puni
Legacy Member
Foxxer zei:Toelichting bij transfer Ronald Vargas
werpt toch een goed licht op de zaak.
Het was gewoon de bedoeling van in het begin om Club in een slecht daglicht te stellen...
Fuck Vargas.![]()
Ge beseft toch dat de uitspraken in dat artikel even eenzijdig zijn als die van Vargas, en dus even verkeerd kunnen zijn?


ad:
