Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
10 potten in Mexicaanse eerste klasse, in 32 matchen. Klinkt niet zo uitzonderlijk qua statistieken.

21 goals in 82 matchen, 1 op 16 als international. Als spits klinkt dat toch vrij pover...

Jurgenv1

Legacy Member
Fireflies zei:
10 potten in Mexicaanse eerste klasse, in 32 matchen. Klinkt niet zo uitzonderlijk qua statistieken.

21 goals in 82 matchen, 1 op 16 als international. Als spits klinkt dat toch vrij pover...

Ge moet nu ook geen wereldspitsen verwachten in onze pintjeliga hé... Lijkt me eerder een backup voor Vleminckx.

Starrk

Legacy Member
Vleminckx heeft geen backup nodig. Vlemincks heeft een beweeglijke spits met een scherpe pas nodig. Tenzij we Vazquez hoog laten spelen.

massief

Legacy Member
44665.jpg

Is dat Rui Costa?

BleKKie

Legacy Member
Starrk zei:
Vleminckx heeft geen backup nodig. Vlemincks heeft een beweeglijke spits met een scherpe pas nodig. Tenzij we Vazquez hoog laten spelen.

We spelen normaal een 4-3-3 hé, dus Vleminckx centraal, rafa links, dirar rechts zal dat worden dacht ik, Zimling DM, Vadis en Vazquez er voor, zoiets neen?

Pieter3770

Legacy Member
Een afkoopsom van 40miljoen in 't contract van Witsel. Of Benfica lacht over een jaar of 2 in hun vuistje met die domme Belgen, of Witsel zit daar echt 5 jaar vast, want die afkoopsom is wel serieus hoog.
(of hij doet 't zo slecht dat ze hem over 2 jaar zelfs nog gratis zouden weggeven)

Cin

Legacy Member
Courtois naar Chelsea voor 6-8 miljoen, staat dit seizoen nog onder de lat bij Genk.

NemesisBE

Legacy Member
Owla, daar gaat de Gavvers niet content mee zijn. Chelski daarentegen :D

starspike

Legacy Member
Cin zei:
Courtois naar Chelsea voor 6-8 miljoen, staat dit seizoen nog onder de lat bij Genk.

Ik ben vooral voor dat laatste blij, want toen ik vorige week hoorde dat Chelsea hem in de Engelse 2de klasse wou zetten, dacht ik dat ik het kreeg...
Gisteren heeft 'em zijn klasse toch weer laten zien.

Ach ja, hopelijk krijgen we onszelf op een zodanig niveau dat zo spelers binnenkort een paar jaar WILLEN blijven.

Wijsheid

Legacy Member
Mooi bedrag voor een keeper plus het feit dat we zijn klasse nog een seizoen onder de lat hebben.

FrownedUpon

Legacy Member
Waar staat de bron van die transfer van courtois? Ik dacht dat dit nog steeds speculatie was?

NemesisBE

Legacy Member
Cin heeft connecties bij Genk die allemaal al correct bleken geweest te zijn!

starspike

Legacy Member
Cin heeft inderdaad ook zijn bronnen, maar dat van Courtois vind je wel in VEEL nieuwskanalen vandaag terug ;) Onderandere HBVL bvb. Het was ook al begin deze week bekend dat Degraen in zeer korte tijd tweemaal in Londen zat en Courtois zijn vader had eergisteren ook al te kennen gegeven dat ze ervan op de hoogte waren dat er een doorbraak was en dat ze de definitieve fase ingingen.
Overigens ging eind vorige week nog de ronde dat Chelsea hem eerst niet wilde uitlenen aan Genk, maar dat ze hem in de Engelse 2de klasse willen zetten. Alle hens aan dek voor Degraen dus en hij heeft het weer goed gedaan.

Overigens zal er morgen door Genk gecommuniceerd worden normaal, en er is nog steeds een kans dat dat niet het enige nieuws wordt....

Cerv.Be

Legacy Member
Enorm goeie zaak voor Genk dat ze hem nog een jaar kunnen houden. Eerste probleem opgelost.

Weebl

Legacy Member
Witsel naar Benfica is toch een mooie transfer, vind ik. 't is wel belachelijk dat Standard 15M vraagt aan Milan ed, maar naar Benfica mag hij voor 8? Meh, ik had rond de 10 verwacht.

'k weet niet wat club van zin is met die Mexicaan.. Maar dat zou dan gwn de back-up worden van Björn. Hopen op een jaar zonder blessures!

Cerv.Be

Legacy Member
Starrk zei:
Vleminckx heeft geen backup nodig. Vlemincks heeft een beweeglijke spits met een scherpe pas nodig. Tenzij we Vazquez hoog laten spelen.
Vleminckx zal nooit geblesseerd zijn zeker? ;)

Pff, weeral ne zuid-amerikaanse international. Heb ik het niet voor, die mannen moeten veel te veel reizen.

starspike

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Pff, weeral ne zuid-amerikaanse international. Heb ik het niet voor, die mannen moeten veel te veel reizen.

Er was toch ook nog altijd sprake van die Bangura. Al zou die wel wat moeilijker vast te krijgen zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan