Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
Fireflies zei:
Zou gespot zijn in de Amsterdam Arena, en zat vandaag ook niet op de bank bij Anderlecht... Zou morgen in De Telegraaf staan, er was blijkbaar al een gerucht dat hij zou worden voorgesteld morgen, en zou dan deze avond daar gespot zijn.

Met de nodige miljoenen + miljoenencontract dat afloopt : NICE :love:

Sportinggboy

Legacy Member
Fireflies zei:
Zat zelf niet op de bank... Zijn contract alleen al dat wegvalt is echt goed meegenomen, daar misschien nog een kleine transferprijs bij, win win :)

En over City: Sportief niet de beste keuze, maar financieel gezien zou dat echt wel waanzin zijn.

20 miljoen euro :evil:

Morrissey

Legacy Member
pina zei:
speelde toch mee tegen benfica?

Zat zelf niet op de bank... Zijn contract alleen al dat wegvalt is echt goed meegenomen, daar misschien nog een kleine transferprijs bij, win win :)

En over City: Sportief niet de beste keuze, maar financieel gezien zou dat echt wel waanzin zijn.
DH.be - Lukaku : City entre dans la danse

Nog random nieuws:
Anderlecht Online - Jovanovic morgen van Anderlecht? - RSCA Fansite

Zou te zalig zijn, maar best nog even afwachten.

Anderlecht Online - Anderlecht praat vandaag met Mbokani - RSCA Fansite

starspike

Legacy Member
Bulykin bij Ajax... Tja, beperkte speler of niet. Die heeft ook niet slecht geboerd :)

boozeke

Legacy Member
stormtrooper zei:
Gorius praat vandaag met Sollied en Riga. Ben eens benieuwd.
hoop dat ze niet tot een akkoord komen, gorius mag niet weg naar een andere belgische ploeg

stormtrooper

Legacy Member
Dan is het niet slim om een afkoopsom van een miljoen erin te steken :p

starspike

Legacy Member
Het heeft iets langer geduurd als gezegd, maar vandaag is het dan toch zover: Volgens enkele kranten zou Genk geinteresseerd zijn in Simaeys.
Ik geloof er alvast niets van en die toon kreeg ik ook mee toen ze al zegden dat zoiets in de kranten ging komen.

Gavin

Legacy Member
starspike zei:
Het heeft iets langer geduurd als gezegd, maar vandaag is het dan toch zover: Volgens enkele kranten zou Genk geinteresseerd zijn in Simaeys.
Ik geloof er alvast niets van en die toon kreeg ik ook mee toen ze al zegden dat zoiets in de kranten ging komen.
De ene dag Courtois kwijtspelen en de volgende dag gelinkt worden met Simaeys.

Dit is hard, dit is zout in de wonde!

Wijsheid

Legacy Member
caoimhin zei:
Mavinga verlaat Genk voor Rennes?

Hij verlaat Liverpool, maar soit.

Inderdaad. Degraen had een akkoord met Liverpool, maar Mavinga geft Rennes de voorkeur.
Begrijpelijk, Fransman zijnde kunnen voetballen bij een ploeg in eigen land die het lang niet slecht doet.


En inderdaad. Courtois verliezen op zich, ok. Maar dan gelinkt worden aan een Simaeys doet de wenkbrauwen fronsen. Kan evengoed gazettenpraat zijn, maar ik heb een slecht voorgevoel.

pina

Legacy Member
ze maken zich nu wel belachelijk met hun transferstop. Alle transfers gebeuren net na die stop zo te zien

starspike

Legacy Member
Die stop was enkel voor uitgaande transfers (en dan nog zelfs enkel voor basisspelers), iets dat duidelijk gecommuniceerd werd ook (Google is je vriend als je het niet gelooft). En als Courtois niet besloot om het gewoonweg af te bollen, was die transfer ook pas na de stop gebeurd en had Genk de tijd gehad om een goede en goedkope vervanger te vinden. Maar je mag afkondigen wat je wil, zetten ze je met de rug tegen de muur, kan je niet anders.

En sowieso had de transferstop ook als doel om dergelijke twijfelaars niet de kans te geven om hun spelletje te lang te rekken. Getuige Courtois: zonder transferstop had die nog wekenlang een spelletje gespeeld met KRC.

Goede beslissing dus. Maar daarvoor moet je uiteraard wat verder kijken dan enkel het oppervlakkig duidelijke.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan