Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scr1fle

Legacy Member
Hoe zit dat eigenlijk met Mavinga , starspike?

En kweet niet echt wat ik van diene Benitez moet denken :sop:

Liever deze ,alleen al om de naam :D

Ibrahim Teteh Bangura :doc:

starspike

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Hoe zit dat eigenlijk met Mavinga , starspike?

Tussen zijn voorbereiding op dat WK en het WK zelf zal er gesproken worden met hem. Maar we zullen jammer genoeg niet de enige zijn en ik heb een gevoel dat een Rennes toch wel eens aan het langste eind kan trekken... Degelijke subtopper in de Ligue 1 met een plaats in de voorrondes van de EL zal voor een Fransman wel interessanter zijn dan de kampioen van de freaking Jupiler League.

Maar ja, zelfs als hem blijft, zullen we het in de voorrondes toch met Pudil moeten doen. Slecht was hij gisteren nu niet echt tegen Trabzon, maar Mavinga is toch enkele klasses sterker...

Lilspanyol

Legacy Member
Hoop in ieder geval dat Courtois speelt zaterdag in de oefenmatch tegen Lyon, voor die keer da ik eens ga kijken :p

Burgernfries

Legacy Member
Hoe zou het nog zijn met:


De mensen die geloofden in een 'transferstop'?

starspike

Legacy Member
iplf zei:
Hoe zou het nog zijn met:


De mensen die geloofden in een 'transferstop'?

Welke datum is het en wanneer begon die "stop" ;)
De manager van De Bruyne zegt bijvoorbeeld dat Chelsea nog interesse heeft, maar dat de kans zeer klein is dat er voor vrijdagavond iets uit de bus valt. Dus zelfs De Koster weet hoe het zit. En vrijdag zal Genk ook communiceren wat de toestand is bij het ingaan van die transferstop.
Er is overigens wel degelijk gezegd dat bij een EXTREEM bod er nog altijd gesproken kan worden...

Morrissey

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
schoon bedrag vind ik

Zou zot zijn hem nog te houden

Anderlecht zou daar toch wel meer uit moeten kunnen trekken. Voor minder dan 20 mil zouden we hem gewoon niet mogen laten gaan.

FrownedUpon

Legacy Member
Ik hoop dat ze akpala weg doen, kan dieie kerel echt niet zien. Altijd zo slecht...

Jurgenv1

Legacy Member
FrownedUpon zei:
Ik hoop dat ze akpala weg doen, kan dieie kerel echt niet zien. Altijd zo slecht...
Mor alé, zo'n fluwelen baltoets is toch prachtig om naar te kijken? :love:

:sop:

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Fireflies zei:
Anderlecht zou daar toch wel meer uit moeten kunnen trekken. Voor minder dan 20 mil zouden we hem gewoon niet mogen laten gaan.

Als hij 2 seizoenen achtereen topscorer was ok. 15mil. is een heel mooi bedrag.

Gavin

Legacy Member
NemesisBE zei:
Owla, daar gaat de Gavvers niet content mee zijn. Chelski daarentegen :D
Jong jong. Dieje Visser en co komen een heel jaar niet meer bij van het lachen.


"Jow Roman, we hebben de beste keeper van zijn leeftijd gekocht. Hij heeft trouwens een jaar ervaring op het hoogste niveau in zijn land en in dat jaar maakte hij zijn ploeg kampioen, dus hij speelt binnenkort in de CL voorronde en in het slechtste geval waarschijnlijk nog EL. Overigens pas opgeroepen voor de Belgische nationale ploeg, ge weet wel, die het WK 2014 gaan winnen. En het beste is: hij blijft nog een jaar in zijn vertrouwde omgeving om door te groeien en zeker te zijn van een basisplaats."
-"HOWLA, ziet er goed uit, hoeveel heeft ie dan wel niet gekost?"
"tussen 6 en 8 miljoen euro"
...
romancqkm.gif

starspike

Legacy Member
Ik denk dat er enkelen een beetje doordraaien na de transfer van De Gea ;) Tot voor een jaar of 5 geleden was de toptransfer qua keepers in Engeland nog altijd Barthez met 11.5 miljoen. En die had toen toch nog wel heel wat meer gehaald als Courtois nu.
Bekijk het zo: Hij brengt zowat evenveel op als Witsel (die al twee titels, een Gouden Schoen en een beker op zijn conto had) EN we kunnen hem nog een jaar houden. Applaus voor Dirk Degraen, zeg ik dan...

Hadden we het NOG harder kunnen spelen? Ja... Maar dan namen we toch wel een serieus risico aangezien de vader van Courtois toch al subtiel had laten vallen dat hij wel wat begrip had voor de stugge houding van familie Casteels.

Svartálfar

Legacy Member
starspike zei:
Hadden we het NOG harder kunnen spelen? Ja... Maar dan namen we toch wel een serieus risico aangezien de vader van Courtois toch al subtiel had laten vallen dat hij wel wat begrip had voor de stugge houding van familie Casteels.

Ongelooflijk eigenlijk hoe ondankbaar die mensen zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan