Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Als het klopt, is hij weg. Maar goed, met als en misschien heb je geen geld in handen.

Lukaku out, Jova en Mbokani in, en nog 12 mil over houden. Waar teken ik?

Muismat

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het wordt eens tijd, die soap begint op mijn zenuwen te werken. :unsure:

Als Anderlecht Lukaku voor 20M+ kunnen verkopen zetten ze al de critici een neus die vinden dat ze er te lang over doen. Als dat gebeurt, MOET je gewoon Jovanovic en (ik geef het niet graag toe) Mbokani kopen omdat de kampioen zich rechtstreeks plaatst voor de CL. Dan heb je 15M in de pocket, samen met nog minstens 10M over van de transfersom van Lukaku (als het niet veel meer is) en doe je een fantastische zaak.

Ik hoop dat de overgang nu gebeurt, al denk ik nog altijd dat Lukaku te licht is voor Chelsea op dit moment maar misschien een uitleenbeurt zoals bij Courtois naar een Engelse subtopper, waarom niet.

Weebl

Legacy Member
Heb ik iets gemist met Lukaku?
Vilas-Boas wilde er toch geen spits meer bij?
Nja, dan mogen ze hem gaan uitlenen he, moest hij alsnog gaan.
Torres, Drogba, Kalou, Sturridge, ... ik denk niet dat hij zijn kans gaat krijgen daar.

The Black Mamba

Legacy Member
Fireflies zei:
Klopt, voor 4 miljoen onze vaste waarde laten gaan is wel wat weinig. Maar kom, t'is ook wel tijd voor iemand anders. Uitvoetballend veel te zwak, ondanks zijn ervaring neemt hij de leidersrol niet op zich, en zijn passing blijft echt onvoldoende. Verdedigend top, maar ook niet meer dan dat. Zou wel een aderlating kunnen zijn vrees ik.

Ik heb het wel gehad met Juhasz. Overschatte verdediger die voor geen meter kan uitvoetballen en dan nog het ene na het andere zielige interview aflevert zodra het slecht gaat. Juhasz is geen Tihinen , Pareja of Kompany dus die moet je gewoon laten gaan voor 4 miljoen euro , zeker gezien zijn leeftijd. Daarbij heeft Samuel een uitstekende indruk achtergelaten de 2 wedstrijden dat ik gezien heb.

Juhasz laten vertrekken en nieuwe verdediger kopen die concurrentie kan aangaan met Mazuch en Samuel zou ik dus geen slechte zaak vinden.

Lukaku zou ik graag nog een jaar zien blijven. Hij kan zich nu eens volledig focussen op voetbal en staat blijkbaar scherp. Een titel met hem in de hoofdrol en dan een afscheid langs de grote poort zou toch leuk zijn.

Nic!

Legacy Member
Weebl zei:
Heb ik iets gemist met Lukaku?
Vilas-Boas wilde er toch geen spits meer bij?
Nja, dan mogen ze hem gaan uitlenen he, moest hij alsnog gaan.
Torres, Drogba, Kalou, Sturridge, ... ik denk niet dat hij zijn kans gaat krijgen daar.

Maar als Chelsea hem uitleent aan Bolton ofzo, gaat Lukaku nog steeds meer progressie maken dan bij Anderlecht volgens mij.

Chelsea zou hem ook aan Atletico (net als Courtois) willen uitlenen.

Foose

Legacy Member
Nic! zei:
Chelsea zou hem ook aan Atletico (net als Courtois) willen uitlenen.

Zou misschien niet slecht zijn, aangezien Diego Costa maanden out is. So.... Lukaku naast Forlan? :p (Of ging die laatste ook al weg?)

Ruben666

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Lukaku zou ik graag nog een jaar zien blijven. Hij kan zich nu eens volledig focussen op voetbal en staat blijkbaar scherp. Een titel met hem in de hoofdrol en dan een afscheid langs de grote poort zou toch leuk zijn.

En met Gouden Schoen :music:.

Squadra

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Gonzalez heeft amper wedstrijden gespeeld in 3 jaar dus afwachten, maar normaal moet dat zeker een versterking zijn.

Als Bia nog altijd onhandelbaar is mag je die al meteen schrappen.

Mpoku ken ik eigelijk amper om een oordeel te kunnen vellen

Alsof Mbokani zo een vlotte jongen is?

starspike

Legacy Member
Ruben666 zei:
En met Gouden Schoen :music:.

Alleen daarom wil ik dat Lukaku zijn droomtransfer krijgt... Dan maken wij tenminste nog eens een kans om die binnen te halen. ;)

Burgernfries

Legacy Member
arneeuh zei:
The Ibrox club were awaiting responses from both clubs after meeting the Belgian side’s £2.5m valuation for the 28-year-old Hungarian Juhasz, and offering £1.5m to the Dutch outfit for 24-year-old Verhoek.

Lees ik dit nu helemaal fout, of jullie? :p

Volgens mij staat daar toch dat ze in TOTAAL 4 mil hebben geboden, dus voor de 2 spelers samen. Volgens mij staat daar dat ze maar 2.5 mil hebben geboden op Juhasz?! Wat veel te weinig zou zijn..

Zo staat het ook in HBvL. Juhasz is altijd onze topper in de verdediging geweest, maar misschien was dat wel vooral door het gebrek aan concurrentie. Al blijf ik 2,8 miljoen toch wel erg weinig vinden. Hij verdient het wel dat RSCA hem geen strobreed in de weg legt. Is volgens mij altijd heel erg loyaal geweest.

