Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foxxer

Legacy Member
Als zijn eigen club zegt in de pers dat ze uit respect voor Timmy het bekeken hebben omdat het een bod uit België was kan Simons moeilijk zeggen van neen ik wil niet naar Anderlecht.

Een speler zal zelden tot nooit in de pers zeggen dat hij niet wil naar een bepaalde club die interesse toont.

PyromaN

Legacy Member
Allez hier zitten er weer die de gedachtegang van die voetballers volledig doorhebben en perfect kunnen zeggen wat ze zullen en niet zullen doen.

TazzDeMazz

Legacy Member
:D Je had wel kunnen denken dat hierdoor weer een polemiek ging starten..

Foxxer

Legacy Member
Zucht.
Laat ons zeggen dat Biglia over enkele seizoenen emotioneel afscheid neemt bij RSCA en naar Europa trekt.
Als hij de 30 gepasseerd is en hij stilletjesaan is aan het uitbollen, maar nog steeds een goeie speler met een pak ervaring is en Club zou een bod uitbrengen...

Denk je dat Biglia dan gaat verkondigen over hoe interessant dat wel is?
Neen, geen haar op zijn hoofd zou er aan denken naar Club te gaan. Als er één club is om zijn carrière bij af te sluiten indien hij terugkeert naar België dan is het Anderlecht wel als die hem nog zou willen.

Logisch toch?

Stop nu eens met denken dat iedereen er droomt van bij Anderlecht te spelen, dat is echt niet zo hoor... :ironic:
Vargas tekent enkel voor de centjes, en niet voor zijn vermeende Anderlecht liefde. Altijd van gedroomd yeah right. Toen hij nog in Venezuela speelde waren de enigste clubs dat hij kende Chelsea en Barcelona... :ironic:

LaBuenaVida

Legacy Member
Maar alléé, begrijp hem toch
Zowel Vargas, zijn familie en zijn entourage leed eronder!
Heb medelij met hem...

:doh:

Rbn13

Legacy Member
Foxxer zei:
Zucht.
Laat ons zeggen dat Biglia over enkele seizoenen emotioneel afscheid neemt bij RSCA en naar Europa trekt.
Als hij de 30 gepasseerd is en hij stilletjesaan is aan het uitbollen, maar nog steeds een goeie speler met een pak ervaring is en Club zou een bod uitbrengen...

Denk je dat Biglia dan gaat verkondigen over hoe interessant dat wel is?
Neen, geen haar op zijn hoofd zou er aan denken naar Club te gaan. Als er één club is om zijn carrière bij af te sluiten indien hij terugkeert naar België dan is het Anderlecht wel als die hem nog zou willen.

Logisch toch?

Clubliefde gaat tegenwoordig naar de hoogste bieder.

Truman'

Legacy Member
Foxxer zei:
Zucht.
Laat ons zeggen dat Biglia over enkele seizoenen emotioneel afscheid neemt bij RSCA en naar Europa trekt.
Als hij de 30 gepasseerd is en hij stilletjesaan is aan het uitbollen, maar nog steeds een goeie speler met een pak ervaring is en Club zou een bod uitbrengen...

Denk je dat Biglia dan gaat verkondigen over hoe interessant dat wel is?
Neen, geen haar op zijn hoofd zou er aan denken naar Club te gaan. Als er één club is om zijn carrière bij af te sluiten indien hij terugkeert naar België dan is het Anderlecht wel als die hem nog zou willen.

Logisch toch?

Stop nu eens met denken dat iedereen er droomt van bij Anderlecht te spelen, dat is echt niet zo hoor... :ironic:
Vargas tekent enkel voor de centjes, en niet voor zijn vermeende Anderlecht liefde. Altijd van gedroomd yeah right. Toen hij nog in Venezuela speelde waren de enigste clubs dat hij kende Chelsea en Barcelona... :ironic:

Geld is het enige dan nog wat op die leeftijd telt :)

puni

Legacy Member
Spijtig wel, was eigenlijk gewoon wat we nog nodig hadden, een leidersfiguur op het middenveld.

Truman'

Legacy Member
ik denk ook wel dat die zeer nuttig zou geweest zijn, en mss mits een ietsje grotere inspanning rsca die wel had binnengehaald..maarja de man is ook al 34jaar he...risico is zo groot als dat van vargas, zij het op een ander manier.

Proim

Legacy Member
Foxxer zei:
Zucht.
Laat ons zeggen dat Biglia over enkele seizoenen emotioneel afscheid neemt bij RSCA en naar Europa trekt.
Als hij de 30 gepasseerd is en hij stilletjesaan is aan het uitbollen, maar nog steeds een goeie speler met een pak ervaring is en Club zou een bod uitbrengen...

Denk je dat Biglia dan gaat verkondigen over hoe interessant dat wel is?
Neen, geen haar op zijn hoofd zou er aan denken naar Club te gaan. Als er één club is om zijn carrière bij af te sluiten indien hij terugkeert naar België dan is het Anderlecht wel als die hem nog zou willen.

Logisch toch?

Stop nu eens met denken dat iedereen er droomt van bij Anderlecht te spelen, dat is echt niet zo hoor... :ironic:
Vargas tekent enkel voor de centjes, en niet voor zijn vermeende Anderlecht liefde. Altijd van gedroomd yeah right. Toen hij nog in Venezuela speelde waren de enigste clubs dat hij kende Chelsea en Barcelona... :ironic:
Simons kan toch gewoon evengoed zeggen: "nee, geen interesse". Hij is oud genoeg om dat te kunnen doen.

Svartálfar

Legacy Member
Foxxer zei:
Zucht.
Laat ons zeggen dat Biglia over enkele seizoenen emotioneel afscheid neemt bij RSCA en naar Europa trekt.
Als hij de 30 gepasseerd is en hij stilletjesaan is aan het uitbollen, maar nog steeds een goeie speler met een pak ervaring is en Club zou een bod uitbrengen...

Denk je dat Biglia dan gaat verkondigen over hoe interessant dat wel is?
Neen, geen haar op zijn hoofd zou er aan denken naar Club te gaan. Als er één club is om zijn carrière bij af te sluiten indien hij terugkeert naar België dan is het Anderlecht wel als die hem nog zou willen.

Ik weet niet of ge het weet maar Simons heeft indertijd ook liggen dreigen met de wet van '78.

MilM

Legacy Member
Foxxer zei:
Als zijn eigen club zegt in de pers dat ze uit respect voor Timmy het bekeken hebben omdat het een bod uit België was kan Simons moeilijk zeggen van neen ik wil niet naar Anderlecht.

Een speler zal zelden tot nooit in de pers zeggen dat hij niet wil naar een bepaalde club die interesse toont.

Wat je hier toch allemaal leest in deze topic ...

Zonder het 9lives forum zou ge al nen cursus reverse psychology gevolgd moeten hebben om nieuwsartikels correct te kunnen interpreteren.

MrBrightside

Legacy Member
caoimhin zei:
Simons in een truitje van RSCA, ik mag er niet aan denken. Brrr.

T'zou inderdaad wel raar aandoen hé :D Maar t'blijft wel zo'n goeie verdedigende middenvelder! Ik weet niet wie anders de afwezigheid van Biglia kan opvangen..

Swagger

Legacy Member
PyromaN zei:
Allez hier zitten er weer die de gedachtegang van die voetballers volledig doorhebben en perfect kunnen zeggen wat ze zullen en niet zullen doen.

Idd, wat sommigen hier allemaal neerpennen.

MrBrightside

Legacy Member
Fireflies zei:
Simons zijn ervaring had een geweldige surplus kunnen zijn, maar die zou toch wel een hoog loon krijgen, en zo lang gaat die wellicht niet meer mee. Al vond ik hem wel altijd goed bij de RD's.

Simons is dan ook maar een tijdelijke vervanging hé.. Heeft zelf al aangegeven dat hij naar België wou komen en hier zijn carrière afsluiten. Had hier in Anderlecht waarschijnlijk ook voor maximaal 2 seizoenen getekend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan