Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sh@D0wBE zei:Hoe zit dat eigenlijk met Mavinga , starspike?
Jurgenv1 zei:"Paraguayaans international wordt nieuwe spits Club Brugge" - Nieuws | Voetbalkrant.com
Lijkt me een leuke aanwinst, wordt afwachten.
iplf zei:Hoe zou het nog zijn met:
De mensen die geloofden in een 'transferstop'?

BuZz.LiGhTYeAr zei:schoon bedrag vind ik
Zou zot zijn hem nog te houden
Mor alé, zo'n fluwelen baltoets is toch prachtig om naar te kijken?FrownedUpon zei:Ik hoop dat ze akpala weg doen, kan dieie kerel echt niet zien. Altijd zo slecht...


Fireflies zei:Anderlecht zou daar toch wel meer uit moeten kunnen trekken. Voor minder dan 20 mil zouden we hem gewoon niet mogen laten gaan.
Jong jong. Dieje Visser en co komen een heel jaar niet meer bij van het lachen.NemesisBE zei:Owla, daar gaat de Gavvers niet content mee zijn. Chelski daarentegen![]()
Tot voor een jaar of 5 geleden was de toptransfer qua keepers in Engeland nog altijd Barthez met 11.5 miljoen. En die had toen toch nog wel heel wat meer gehaald als Courtois nu.starspike zei:Hadden we het NOG harder kunnen spelen? Ja... Maar dan namen we toch wel een serieus risico aangezien de vader van Courtois toch al subtiel had laten vallen dat hij wel wat begrip had voor de stugge houding van familie Casteels.