Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Het wordt eens tijd, die soap begint op mijn zenuwen te werken.![]()
Fireflies zei:Klopt, voor 4 miljoen onze vaste waarde laten gaan is wel wat weinig. Maar kom, t'is ook wel tijd voor iemand anders. Uitvoetballend veel te zwak, ondanks zijn ervaring neemt hij de leidersrol niet op zich, en zijn passing blijft echt onvoldoende. Verdedigend top, maar ook niet meer dan dat. Zou wel een aderlating kunnen zijn vrees ik.
Weebl zei:Heb ik iets gemist met Lukaku?
Vilas-Boas wilde er toch geen spits meer bij?
Nja, dan mogen ze hem gaan uitlenen he, moest hij alsnog gaan.
Torres, Drogba, Kalou, Sturridge, ... ik denk niet dat hij zijn kans gaat krijgen daar.
Nic! zei:Chelsea zou hem ook aan Atletico (net als Courtois) willen uitlenen.
(Of ging die laatste ook al weg?)The Black Mamba zei:Lukaku zou ik graag nog een jaar zien blijven. Hij kan zich nu eens volledig focussen op voetbal en staat blijkbaar scherp. Een titel met hem in de hoofdrol en dan een afscheid langs de grote poort zou toch leuk zijn.
.Sportinggboy zei:Gonzalez heeft amper wedstrijden gespeeld in 3 jaar dus afwachten, maar normaal moet dat zeker een versterking zijn.
Als Bia nog altijd onhandelbaar is mag je die al meteen schrappen.
Mpoku ken ik eigelijk amper om een oordeel te kunnen vellen
Ruben666 zei:En met Gouden Schoen.

arneeuh zei:The Ibrox club were awaiting responses from both clubs after meeting the Belgian side’s £2.5m valuation for the 28-year-old Hungarian Juhasz, and offering £1.5m to the Dutch outfit for 24-year-old Verhoek.
Lees ik dit nu helemaal fout, of jullie?
Volgens mij staat daar toch dat ze in TOTAAL 4 mil hebben geboden, dus voor de 2 spelers samen. Volgens mij staat daar dat ze maar 2.5 mil hebben geboden op Juhasz?! Wat veel te weinig zou zijn..
Nic! zei:Maar als Chelsea hem uitleent aan Bolton ofzo, gaat Lukaku nog steeds meer progressie maken dan bij Anderlecht volgens mij.
Chelsea zou hem ook aan Atletico (net als Courtois) willen uitlenen.
iplf zei:Zo staat het ook in HBvL. Juhasz is altijd onze topper in de verdediging geweest, maar misschien was dat wel vooral door het gebrek aan concurrentie. Al blijf ik 2,8 miljoen toch wel erg weinig vinden. Hij verdient het wel dat RSCA hem geen strobreed in de weg legt. Is volgens mij altijd heel erg loyaal geweest.
Of we voor hetzelfde geld een beter verdediger vinden, durf ik dan weer wel te betwijfelen. En die is toch echt wel nodig, moest Juhasz vertrekken. Nu hebben we net wat 'overschot', maar met Juhasz weg zou dat toch redelijk in mekaar stuiken.
Ik dacht al dat ik de enige was die het zo las 

mojojojo zei:'k denk toch ook niet dat lukaku een kans maakt bij chelsea komende seizoenen. Enigste manier da lukaku volgend jaar in stamford bridge speelt is alst 'm een abonnement koopt.

FrownedUpon zei:fail jab naar lukaku toe. Sinds wanneer mag je spelen bij een ploeg als je een abonnement koopt?
Anyways, ik lees daarjuist ook dat atletico hun spits geblesseerd is en ze heel dringend naar een nieuwe zoeken. Dus chelsea voor lukaku en dan uitlenen zou perfect zijn denk ik.
J.Brown zei:Je vergeet Gonzalez, Bia, Mpoku en Arslanagic. Jong Belgisch talent, altijd welkom. De laatste 3 zou het vorige bestuur nooit gehaald hebben.

Squadra zei:Alsof Mbokani zo een vlotte jongen is?