Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
raf c zei:
1 frank is een rat van de beerput
2 rafc voldoet helemaal niet aan die beschrijving, wij hebben wel een hevige aanhang, een mooie traditie, en een uitstraling ver buiten onze landsgrenzen
3 u gister nog geamuseerd met julia? :D

Uitstraling buiten de landsgrenzen, als derderangsploeg die al jaren niet meer in 1ste geraakt, waar de financiële en sportieve problemen al jaren hét gespreksonderwerp zijn, en waar kerels als gij het uithangbord van zijn? Da's gewoon een belachelijke club. Mooi verleden, geen toekomst.

starspike

Legacy Member
Dus wat heb ik sinds gisterengeleerd ... Dat raf_c heel Genk en zijn supporters belachelijk mag maken, maar als je één keer HEM belachelijk maakt, vlieg je direkt een dag weg. Ik heb lang gedacht dat het gezever over de mods overdreven was, maar nu stel ik me toch ook vragen.

Soit, mooi resultaat voor FCB. En ondertussen kunnen we ook alweer leven met de transfer van Courtois. Een waanzinnig bedrag en misschien niet de allerbeste sportieve keuze om niet toe te geven zodat hij nog een jaartje hier zit. Maar ik heb vertrouwen dat Degraen het wel oplost.
(tenzij hij uiteraard met Stijnen afkomt, maar dan wordt Genk wil. Maar ik kan me niet voorstellen dat die zelf zou willen komen -die kan Genk evenmin hebben als wij hem- en dat een slimmerd als Degraen iemand binnen zou halen die zo "gehaat" is).

starspike

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Waarom is Stijnen gehaat in Genk? :unsure:

Het is een lul. Het is een lul uit Hasselt. Het is een lul die al meermaals steken richting Genk gaf. Hij zou hier perfect passen bij de traditieclub-mekkeraars als je ooit het interview las waarin hij het uitgebreid had over zijn sympathie voor STVV "als Limburger" en hoe hij tijdens dat interview de ene steek na de andere richting Genk gaf.
(en uiteraard heeft de Bailly/Stijnen hetze bij de Genkies ook niet echt geholpen indertijd)

Wijsheid

Legacy Member
Daar heb je geen reden voor nodig?

PA Courtois op TVL.

TC tekent voor 5 jaar na zijn medische testen. Wordt per direct uitgeleend.

starspike

Legacy Member
Wijsheid zei:
Daar heb je geen reden voor nodig?

PA Courtois op TVL.

TC tekent voor 5 jaar na zijn medische testen. Wordt per direct uitgeleend.

Er werd niets gezegd over welke ploeg?
Ik kan er niets aan doen, maar ergens koester ik toch de meer dan tevergeefse hoop dat de plooien glad gestreken zouden kunnen worden en hij hier terecht zou kunnen. Maar "like that's going to happen"... Papa Courtois en Degraen gaan toch nog heel wat robbertjes moeten uitvechten eerdat zoiets ooit gebeurt :)

Overigens: Check pa Courtois zijn FB eens en kijk eens naar zijn favoriete teams :)

Wijsheid

Legacy Member
Neen, geen ploegen genoemd. En juist gechecked. Wat the fuck? Geen wonder dat het zo een TUUUUT is.

Alle that settles it. Bolat naar Turkije en Courtois een seizoen naar Standard :p

starspike

Legacy Member
Wijsheid zei:
Alle that settles it. Bolat naar Turkije en Courtois een seizoen naar Standard :p

Ik durf er alleszins absoluut mijn hand niet voor in het vuur te steken dat we Courtois volgend seizoen of dat erna niet gewoon bij Standard of Anderlecht gaan zien...

starspike

Legacy Member
stormtrooper zei:
Het zou voor een neutrale buitenstaander wel efkes lachen zijn :p

Ik denk dat de hele dramatiek rond die transfer wel redelijk cava was voor een neutrale. Net op de fandag, net bij de transferstop, het omroepen net voor de gala match in het stadion, heel het stadion compleet perplex en na de match (en voor de thuisblijvers tijdens de match) iedereen in rage mode.

Ik heb alvast toch een paar keer "I love the dough" van Biggie opgezet :sad:
Maar soit, ondertussen heb ik het al een beetje beter kunnen plaatsen.

stormtrooper

Legacy Member
starspike zei:
Ik denk dat de hele dramatiek rond die transfer wel redelijk cava was voor een neutrale. Net op de fandag, net bij de transferstop, het omroepen net voor de gala match in het stadion, heel het stadion compleet perplex en na de match (en voor de thuisblijvers tijdens de match) iedereen in rage mode.

Ik heb alvast toch een paar keer "I love the dough" van Biggie opgezet :sad:
Maar soit, ondertussen heb ik het al een beetje beter kunnen plaatsen.

Och, troost u: de Vargas-soap was grappiger.

HRM

Legacy Member
Fireflies zei:
Uitstraling buiten de landsgrenzen, als derderangsploeg die al jaren niet meer in 1ste geraakt, waar de financiële en sportieve problemen al jaren hét gespreksonderwerp zijn, en waar kerels als gij het uithangbord van zijn? Da's gewoon een belachelijke club. Mooi verleden, geen toekomst.
Er was geen toekomst, het was dan ook gedaan met onze club, tot er redding kwam vanuit toch wel onverwachte hoek. Al wou ons bestuur dit eerst nog afslaan, maarja de club is door en door ziek.
Wat die marginalen betreffen moet ik jullie helaas wel gelijk geven, als ik dat soms zo op verplaatsing zie, dan begint ge u toch zelf te schamen. Maarja, het merendeel van die mensen bedoelt dat wel allemaal zeer goed natuurlijk. Er zal dan toch waarheid zitten in de uitspraak "een club krijgen die ze verdienen".
In het buitenland hebben wij trouwens nog altijd uitstraling, ga daar geregeld een wedstrijd meepikken en van in Engeland tot in Tsjechië allemaal kennen ze nog wel Antwerp. Dat we echter zijn afgegleden naar een middenmotor in tweede klasse is ook zeer zeker waard. Leuk voorbeeld: tijdens de wedstrijd Viktoria Zizkov-Sigma Olomouc verkocht een oude Tsjech pins van verschillende Europese ploegen, waaronder ook één van Antwerp.

raf c

Legacy Member
starspike zei:
Er werd niets gezegd over welke ploeg?
Ik kan er niets aan doen, maar ergens koester ik toch de meer dan tevergeefse hoop dat de plooien glad gestreken zouden kunnen worden en hij hier terecht zou kunnen. Maar "like that's going to happen"... Papa Courtois en Degraen gaan toch nog heel wat robbertjes moeten uitvechten eerdat zoiets ooit gebeurt :)

Overigens: Check pa Courtois zijn FB eens en kijk eens naar zijn favoriete teams :)

dus jij zou die gast nog willen terugzien? wel héél vergevingsgezind... :ironic:

na wat hij jullie gelapt heeft, zou bij mij geen waar zijn ;)

ik heb trouwens uit goede bron vernomen dat die pa van courtois en de directeur van genk uit elkaar gehaald moesten worden omdat ze op het punt stonden elkaar te lijf te gaan... zo hard is het blijkbaar gespeeld dus ik denk niet dat die nog terugkomt

Starrk

Legacy Member
Gelapt. Hij had de kans van zijn leven en je kon perfect rationaliseren waarom wat Courtois gedaan heeft de correcte zet was.

CyCe

Legacy Member
HRM zei:
Er was geen toekomst, het was dan ook gedaan met onze club, tot er redding kwam vanuit toch wel onverwachte hoek. Al wou ons bestuur dit eerst nog afslaan, maarja de club is door en door ziek.
Wat die marginalen betreffen moet ik jullie helaas wel gelijk geven, als ik dat soms zo op verplaatsing zie, dan begint ge u toch zelf te schamen. Maarja, het merendeel van die mensen bedoelt dat wel allemaal zeer goed natuurlijk. Er zal dan toch waarheid zitten in de uitspraak "een club krijgen die ze verdienen".
In het buitenland hebben wij trouwens nog altijd uitstraling, ga daar geregeld een wedstrijd meepikken en van in Engeland tot in Tsjechië allemaal kennen ze nog wel Antwerp. Dat we echter zijn afgegleden naar een middenmotor in tweede klasse is ook zeer zeker waard. Leuk voorbeeld: tijdens de wedstrijd Viktoria Zizkov-Sigma Olomouc verkocht een oude Tsjech pins van verschillende Europese ploegen, waaronder ook één van Antwerp.
Er is nog altijd geen definitief contract getekend, dinsdag zou de audit door E&Y gedaan zijn. Pas daarna zal Verhaegen zijn fiat geven.
Transferverbod is nog altijd in voegen (zeker aangezien ze in juni nog geen lonen en RSZ bijdragen hebben betaald (een 150 KEUR). Bovendien zou de audit vorige week al additionele schulden (200 KEUR) hebben gevonden boven op de reeds bestaande miljoenen.

Maar hey, jullie ons gebuisd bestuur, wij jullie talenten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan