Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

somfortiwan

Legacy Member
True, maar het is natuurlijk een beetje belachelijk dat de goals uit de moeilijkste matchen (allez ja, het was dus wel play off 2 tegen zulte waregem enzo hè :p) niet meetellen voor topschuttertitel :p

NotoriousP

Legacy Member
NemesisBE zei:
Geen andere alternatieven op rechterwinger voor Dirar zeker?

Op het moment niet denk ik, nu als hij speelt zoals eind vorig seizoen mag hij altijd starten van mij. :p

exo

Legacy Member
sharpshot zei:
zeg je niet over uw speler als manager

Waarom niet? Zegt hier niets verkeerd. Legear moet zich gewoon verzorgen en al het feesten achterwege laten, als hij dat niet kan moet hij maar stoppen met voetballen en in een fabriek gaan werken, dan kan hij wél elk weekend gaan feesten.

caoimhin

Legacy Member
exo zei:
Waarom niet? Zegt hier niets verkeerd. Legear moet zich gewoon verzorgen en al het feesten achterwege laten, als hij dat niet kan moet hij maar stoppen met voetballen en in een fabriek gaan werken, dan kan hij wél elk weekend gaan feesten.

Inderdaad, Herman heeft voor de verandering eens niets verkeerd gezegd :)

Didierke10

Legacy Member
Meunier was toch goed tegen Aalst heb ik gelezen en kan op de rechterwingerpositie spelen dus geen probleem.

exo

Legacy Member
caoimhin zei:
Inderdaad, Herman heeft voor de verandering eens niets verkeerd gezegd :)

Idd, 't gebeurd niet vaak!
Maar zeker na de hele Vargas-soap kan HVH voor sommige gefrustreerde BrugesBoys niets meer goed doen. Als hij iets fout of verkeerd doet (wat regelmatig voorvalt) dan mag en / of moet het gezegd worden maar ze moeten zich ook niet gaan aanstellen. ;)

sharpshot

Legacy Member
exo zei:
Idd, 't gebeurd niet vaak!
Maar zeker na de hele Vargas-soap kan HVH voor sommige gefrustreerde BrugesBoys niets meer goed doen. Als hij iets fout of verkeerd doet (wat regelmatig voorvalt) dan mag en / of moet het gezegd worden maar ze moeten zich ook niet gaan aanstellen. ;)

ja exo dat is het helemaal! Ik ben helemaal anti hvh door het geval Judas. Recht erop! en nu de emoticon: :doh: zo


En nee eigenlijk ben ik fan van hvh, iemand die rsca vernietigd van binnen uit moet altijd een held zijn voor tegenstanders. Maar toch zeg je zo'n dingen niet over uw spelers.

Morrissey

Legacy Member
sharpshot zei:
En nee eigenlijk ben ik fan van hvh, iemand die rsca vernietigd van binnen uit moet altijd een held zijn voor tegenstanders. Maar toch zeg je zo'n dingen niet over uw spelers.

Knappe dt-vervoeging.

Trouwens, wat is daar nu verkeerd aan om dat te zeggen? Hij zegt wat iedereen weet, Legear heeft gewoon véél te weinig gespeeld om écht naar een (sub)topper te trekken. Als die zich een jaar concentreert, zich focust op het voetbal en niet geblesseerd raakt, volgen die topclubs wel vanzelf. T'is gewoon belachelijk van Legear om nu weg te willen na alweer een verloren seizoen waarin hij meer geblesseerd was dan wat anders.

exo

Legacy Member
sharpshot zei:
ja exo dat is het helemaal! Ik ben helemaal anti hvh door het geval Judas. Recht erop! en nu de emoticon: :doh: zo


En nee eigenlijk ben ik fan van hvh, iemand die rsca vernietigd van binnen uit moet altijd een held zijn voor tegenstanders. Maar toch zeg je zo'n dingen niet over uw spelers.

Ok dan was ik verkeerd. Maar ik ging er gewoon vanuit om de simpele reden dat de frustraties van je posts afdruipen de laatste dagen. :)

sharpshot

Legacy Member
Nope geen frustraties, wel vies tegen over Judas, meer niet.

Je zaagt Fireflies, ga weg! ksssht

_DKsissor_

Legacy Member
Didierke10 zei:
Meunier was toch goed tegen Aalst heb ik gelezen en kan op de rechterwingerpositie spelen dus geen probleem.
Ja Aalst ... het niveau van ploeg waartegen hem gewoon is te spelen

Rogue

Legacy Member
Ik zou eerst de schrijffouten uit mijn eigen posts halen, alvorens commentaar te geven op anderen.

exo

Legacy Member
Ok, np! Ik zou er ook niet mee kunnen lachen moest één van onze publiekslievelingen naar de aartsrivaal trekken.

TheRedDevils

Legacy Member
sharpshot zei:
spijtig dat je hier zo weinig gaat kunnen zitten hé in augustus met al uw herexamens.

Je hebt er zelf ook dacht ik, dus ik zou maar zwijgen. (en ik kan tenminste deftig schrijven)

Reported btw :applause:

Proim

Legacy Member
sharpshot zei:
spijtig dat je hier zo weinig gaat kunnen zitten hé in augustus met al uw herexamens.
Gast, wat heeft dat daar nu mee te maken.

In een paar weken tijd is de sportsectie toch echt wel serieus gedaald aan niveau.

en verdomme nu heb ik u rep gegeven ipv gereport :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan