Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Die 3 zouden een serieuze aderlating zijn juist voor de start van het seizoen.

Hilarisch dat Brugge effectief nog van hun brol afgeraakt.

Sportinggboy

Legacy Member
J.Brown zei:
Op Belhocine na ben ik tevreden met de transfers.

Je vergeet Gonzalez, Bia, Mpoku en Arslanagic. Jong Belgisch talent, altijd welkom. De laatste 3 zou het vorige bestuur nooit gehaald hebben.

En Sarr kon niet meer door dezelfde deur met Luciano, daarom dat hij buiten lag. Ik zou blij zijn met zijn terugkeer, duo Kanu-Sarr zou mooi zijn.

Gonzalez heeft amper wedstrijden gespeeld in 3 jaar dus afwachten, maar normaal moet dat zeker een versterking zijn.

Als Bia nog altijd onhandelbaar is mag je die al meteen schrappen.

Mpoku ken ik eigelijk amper om een oordeel te kunnen vellen

eurowarriors

Legacy Member
Kanu heeft zich eind vorig seizoen bij mij bewezen en Sarr heb ik altijd al erg degelijk gevonden. Ik ben een fan van Nacho Gonzalez, ik hoop echt dat hij het maakt bij Standard want hij kan het, geloof mij. Ik verwacht nog wel iets van Standard dit seizoen. Zonder Defour is het al veel makkelijker om een lichte sympathie te hebben voor de Rouches precies hehe :)

J.Brown

Legacy Member
Die Gonzalez heeft mij toch aangenaam verrast tijdens de match tegen Zurich. Hopelijk blijft hij blessurevrij. Kan de perfecte vervanger worden voor Witsel.

Met onhandelbare spelers zijn we goed op Standard; Mbokani.

Mpoku scoort toch vlotjes bij de U19 van België. Ken hem ook niet goed, maar staat toch bekend als groot talent.

Sportinggboy

Legacy Member
eurowarriors zei:
Kanu heeft zich eind vorig seizoen bij mij bewezen en Sarr heb ik altijd al erg degelijk gevonden. Ik ben een fan van Nacho Gonzalez, ik hoop echt dat hij het maakt bij Standard want hij kan het, geloof mij. Ik verwacht nog wel iets van Standard dit seizoen. Zonder Defour is het al veel makkelijker om een lichte sympathie te hebben voor de Rouches precies hehe :)


haha klopt, maar hij is nog niet weg he :unsure:

J.Brown zei:
Die Gonzalez heeft mij toch aangenaam verrast tijdens de match tegen Zurich. Hopelijk blijft hij blessurevrij. Kan de perfecte vervanger worden voor Witsel.

Met onhandelbare spelers zijn we goed op Standard; Mbokani.

Mpoku scoort toch vlotjes bij de U19 van België. Ken hem ook niet goed, maar staat toch bekend als groot talent.

Gonzalez was toch ingevallen vlak voor tijd als ik me niet vergis ?

Booka Shade

Legacy Member
Sportinggboy zei:
TransferNewsCen Transfer News Centra
Anderlecht plan a meeting in a secret location with Liverpool and Milan Jovanovic (and his agent) next week to move things on.


Rangers today tabled bids totalling £4million for Anderlecht centre-half Roland Juhasz and Den Haag winger Wesley Verhoek.

The Ibrox club were awaiting responses from both clubs after meeting the Belgian side’s £2.5m valuation for the 28-year-old Hungarian Juhasz, and offering £1.5m to the Dutch outfit for 24-year-old Verhoek.

Both targets are seen as key recruits by boss Ally McCoist, and sources at the club are hopeful deals can be done, although there is still some talking to be done in terms of personal terms if the bids are accepted.

Sws Lukaku, Juhasz en Biglia weg en we kunnen strijden voor PO 2 :sad:
De mauves doen toch wel heel raar over hun tranfers altijd. Nu ookal een geheime locatie..dan reizen naar Qatar voor een transferbespreking om een eigen speler te verkopen..

Sportinggboy

Legacy Member
Booka Shade zei:
De mauves doen toch wel heel raar over hun tranfers altijd. Nu ookal een geheime locatie..dan reizen naar Qatar voor een transferbespreking om een eigen speler te verkopen..

Volgens mij weten die zelf niet goed met wat ze bezig zijn. Precies idd mensenhandel om in Qatar met sommigen rond te leuren :D

J.Brown

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Gonzalez was toch ingevallen vlak voor tijd als ik me niet vergis ?

Klopt,laatste 10min en heeft mooie dingen laten zien, dit bekroond met een goal. Je kan niet beter invallen.

Sportinggboy

Legacy Member
J.Brown zei:
Klopt,laatste 10min en heeft mooie dingen laten zien, dit bekroond met een goal. Je kan niet beter invallen.

De Goal heb ik gezien , de rest heb ik precies gemist op mijn livestream :D

FrownedUpon

Legacy Member
kvond juhasz altijd al een goeie verdediger, is toch meer waard dan 4 miljoen vind ik.

starspike

Legacy Member
Ik vind de stap naar Rangers ook maar niks. Die kan toch echt een pak hoger spelen dan dat...

Morrissey

Legacy Member
Klopt, voor 4 miljoen onze vaste waarde laten gaan is wel wat weinig. Maar kom, t'is ook wel tijd voor iemand anders. Uitvoetballend veel te zwak, ondanks zijn ervaring neemt hij de leidersrol niet op zich, en zijn passing blijft echt onvoldoende. Verdedigend top, maar ook niet meer dan dat. Zou wel een aderlating kunnen zijn vrees ik.

Swagger

Legacy Member
Juhasz toch niet onderschatten, goede verdediger + maakt toch regelmatig ook zijn goaltje (zeker als het moeilijk gaat kan hij vaak nog eentje scoren met de kop of zo)

Zafùn

Legacy Member
Je vergeet Gonzalez, Bia, Mpoku en Arslanagic. Jong Belgisch talent, altijd welkom. De laatste 3 zou het vorige bestuur nooit gehaald hebben.

Bia is nog gehaald door LD, Mpoku en Arslanagic zijn wel gehaald door het nieuwe bestuur.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Als Juhasz weggaat voor een goede prijs is dat nog niet zo slecht voor Anderlecht. Dan kunnen ze een rasechte defensieve leider bijkopen. Zou goed zijn voor Mazuch. Die jongen is best goed, maar kan het zaakje niet leiden.

Anoniem06

Legacy Member
The Ibrox club were awaiting responses from both clubs after meeting the Belgian side’s £2.5m valuation for the 28-year-old Hungarian Juhasz, and offering £1.5m to the Dutch outfit for 24-year-old Verhoek.

Lees ik dit nu helemaal fout, of jullie? :p

Volgens mij staat daar toch dat ze in TOTAAL 4 mil hebben geboden, dus voor de 2 spelers samen. Volgens mij staat daar dat ze maar 2.5 mil hebben geboden op Juhasz?! Wat veel te weinig zou zijn..

Cerv.Be

Legacy Member
Sarr is een beest. Altijd een zalige verdediger gevonden. Samen met Kanu/Opare(?) hebben ze wel leuke spelers achterin.

Maar sorry, met spelers als Bia, Mpoku en Arslanagic is het toch enorm afwachten. En met Gonzalez nog veel meer, al is het of hij blessurevrij blijft. Witsel/Defour/Mangala en misschien nog Carcela gaan niet zomaar vergeten worden..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan