Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Ken hem niet... Hoop dat Genk zijn jeugd nog steeds de kans geeft

MvP

Legacy Member
Ik heb daar al veelbelovende dingen over gehoord, dus voor mijn part mag die Pardo zeker komen. Tshimanga zou ook fijn zijn.

Pieter3770

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Ik hoop dat we nu nog Geraerts en eventueel Akpala nog ergens kunnen slijten, indien dat in orde komt kunnen we idd een betere ploeg voorschotelen dan vorig jaar met een lagere loonlast.

Dan zullen ze toch zeker nog een spits moeten toevoegen aan de kern, niet?

(ik had gewoon Kouemaha nog een kans gegeven)

eurowarriors

Legacy Member
Urko Pardo is een zalige doelman, ideaal als Genk hem binnenhaalt, Köteles als tweede keeper en Lentz als derde keeper.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Tshimanga is een prioriteit ,, zie De Bock ook graag komen maar het zal niet en en worden maar eerder of of

N`Kr1pt

Legacy Member
Simaeys, ben er ook geen fan van, maar voor vercauteren is zo een type speler wel een leuk hebbedingtje vermoed ik.
Niet bepaald technisch vernuftig, maar precies wel iemand met iets of wta evrstand int kopke en een nuchtere jongen die 100% de taak die een coach hem oplegt zal uitvoeren zonder op te vallen en dergelijke spelers zijn meer dan nuttig.

Afwachten, ik ga die jongen niet afschieten zonder hem een kans te geven.

Exorikos

Legacy Member
Stefan Scepovic mag vertrekken bij Club Brugge en gaat zijn geluk mogelijk beproeven bij neofiet Oud Heverlee Leuven. De Serviër was ook opgeroepen voor de beloften van zijn land, maar geeft de voorkeur aan een stage bij OHL.

Zou een leuke transfer zijn voor OHL, zeker als ze er niets voor moeten betalen.

enj0i^

Legacy Member
Idd Simaeys is geen topper,maar als stand-in zal die wel zijn werk doen...

is geen kerel met dwaze fratsen, je kan er wel op rekenen.

Cerv.Be

Legacy Member
Wat zit iedereen hier zo te zagen of Simaeys? Degelijke speler waar je altijd op kan vertrouwen. Komt aanvallend/opbouwend wel wat te kort, maar over het algemeen een goeie versterking in de breedte van de kern. (Wat ze bij Genk zeker nodig hebben) Vond hem bij Club zeker passen.

Veel zal hij ook niet gekost hebben.

Morrissey

Legacy Member
"Of ik naar Anderlecht trek zal ik pas op 2 augustus weten", aldus Jovanovic in de Servische media. "Dan heb ik een nieuwe afspraak met het bestuur van Anderlecht. De interesse is serieus, de clubleiding wil me echt binnenhalen. En ja, de kans dat er een akkoord wordt bereikt is groot."

sharpshot

Legacy Member
helemaal te vinden voor deze transfer, kan enkel positief uitdraaien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan