Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BleKKie zei:Was er eerder (lees: paar weken terug) al niet eens sprake geweest van Simaeys terug naar STVV?
Pieter3770 zei:Waarom is iedereen zo tegen Geraerts? Aan een deftig loon is dat toch wel een goede speler!?
Begin van 't seizoen bij Brugge vond ik hem vorig jaar in zeer goede doen.
Sheldon Cooper zei:ik ga wijselijk zwijgen want ik word er mee uitgelachenad:
wel grappig dat zelfs bij Gent-supporters denken dat die te min is![]()

Sheldon Cooper zei:ik ga wijselijk zwijgen want ik word er mee uitgelachenad:
wel grappig dat zelfs bij Gent-supporters denken dat die te min is![]()
Jurgenv1 zei:Kunnen ze weer trots op de borst kloppen dat ze er al 3 van club niet moeten hebben.![]()
starspike zei:Overigens zal er morgen door Genk gecommuniceerd worden normaal, en er is nog steeds een kans dat dat niet het enige nieuws wordt....
Pieter3770 zei:Waarom is iedereen zo tegen Geraerts? Aan een deftig loon is dat toch wel een goede speler!?
Begin van 't seizoen bij Brugge vond ik hem vorig jaar in zeer goede doen.
Is een albino niet altijd blond ?stormtrooper zei:Gent![]()
Laat die blonde albino maar schoon waar dat'm zit.
Hannibal zei:Is een albino niet altijd blond ?

Weebl zei:'k zou Akpala toch nog niet zo rap laten gaan.
Mss eerst wachten op versterking voorin.
En moest Dalmat weg zijn, werk maken van Karel en Jeroen.
Maar dan mogen ze weer de kern beginnen opvullen lijkt me.
Pff, dat ziet er niet goed uit.
Weebl zei:'k zou Akpala toch nog niet zo rap laten gaan.
Mss eerst wachten op versterking voorin.
En moest Dalmat weg zijn, werk maken van Karel en Jeroen.
Maar dan mogen ze weer de kern beginnen opvullen lijkt me.
Pff, dat ziet er niet goed uit.