profiel beschikken: geen wereldvoetballers maar inzet, vechtlust ( bij Blondel mss beetje 'te' ;-) ... Maw een type Gert Verheyen ).

Rubmifer

Legacy Member
Ik had ook het gevoel dat vargas opgezwollen staat op die foto's...

sporza: Vargas: "Anderlecht is nieuwe stap in mijn leven"

"Het zijn moeilijke onderhandelingen geweest in Brugge en dat was eigenlijk nergens voor nodig"

"Ik voelde me niet goed bij de situatie en ook mijn familie en entourage leden eronder".

"Ik heb me altijd correct gedragen en sluit dit hoofdstuk nu af."

"Anderlecht is een nieuwe stap in mijn leven", zei Vargas. "RSCA is een grote club waar ik altijd voor wilde spelen."

Wat een blaaskaak man :')

Bart Religion

Legacy Member
Nace zei:
Ja 2 rondjes extra lopen amai.
Precies een kleuterklas. Tot wanneer het weer eens fout loopt en hij op de bank beland. Gaat hij zich dan nog zo steeds positief inzetten?
Enige die een meerwaarde is, op basis van reputatie, is Hogli.

Vasquez ook. Barcelona B is niet zomaar een reserve ploegje zoals je in België reserve ploegen hebt. In Spanje spelen die in de echte competitie.
Zijn trouwens 3e geëindigd in tweede klasse maar mogen, uiteraard, niet promoveren.

Svartálfar

Legacy Member
Bart Religion zei:
Vasquez ook. Barcelona B is niet zomaar een reserve ploegje zoals je in België reserve ploegen hebt. In Spanje spelen die in de echte competitie.
Zijn trouwens 3e geëindigd in tweede klasse maar mogen, uiteraard, niet promoveren.

Vazquez heeft daar wel amper meegedaan omdat hij tussen A en B ploeg zweefde en een tijd geblesseerd was. Dus daar kunt ge echt niks uit opmaken.

Bart Religion

Legacy Member
Svartálfar zei:
Vazquez heeft daar wel amper meegedaan omdat hij tussen A en B ploeg zweefde en een tijd geblesseerd was. Dus daar kunt ge echt niks uit opmaken.

Hoezo niet? Bij Barcelona gaan sowieso geen prutsers zitten. En dat hij niet veel speelde kwam dus door blessure, daarvoor was hij gewoon wel vaste waarde (bij Barca B)

puni

Legacy Member
Bart Religion zei:
Hoezo niet? Bij Barcelona gaan sowieso geen prutsers zitten. En dat hij niet veel speelde kwam dus door blessure, daarvoor was hij gewoon wel vaste waarde (bij Barca B)

Beetje zoals Vargas bij Club dus, de voorbije drie seizoenen telkens maar bijna 20 wedstrijden het Barça B.

stormtrooper

Legacy Member
Gent is bijna rond met Sergio Padt van Ajax. Vrijdag worden de laatste details besproken.

Thaisho

Legacy Member
Allez veel geluk met Vargas, wel goed voor Belgische voetbal dat zo een talent hier blijft, enkel wel spijtig dat het bij Anderlecht is

Maar hopelijk voor Anderlecht blijft hij met zijn beide voetjes op de grond want zijn manager en papa doen hem zweven

Swagger

Legacy Member
sporza: "We lenen Jakovenko en Reynaldo niet uit"

Ik heb dat interview met HVH eens bekeken en ben het eigenlijk met hem eens. Het begin van de competitie zal niet makkelijk zijn voor Anderlecht, maar in een competitie met play-offs is het eigenlijk vooral belangrijk dat je spelers of ploeg er 100% gaan staan vanaf januari.

Het eerste deel (dus < januari) zal ook duidelijker de kaart van de jonge spelers getrokken worden. (lijkt mij geen slecht idee). Tegen dan zouden een aantal spelers terug moeten zijn uit de ziekenboeg.

Doel is dus playoff 1 halen, en dan is alles mogelijk. Ik hoop dat er nog een paar kwalitatieve spelers bijkomen, dan kun je toch een leuke ploeg bouwen (niet vergeten dat Biglia er nog is, dan voor hem Vargas; dan is er nog ne Molins, Legear, De Sutter die nog terugkomen).

bluecadet3

Legacy Member
Tis dat, gewoon hopen dat het meevalt qua resultaten, maar ik weet niet of alle fans dat gaan begrijpen...

Boterkoek

Legacy Member
Had Vargas toch graag in het buiteland gezien en niet bij Anderlecht. Hij komt daar niet tot zijn recht.

iceman1604

Legacy Member
Yess, Vargas is eindelijk weg, alweer een slechte invloed minder in de groep.... Want zeg nu zelf, wie wil samenspelen met iemand die alleen aan zichzelf denkt en weigert zichzelf professioneel te verzorgen...
Nu met dat geld naar Arsenal trekken en Vela een jaartje huren, dan zetten we de Nekken dubbel int zak, zij krijgen van ons een volgevreten pseudovedette met 10 kilo overgewicht en wij halen hun 1e keus binnen! Tzou een mooi begin zijn van de zomer :)

stormtrooper

Legacy Member
iceman1604 zei:
Yess, Vargas is eindelijk weg, alweer een slechte invloed minder in de groep.... Want zeg nu zelf, wie wil samenspelen met iemand die alleen aan zichzelf denkt en weigert zichzelf professioneel te verzorgen...
Nu met dat geld naar Arsenal trekken en Vela een jaartje huren, dan zetten we de Nekken dubbel int zak, zij krijgen van ons een volgevreten pseudovedette met 10 kilo overgewicht en wij halen hun 1e keus binnen! Tzou een mooi begin zijn van de zomer :)

:rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan