Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heeft Van Holsbeeck eens iets slim gezegd, dan begint 'den dikke' weer te wenen. HVH heeft thans overschot van gelijk. Eerst eens een fatsoenlijk seizoen spelen en dan pas fel gaan doen!NotoriousP zei:
NemesisBE zei:Geen andere alternatieven op rechterwinger voor Dirar zeker?

sharpshot zei:zeg je niet over uw speler als manager
exo zei:Waarom niet? Zegt hier niets verkeerd. Legear moet zich gewoon verzorgen en al het feesten achterwege laten, als hij dat niet kan moet hij maar stoppen met voetballen en in een fabriek gaan werken, dan kan hij wél elk weekend gaan feesten.

caoimhin zei:Inderdaad, Herman heeft voor de verandering eens niets verkeerd gezegd![]()

exo zei:Idd, 't gebeurd niet vaak!
Maar zeker na de hele Vargas-soap kan HVH voor sommige gefrustreerde BrugesBoys niets meer goed doen. Als hij iets fout of verkeerd doet (wat regelmatig voorvalt) dan mag en / of moet het gezegd worden maar ze moeten zich ook niet gaan aanstellen.![]()
sharpshot zei:En nee eigenlijk ben ik fan van hvh, iemand die rsca vernietigd van binnen uit moet altijd een held zijn voor tegenstanders. Maar toch zeg je zo'n dingen niet over uw spelers.
sharpshot zei:ja exo dat is het helemaal! Ik ben helemaal anti hvh door het geval Judas. Recht erop! en nu de emoticon: :doh: zo
En nee eigenlijk ben ik fan van hvh, iemand die rsca vernietigd van binnen uit moet altijd een held zijn voor tegenstanders. Maar toch zeg je zo'n dingen niet over uw spelers.

Fireflies zei:Knappe dt-vervoeging.
Ja Aalst ... het niveau van ploeg waartegen hem gewoon is te spelenDidierke10 zei:Meunier was toch goed tegen Aalst heb ik gelezen en kan op de rechterwingerpositie spelen dus geen probleem.
StickyPummel zei:Hetzelfde geldt voor exo trouwens.

TheRedDevils zei:Het niveau is hier echt te laag.
![]()
sharpshot zei:spijtig dat je hier zo weinig gaat kunnen zitten hé in augustus met al uw herexamens.
Gast, wat heeft dat daar nu mee te maken.sharpshot zei:spijtig dat je hier zo weinig gaat kunnen zitten hé in augustus met al uw herexamens.