Of we voor hetzelfde geld een beter verdediger vinden, durf ik dan weer wel te betwijfelen. En die is toch echt wel nodig, moest Juhasz vertrekken. Nu hebben we net wat 'overschot', maar met Juhasz weg zou dat toch redelijk in mekaar stuiken.

mojojojo

Legacy Member
'k denk toch ook niet dat lukaku een kans maakt bij chelsea komende seizoenen. Enigste manier da lukaku volgend jaar naar stamford bridge gaat is alst 'm een abonnement koopt.

Weebl

Legacy Member
Nic! zei:
Maar als Chelsea hem uitleent aan Bolton ofzo, gaat Lukaku nog steeds meer progressie maken dan bij Anderlecht volgens mij.

Chelsea zou hem ook aan Atletico (net als Courtois) willen uitlenen.

Maar ik denk niet dat een extra jaar bij Anderlecht hem veel duurder gaat maken he? En als hij zegt dat hij enkel naar Chelsea wil gaan..
'k Begrijp niet echt waarom Chelsea die nu per se wil gaan halen, al is't maar om hem uit te lenen.

Anoniem06

Legacy Member
iplf zei:
Zo staat het ook in HBvL. Juhasz is altijd onze topper in de verdediging geweest, maar misschien was dat wel vooral door het gebrek aan concurrentie. Al blijf ik 2,8 miljoen toch wel erg weinig vinden. Hij verdient het wel dat RSCA hem geen strobreed in de weg legt. Is volgens mij altijd heel erg loyaal geweest.

Of we voor hetzelfde geld een beter verdediger vinden, durf ik dan weer wel te betwijfelen. En die is toch echt wel nodig, moest Juhasz vertrekken. Nu hebben we net wat 'overschot', maar met Juhasz weg zou dat toch redelijk in mekaar stuiken.

Aah, toch :) Ik dacht al dat ik de enige was die het zo las ;)

Juhasz is inderdaad een loyale speler, en verdient een transfer zeker en vast. Maar toch zou ik het spijtig vinden als hij weggaat. Hem een 'overschatte' verdediger noemen zoals iemand hier deed vind ik wel een beetje belachelijk. Hij is een vaste waarde in het team en hem vervangen zal niet makkelijk zijn, inderdaad zeker niet voor 2.8 miljoen euro.

De nieuwe verdedigers (buiten Odoi dan, maar das geen centrale verdediger), zijn ook nog geen zekerheden, dus hem nu verkopen lijkt mij wel nogal een riskante gok. Tenzij ze nog een hele deftige centrale verdediger met goeie leiderscapaciteiten kunnen binnenhalen (wat met de 20 miljoen van Lukaku geen probleem zou mogen zijn natuurlijk) én die zich al bewezen heeft in een deftige competitie. :)

FrownedUpon

Legacy Member
mojojojo zei:
'k denk toch ook niet dat lukaku een kans maakt bij chelsea komende seizoenen. Enigste manier da lukaku volgend jaar in stamford bridge speelt is alst 'm een abonnement koopt.

fail jab naar lukaku toe. Sinds wanneer mag je spelen bij een ploeg als je een abonnement koopt? :)

Anyways, ik lees daarjuist ook dat atletico hun spits geblesseerd is en ze heel dringend naar een nieuwe zoeken. Dus chelsea voor lukaku en dan uitlenen zou perfect zijn denk ik.

Truman'

Legacy Member
FrownedUpon zei:
fail jab naar lukaku toe. Sinds wanneer mag je spelen bij een ploeg als je een abonnement koopt? :)

Anyways, ik lees daarjuist ook dat atletico hun spits geblesseerd is en ze heel dringend naar een nieuwe zoeken. Dus chelsea voor lukaku en dan uitlenen zou perfect zijn denk ik.

Wist je dat niet? :-D

Drossie

Legacy Member
J.Brown zei:
Je vergeet Gonzalez, Bia, Mpoku en Arslanagic. Jong Belgisch talent, altijd welkom. De laatste 3 zou het vorige bestuur nooit gehaald hebben.


:confused:

Mujangi Bia tekende op 28/04/2011. Arslanagic tekende ook al voor Duchatelet de club overnam. Of over welk bestuur heb je het?

JanVH

Legacy Member
Hasani in en El Ghanassy out bij Gent?

Ferhan Hasani reisde gisteren af naar België om een contract te tekenen bij AA Gent. El Ghanassy zou dan weer in de belangstelling staan van Udinese.

Zijn club wou hem echter pas laten gaan na de wedstrijden in de tweede voorronde van de Champions League. Daarin werd Shkendija uitgeschakeld door Partizan Belgrado, de huidige tegenstrever van Racing Genk. Hasani miste een strafschop in de dubbele confrontatie met de Serviërs.

Gent zou een bod van 1,5 miljoen euro hebben uitgebracht op de international die het liefst aanvallend op de linkerflank speelt. Hasani scoorde vorig seizoen 13 keer in 27 matchen voor de Macedonische landskampioen.

Het Italiaanse Udinese is na het vertrek van Sanchez naar Barcelona op zoek naar aanvallende versterking. Het denkt daarvoor aan El Ghanassy van de Buffalo's.

Voetbalkrant
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan