Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J.Brown zei:Op Belhocine na ben ik tevreden met de transfers.
Je vergeet Gonzalez, Bia, Mpoku en Arslanagic. Jong Belgisch talent, altijd welkom. De laatste 3 zou het vorige bestuur nooit gehaald hebben.
En Sarr kon niet meer door dezelfde deur met Luciano, daarom dat hij buiten lag. Ik zou blij zijn met zijn terugkeer, duo Kanu-Sarr zou mooi zijn.

eurowarriors zei:Kanu heeft zich eind vorig seizoen bij mij bewezen en Sarr heb ik altijd al erg degelijk gevonden. Ik ben een fan van Nacho Gonzalez, ik hoop echt dat hij het maakt bij Standard want hij kan het, geloof mij. Ik verwacht nog wel iets van Standard dit seizoen. Zonder Defour is het al veel makkelijker om een lichte sympathie te hebben voor de Rouches precies hehe![]()

J.Brown zei:Die Gonzalez heeft mij toch aangenaam verrast tijdens de match tegen Zurich. Hopelijk blijft hij blessurevrij. Kan de perfecte vervanger worden voor Witsel.
Met onhandelbare spelers zijn we goed op Standard; Mbokani.
Mpoku scoort toch vlotjes bij de U19 van België. Ken hem ook niet goed, maar staat toch bekend als groot talent.
De mauves doen toch wel heel raar over hun tranfers altijd. Nu ookal een geheime locatie..dan reizen naar Qatar voor een transferbespreking om een eigen speler te verkopen..Sportinggboy zei:TransferNewsCen Transfer News Centra
Anderlecht plan a meeting in a secret location with Liverpool and Milan Jovanovic (and his agent) next week to move things on.
Rangers today tabled bids totalling £4million for Anderlecht centre-half Roland Juhasz and Den Haag winger Wesley Verhoek.
The Ibrox club were awaiting responses from both clubs after meeting the Belgian side’s £2.5m valuation for the 28-year-old Hungarian Juhasz, and offering £1.5m to the Dutch outfit for 24-year-old Verhoek.
Both targets are seen as key recruits by boss Ally McCoist, and sources at the club are hopeful deals can be done, although there is still some talking to be done in terms of personal terms if the bids are accepted.
Sws Lukaku, Juhasz en Biglia weg en we kunnen strijden voor PO 2ad:
Booka Shade zei:De mauves doen toch wel heel raar over hun tranfers altijd. Nu ookal een geheime locatie..dan reizen naar Qatar voor een transferbespreking om een eigen speler te verkopen..

Sportinggboy zei:Gonzalez was toch ingevallen vlak voor tijd als ik me niet vergis ?
J.Brown zei:Klopt,laatste 10min en heeft mooie dingen laten zien, dit bekroond met een goal. Je kan niet beter invallen.

Fireflies zei:Verdedigend top, maar ook niet meer dan dat.
Je vergeet Gonzalez, Bia, Mpoku en Arslanagic. Jong Belgisch talent, altijd welkom. De laatste 3 zou het vorige bestuur nooit gehaald hebben.
)