Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:

Sh@D0wBE zei:
boerkiiilerke zei:kan niet wachten op het gefluit van die bruggeboys als ze tegen anderlecht spelen![]()

Inderdaad. Een van de rare beslissingen van het bestuur. Voegt ook absoluut niets toe aan het team. Niet wat voetballende kwaliteiten betreft, noch op het vlak van mentaliteit.Rogue zei:'k Vind het opmerkelijk dat Dalmat mag blijven. Voor mij was dat één van de minderen van vorig seizoen.
Sh@D0wBE zei:
Eagle` zei:dorge toch ni uitgeleend ofwa ?
Lukaku was topschutter toen, Kouemaha was toen 2deSheldon Cooper zei:Het seizoen voor dit was hij Belgische topschutter dus zal wel iets meer dan ca va geweest zijn. Dit seizoen was em wel erbarmelijk
TeknomanFan zei:Lukaku was topschutter toen, Kouemaha was toen 2de
bron: Eerste klasse 2009-10 (voetbal België) - Wikipedia
Eagle` zei:dorge toch ni uitgeleend ofwa ? en geraerts ?
NemesisBE zei:Geen andere alternatieven op rechterwinger voor Dirar zeker?
Sheldon Cooper zei:hadden ze toen gewoon wat redelijk gedaan had Kouemaha die titel wel gekregen. Nuja...