Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
Wel grappig toen Defour naar Standard ging werd Standard overal beschuldigt en vies bekeken, nu bij RSCA en Judas gebeurt dit niet terwijl Standard en Rsca juist hetzelfde doen.

Ah de pers, wie gelooft er nog in.

hipStar

Legacy Member
Tweedeklasser Roeselare legt zijn lot in handen van de 34-jarige Sergej Serebrennikov. De Oekraïner wordt speler-coach bij de tweedeklasser. De middenvelder, die Cercle verlaat, zet z'n eerste stappen als trainer en volgt Nico Vanderdonck op

Foxxer

Legacy Member
Met het verschil dat RSCA nog minstens 2,5 miljoen betaalt en waarschijnlijk een doorverkoop percentage moet afstaan en dat Standard een habbekrats heeft betaalt voor Defour...

Ik vind RSCA bijlange zo geen kutclub als Standard, sorry Booka maar dat is nu eenmaal zo :p

puni

Legacy Member
sharpshot zei:
Wel grappig toen Defour naar Standard ging werd Standard overal beschuldigt en vies bekeken, nu bij RSCA en Judas gebeurt dit niet terwijl Standard en Rsca juist hetzelfde doen.

Ah de pers, wie gelooft er nog in.

Wat een scheefgetrokken vergelijking.

kingjulie

Legacy Member
Ik hoop dat ie nog heel lang out is en nooit meer hetzelfde niveau haalt. Imho liever geen doodschoppen van fcb spelers op hem, das alleen maar slechte pr.

starspike

Legacy Member
sharpshot zei:
Wel grappig toen Defour naar Standard ging werd Standard overal beschuldigt en vies bekeken, nu bij RSCA en Judas gebeurt dit niet terwijl Standard en Rsca juist hetzelfde doen.

Ah de pers, wie gelooft er nog in.

Ah???
Nochthans was dat net mijn grootste punt van ergernis... De pers toonde wel dat Genk een probleem had, maar ze namen zelf absoluut geen negatief standpunt in, hoor.

sharpshot

Legacy Member
starspike zei:
Ah???
Nochthans was dat net mijn grootste punt van ergernis... De pers toonde wel dat Genk een probleem had, maar ze namen zelf absoluut geen negatief standpunt in, hoor.

Nu is er een "hoera" sfeer, Keygnaert is het grootste voorbeeld ervan.
Een echte journalist zou het hele verhaal uitpluizen en de managers die er verantwoordelijk voor zijn aan de schandpaal nagelen. Maar jah past er niet bij zeker. Is gewoon triestig zo'n dingen.

Glor

Legacy Member
OW YEAH!
Bemerk ook de subtiele draaiing met de wind die zich voltrekt doorheen de posts.

Jurgenv1 zei:
Zolang hij naar het buitenland vertrekt is het ok. Hij moet dus weldegelijk een aanbieding op zak hebben of via de wet van 78' vertrekken (unlikely). Club laat hem sowieso niet naar een concurrent vertrekken.

Jurgenv1 zei:
Idd, die purperen jongens dromen ervan dat Vargas ooit voor hen speelt om Club ene loer te kunnen draaien, nu dreigen ze bot te vangen en moeten ze in alle bochten wringen om er weet goed uit te komen. :D

Jurgenv1 zei:
Hij mag weggaan van het bestuur hoor, maar niet naar RSCA, deal with it :):)

En je ziet duidelijk dat Vargas heus geen zo'n extreem standpunt inneemt zoals zijn managers. Het zijn die mensen die de zaken bemoeilijken.


Neen Pina, neen. Jullie krijgen hem niet, punt. Te goede speler om in dat paars te spelen.

Jurgenv1 zei:
Idd, zo'n goeie voetballer hoort thuis bij Club.

Jurgenv1 zei:
Voila, en daar stuurt Club op aan, ze gaan zichzelf heus niet onpopulair maken door een smaakmaker naar een grote concurrent te laten gaan. Tot spijt van wie het benijdt.

Dus purple boys, stop maar met dromen, ain't gonna happen. ;)

Jurgenv1 zei:
Voila, en zoals ik ook al eerder zei gaat Club geen cent van die 5 miljoen afdoen, al mag Vargas ieder bot gebroken in zijn lijf gebroken hebben bij manie van spreken.

Jurgenv1 zei:
Zou het niet eerder slecht bestuur zijn van Anderlecht om een speler te kopen die nog zolang geblesseerd is voor 5 miljoen? :) En nee, minder krijg je niet, snappen jullie nog altijd niet dat Club niet zomaar 1 van zijn beste spelers naar RSCA laat vertrekken en zeker niet voor een peulenschil van een luttele 3,5 miljoen? Dan nog liever wat minder krijgen, een 2 miljoen of zelfs nog minder voor een buitenlandse ploeg ja, maar we gaan niet zomaar een rechtstreekse concurrent versterken en tegelijk ons verzwakken. (Of Club zou nog eens moeten shoppen bij Barca)

Jurgenv1 zei:
RSCa wil geen 5 miljoen geve, Club hem niet onder de 5 laten vertrekken: Club kan in principe nog een jaar verder door onderhandelen met Vargas omdat ze hem zeker niet voor een appel en een ei naar RSCA zien vertrekken om geen gezichtsverlies te lijden.

Kortom, lange onderhandelingen waarin Vargas toch bijtekent. Wat RSCA ook mag bieden.

Jurgenv1 zei:
Aan de andere kant ligt een transfer van Club naar Anderlecht en omgekeerd heel gevoelig voor beide ploegen. Club zal gewoon 5 miljoen vragen tot dat Vargas uiteindelijk bijtekent. ;)

En als hij niet bijtekent zullen we nog eens moeten shoppen bij Barcelona dan, no prob. :]

Jurgenv1 zei:
5 miljoen, Vargas heeft daar niks over te beslissen, het is Club zelf die de prijs bepaald. ;) Of denk je nu echt dat Club zo dom is om 1 van de beste spelers voor een appel en een ei naar een concurrent te laten vertrekken?

Dus laat die arrogante ondertonen maar achterwege.

Jurgenv1 zei:
Gewoon het zoveelste gebekvecht die via de media uitgespeeld wordt, eventjes Anderlecht in de mond nemen, dan zullen ze wel plooien denken ze. :)

Uiteindelijk tekent hij gewoon bij en spat de droom van de RSCA sups uiteen. :D


Jurgenv1 zei:
+ doorverkoop percentage. :) Wat dus op 3 of meer kan neerkomen later ja.

Jurgenv1 zei:
Shht, verpest hun plezier nu niet, ze denken dat we allemaal massaal zitten te huilen voor Vargas ofzo. :D

Jurgenv1 zei:
Anders zou Club heus de transferbedrag niet plots halveren... Of ze weten meer over de blessure dan RSCA en vinden ze dat 2,5 miljoen nog een redelijke deal is naargelang de ernst van de blessure.

Vergeet niet dat het niet meer Devroe is die daar zit maar echte zakenmensen die wellicht een een kosten/baten analyse gemaakt hebben ofzo.

Jurgenv1 zei:
Lol neen, jullie mogen hem gerust hebben, die 2de post bevestigt dat gewoon, maar natuurlijk wil je enkel geloven wat je wil geloven hé.

Jurgenv1 zei:
Kortom, RSCA biedt hem belachelijk veel geld aan. Wou bij ons 1,2 miljoen verdienen... Ik kan dus begrijpen dat Club voor het rationele heeft gekozen. Club staat of valt niet met Vargas, dat heeft de vorige terugronde bewezen. :) (de jaren ervoor wel, dat geef ik toe)

Jurgenv1 zei:
Club mag alvast de helft van zijn medische staf ontslaan... :sad:

Jurgenv1 zei:
Zoals ze dat met Frutos gedaan hebben? die zat ook meer in de ziekenboeg dan anders (En ja, Club is niet veel beter met Koen Daerden geweest)

en om mee af te sluiten:


Jurgenv1 zei:
Laat hem, is gewoon een troll.

pina

Legacy Member
sharpshot zei:
Wel grappig toen Defour naar Standard ging werd Standard overal beschuldigt en vies bekeken, nu bij RSCA en Judas gebeurt dit niet terwijl Standard en Rsca juist hetzelfde doen.

Ah de pers, wie gelooft er nog in.

anderlecht heeft na het horen van de vraagprijs van 5 miljoen zelf geen actie meer ondernomen om vargas binnen te halen. Club belde zelf naar anderlecht om hem te transfereren.

lol Glor, vooral de 2de quote :bow:

Rogue

Legacy Member
puni zei:
Wat een scheefgetrokken vergelijking.


Net als Standard toen, profiteert Anderlecht nu ook van een speler die dreigt met de wet van '78. Anders zou de transferprijs wel een stuk hoger geweest zijn.

Booka Shade

Legacy Member
Ik heb hem wel nog graag, onze jurgen. Hij brengt er tenminste nog een beetje animo in.

sharpshot

Legacy Member
pina zei:
anderlecht heeft na het horen van de vraagprijs van 5 miljoen zelf geen actie meer ondernomen om vargas binnen te halen. Club belde zelf naar anderlecht om hem te transfereren.

Er waren ook gesprekken voor zijn transfer anders kon Judas nooit weten dat hij zoveel meer kon verdienen bij Rsca.

pina

Legacy Member
tuurlijk, want nadat er een breuk leek te komen, had zijn entourage contact opgenomen met anderlecht.

mp4me

Legacy Member
De schuld ligt vooral bij Vargas zelf,hij deed er toch alles aan om weg te geraken bij club.

Anderlecht betaalt een goede maar ook een correcte prijs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan