Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_DKsissor_

Legacy Member
afhankelijk van de som die ze moeten betalen voor Simaeys kan het nog een redelijke transfer zijn. Vrij polyvalent,(top)-club ervaring :p :p :p , en een speler met een goede mentaliteit. Misschien beter dan een argentijn of braziliaan die eerst een half jaar moet aanpassen.

Burgernfries

Legacy Member
starspike zei:
Kristof Terreur is nochthans degene die het zegt ;) Gezien zijn band met KRC gaat die zoiets niet op twitter zetten zonder zekerheid. Maar hij is niet de enige bron uiteraard.

Vandaar de verwarring, da's niet HBvL, maar HLN.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Heeft zijn kans toch ff gekregen maar was niks speciaal vond ik. Ging veel te veel mee naar voor en was niet op tijd terug

Drossie

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Heeft zijn kans toch ff gekregen maar was niks speciaal vond ik. Ging veel te veel mee naar voor en was niet op tijd terug

Is toch echt niet slechter dan hoefkens? Was het jaar dat Standard uitblonk met voorsprong de beste rechtsachter in de JPL.

BBQezel

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Heeft zijn kans toch ff gekregen maar was niks speciaal vond ik. Ging veel te veel mee naar voor en was niet op tijd terug

Marcos + Sollied als trainer = da gaat weer een topper zijn zoals bij Standard

TazzDeMazz

Legacy Member
CrAzY_DaReDeViL zei:
Marcos + Sollied als trainer = da gaat weer een topper zijn zoals bij Standard

Waarom dat iedereen er vanuit gaat dat sollied gaat slagen bij gent is mij ook een raadsel. Die heeft meer gefaald bij clubs dan geslaagd.

massief

Legacy Member
Dat is een wens van mij hé mannen, geen gerucht.
OF HEBDE GULLE BRONNEN?? WOOP WOOP?

Waar heeft Trond gefaald? Bij de club die hij haar eerste prijs in ... jaar bezorgde? Of bij die Griekse gekken? Alleszinds al niet bij ons!

Truman'

Legacy Member
massief zei:
Dat is een wens van mij hé mannen, geen gerucht.
OF HEBDE GULLE BRONNEN?? WOOP WOOP?

Waar heeft Trond gefaald? Bij de club die hij haar eerste prijs in ... jaar bezorgde? Of bij die Griekse gekken? Alleszinds al niet bij ons!

Bij een middenmotor ist ook moeilijk om te falen he masjief :hug:

TazzDeMazz

Legacy Member
massief zei:
Dat is een wens van mij hé mannen, geen gerucht.
OF HEBDE GULLE BRONNEN?? WOOP WOOP?

Waar heeft Trond gefaald? Bij de club die hij haar eerste prijs in ... jaar bezorgde? Of bij die Griekse gekken? Alleszinds al niet bij ons!

heereveen, gent en lierse was nu ook niet om over naar huis te schrijven...

sharpshot

Legacy Member
massief zei:
Dat is een wens van mij hé mannen, geen gerucht.
OF HEBDE GULLE BRONNEN?? WOOP WOOP?

Waar heeft Trond gefaald? Bij de club die hij haar eerste prijs in ... jaar bezorgde? Of bij die Griekse gekken? Alleszinds al niet bij ons!

overal prijzen gepakt buiten Gent natuurlijk (en Lierse maar dat was ook niet mogelijk)

Proim

Legacy Member
Lospeed zei:
Roger Vanden Stock geeft een woordje uitleg in de krant. "Wel, een belangrijk element in het dossier is dat Romelu uitsluitend naar Chelsea wil", vertelt de voorzitter van Anderlecht in Het Laatste Nieuws. "Van andere opties wil hij zelfs niet horen. Dat zet Anderlecht in een zwakke positie."

*zucht...* je mag dan wel het grootste talent zijn dat hier sinds jaren rondloopt maar als dit echt waar is vind ik dat toch ook maar belachelijk hoor
Iedereen zit altijd te neuten dat er bijna geen spelers meer zijn met een hart voor hun club, die niet van concurrent naar concurrent zouden gaan dus wil hij gewoon meteen naar Chelsea en niet eerst naar Man City, Arsenal, Man Utd, whatever. Althans, dat is hoe ik het zie waarom hij dat zegt.

massief

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
heereveen, gent en lierse was nu ook niet om over naar huis te schrijven...
In Friesland hebben ze nog spijt dat ze hem buiten gesmeten hebben (eerste prijs in eeuwen) en bij ons schol het 3cm of we hadden nen beker, Khali :sad:....

Silence

Legacy Member
Proim zei:
Iedereen zit altijd te neuten dat er bijna geen spelers meer zijn met een hart voor hun club, die niet van concurrent naar concurrent zouden gaan dus wil hij gewoon meteen naar Chelsea en niet eerst naar Man City, Arsenal, Man Utd, whatever. Althans, dat is hoe ik het zie waarom hij dat zegt.

Moest hij naar City gaan zou het ook niet de meest slimme move zijn hé

aanvallend compartiment met :

Balotelli
Tevez
Adebayor
Aguero
Dzeko
Roque Santa Cruz

Lukaku hoort daar niet tussen

NotoriousP

Legacy Member
Silence zei:
Moest hij naar City gaan zou het ook niet de meest slimme move zijn hé

aanvallend compartiment met :

Balotelli
Tevez
Adebayor
Aguero
Dzeko
Roque Santa Cruz

Lukaku hoort daar niet tussen

Tussen Drogba, Anelka en Torres wel? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan