Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
Naar wat ik gehoord heb zou Luciano het merendeel opstrijken van Defour, Carcela en Witsel. Zou voor een groot stuk uit zijn kapitaal komen. Of dit waar is weet ik niet.

In ieder geval mag je zeggen wat je wilt, toch een mooie transfer voor Witsel. Portugal is fijn om te leven ( veel beter weer dan hier :p ), mooi stadion dat goed vol zit, omringd door goede spelers , ... Ik vind het een goede keuze voor hem

starspike

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Naar wat ik gehoord heb zou Luciano het merendeel opstrijken van Defour, Carcela en Witsel. Zou voor een groot stuk uit zijn kapitaal komen. Of dit waar is weet ik niet.

In ieder geval mag je zeggen wat je wilt, toch een mooie transfer voor Witsel. Portugal is fijn om te leven ( veel beter weer dan hier :p ), mooi stadion dat goed vol zit, omringd door goede spelers , ... Ik vind het een goede keuze voor hem

En ondanks dat je Benfica zeker niet mag onderschatten, is het toch een tussenstap naar de echte top. Een Witsel mag op dat vlak een voorbeeld zijn voor veel jongeren die zich te vlug veel menen (Ik kijk nu naar wat mannen bij ons). Eerst ECHTE top worden in België, dan een Europese subtopper viseren om zich daar eerst op een hoger niveau te krijgen.
heel goede transfer voor hem.

Truman'

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Toch raar die transfer van Witsel.
'Maar' 8 miljoen euro, en 'maar' een loon van 1,2 miljoen euro per jaar. Dat kun je bijgod al gemakkelijk bij Anderlecht binnenhalen schijnt 't. :-)

Tenzij er veel percentjes naar tussenpersonen als Luciano gaan, gaat die 8 miljoen rechtstreeks naar de zakken van Duchatelet. Nog 3 man en zijn investering is al terugverdient.

Ik voorspel binnen 't jaar trouwens een aankondiging van bouwwerken in 't Luikse. Daar ligt de prioriteit.

Nuja wat zijn die ander legale voordelen he, plus mooi dat hij laat zien dat ie geen geldwolf is :)

peejay1704

Legacy Member
Niet te rancuneus, Pieter3770. ;)
Duchatelet heeft al aangegeven dat er op middellange termijn weinig plannen zijn voor een nieuw stadion. Meer zelfs, de reeds gemaakte stadionplannen lijken allemaal van tafel geveegd te zijn.
Wat die transfer betreft, on verra. Dat hij het geld in zijn zakken gaat steken, vind ik toogpraat, maar we gaan nu wel snel weten wat de sportieve ambities zijn: kwalitatief vervang je Witsel niet zomaar, maar met 8 miljoen is er toch wel wat mogelijk.

Starrk

Legacy Member
Van AC Milan, over Lazio en Fiorentina, om uiteindelijk bij Benfica te stranden.

Maidrion

Legacy Member
Tussenstap tussenstap...mensen hier hebben nogal de neiging om alles wat talent heeft te plaatsen bij de top 8 van Europa. Ik wil niets afdoen van zijn klasse maar veel beter dan Benfica zie ik het toch niet worden. Op het einde van het seizoen is em ook al weer 23 en op zijn positie moet je al ne ferme zijn om het bij nen topper te maken. Benfica is zeker een mooie club als hij het daar wat kan maken, laten we eerst maar eens een half seizoen afwachten.

Muismat

Legacy Member
Goeie keuze denk ik, een Europese subtopper waar hij rustig kan groeien.

caoimhin

Legacy Member
Starrk zei:
Van AC Milan, over Lazio en Fiorentina, om uiteindelijk bij Benfica te stranden.

Enkel AC Milan plaats ik hoger dan Benfica, Lazio en Fiorentina zijn hoogstens gelijkwaardig.

Exorikos

Legacy Member
Maidrion zei:
Tussenstap tussenstap...mensen hier hebben nogal de neiging om alles wat talent heeft te plaatsen bij de top 8 van Europa. Ik wil niets afdoen van zijn klasse maar veel beter dan Benfica zie ik het toch niet worden. Op het einde van het seizoen is em ook al weer 23 en op zijn positie moet je al ne ferme zijn om het bij nen topper te maken. Benfica is zeker een mooie club als hij het daar wat kan maken, laten we eerst maar eens een half seizoen afwachten.

Wat een load of crap. Een voetballer haalt zijn top niet op zijn 23 en hij heeft het voorbije jaar enorm veel progressie gemaakt, dus waarom zou hij dat niet nog een paar jaar kunnen aanhouden?

Rivfader

Legacy Member
caoimhin zei:
Enkel AC Milan plaats ik hoger dan Benfica, Lazio en Fiorentina zijn hoogstens gelijkwaardig.

Klopt als een bus.


Ik gun het Witsel wel. Liever eerst een deftige subtopper en als het wat meezit misschien ooit bij een topploeg.

Didierke10

Legacy Member
Mooi tussenstap voor Witsel, goeie club ook gekozen. Ploeg die toch elk jaar om de CL-plaatsen meedingt samen met Porto en zeker elk jaar Europees (vooral EL) ver kan komen.

Eagle`

Legacy Member
2791123178.jpg


Judas :angry: (doe toch wel pijn om hem in dit shirt te zien)

Toegegeven moesten ze Mbokani :love: er nog bij halen en Jova, hebben ze toch wel dikke transfers gedaan in Brussel :s

ZuMie

Legacy Member
Mooie transfer voor Witsel. Waarom denkt iedereen dat dit voor hem een tussenstap is?
Als er een speler van belgie goed is betekent het niet dat hij bij de top 8 van europa gaat spelen, subtopper is ook al hoog niveau imo..
Eerst zien of hij het niveau van benfica aankan ;)

LaBuenaVida

Legacy Member
Nieuwe spits voor club brugge zal mss binnenkort voorgesteld worden

Sent from my X10i using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan