LaBuenaVida
Legacy Member
enj0i^ zei:Blondel
Spijtig genoeg denken zeker niet alle clubsupporters zo![]()
Elke fcb speler zal daar wel aan denken!
Hij is een vaste waarde hé!
Een echte vechter die blijft gaan voor de bal!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
enj0i^ zei:Blondel
Spijtig genoeg denken zeker niet alle clubsupporters zo![]()
Sheldon Cooper zei:waarschijnlijk ook een heleboel lesbians.
om op de favorieten terug te komen:
Dirar (als em zijn bal wat meer zou afgeven)
Geraerts









Sh@D0wBE zei:
Die is totaal nie goe e!
![]()

Sheldon Cooper zei:waarschijnlijk ook een heleboel lesbians.
om op de favorieten terug te komen:
Dirar (als em zijn bal wat meer zou afgeven)
Geraerts
Perisic (tot em zo raar begon te doen op het einde bij zijn goals :/)
Blondel
MagiKTimo zei:Blondel is altijd mijne favoriet geweest, spijtig da zijn zekeringen nogal snel springen anders had hem echt wel een pak verder gestaan.
Dan hou ik toch elke keer men adem in als die in duel gaatSh@D0wBE zei:
Die is totaal nie goe e!
![]()
Sheldon Cooper zei:denk dat veel mensen die onderschatten. Gaat er altijd 100% voor, die kuist heel wat werk op. Heeft dit jaar echt wel een goed seizoen erop zitten, had misschien enkel wat meer mogen scoren. Zou niet weten wat die op zijn positie verkeerd gedaan heeft dit jaar.
Kzet die altijd bij FIFA meteen met de kapiteinsband![]()

BleKKie zei:Mja Fifa, eens bij PES geprobeerd om Geraerts kapitein te maken en toen crashte het spel, ik wist genoeg![]()

stormtrooper zei:Mijn PS2 is eens gecrashed toen ik kampioen speelde met Brugge![]()
LaBuenaVida zei:Elke fcb speler zal daar wel aan denken!
Hij is een vaste waarde hé!
Een echte vechter die blijft gaan voor de bal!

sharpshot zei:met de vijand spelen en dan nog kampioen maken, verborgen club supporter ja?

majas zei:Een echte pottenstamper die niet thuis hoort op een voetbalveld bedoel je.
OT : Birger Longueville naar Roeselare.
Lille -> RSCA -> Roeselare
![]()
Ja, want dat is geheel onlogisch. :ironic:TeknomanFan zei:Vargas zal nu wel heel tevreden zijn dat hij bij Anderlecht speelt, tenminste tot op de dag dat een ploeg uit Spanje, Italië, Engeland of Duitsland hem zal willen![]()