Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sick-Boy

Legacy Member
Fireflies zei:
Jova is toch wel véél beter dan wat je daar laat vermoeden hoor. Met bal aan de voet met voorsprong de beste speler in de JPL. Ook zijn ervaring en leiderscapaciteiten kunnen wel de doorslag geven. Als voetballer gelijkwaardig aan toppers in België, maar als leider kan hij de doorslag geven.

Ik heb die vaker tegen zijn verdediger zien dribbelen dan er voorbij. En toch niet zo'n goeie spits dat hij gevaarlijk is bij elke balaanname (wat ik bij Lukaku toch wel heb). En heeft die zo'n goeie kwaliteiten als leider? Die kan zijn kalmte niet bewaren op het veld en achteraf altijd klagen dat de scheidsrechter hem zoekt.
Ik was blij dat hij uit België weg was en ik had echt gehoopt dat die niet zou terugkomen.

Scr1fle

Legacy Member
Lukaku heeft momenteel alles zitten maar het komt er niet echt uit. Daarom moet hij dringend weg uit Anderlecht. Hij moet ook leren tegen beren van verdedigers te spelen want in de JPL loopt de helft weg van hem. En met beren bedoel ik geen breje maar zeer goeie :p

Zoals Vidic, Ferdinand, Ricardo Carvalho, Pique, Puyol, Sergio Ramos, ...

Kiiilerke

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Lukaku heeft momenteel alles zitten maar het komt er niet echt uit. Daarom moet hij dringend weg uit Anderlecht. Hij moet ook leren tegen beren van verdedigers te spelen want in de JPL loopt de helft weg van hem. En met beren bedoel ik geen breje maar zeer goeie :p

Zoals Vidic, Ferdinand, Ricardo Carvalho, Pique, Puyol, Sergio Ramos, ...

Kompany vergeten ofwa ??? burn in HELL

puni

Legacy Member
Daar speelt-ie al tegen eh, op training bij de Rode Duivels. :unsure:

Alleszins, wie zegt dat Lukaku geen techniek heeft kent niets van voetbal.

Sick-Boy

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Lukaku heeft momenteel alles zitten maar het komt er niet echt uit. Daarom moet hij dringend weg uit Anderlecht. Hij moet ook leren tegen beren van verdedigers te spelen want in de JPL loopt de helft weg van hem. En met beren bedoel ik geen breje maar zeer goeie :p

Zoals Vidic, Ferdinand, Ricardo Carvalho, Pique, Puyol, Sergio Ramos, ...

Iron Mike zal hem al opwarmen :cool:

Weebl

Legacy Member
Donk eerder.
Iron Mike is niet veel beter dan elke centrale verdediger in onze PO I..

Scr1fle

Legacy Member
How how how , hij is snel en heeft een goede tackle! Laten we hem eerst een paar matchen bekijken en dan oordelen.

Jammer genoeg is zijn haar marginaal. :sad:

peejay1704

Legacy Member
John1307 zei:
En waarom dat? Denk dat enkel Anderlecht hem garantie op een basisplaats in combinatie met een degelijk salaris kan bieden. Ik betwijfel dat er veel Europese (sub)toppers geneigd zijn om hem een monstersalaris na compleet mislukt te zijn in Liverpool (waar immo toch een pak middelmatige spelers rondlopen die wel een basisplaats kunnen veroveren).

Wil, bedoel je. :)

Anoniem04

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
How how how , hij is snel en heeft een goede tackle! Laten we hem eerst een paar matchen bekijken en dan oordelen.

Jammer genoeg is zijn haar marginaal. :sad:

Dat is zijn manier om te zeggen dat hij als verdediger aanvallen wegborstelt!

Sportinggboy

Legacy Member
J.Brown zei:
Vraag mij wel af of jullie Jova wel vaak aan het werk hebben gezien. Zijn laatste jaar was hij waardeloos. Zonder Mbokani vrijwel een doodgewone spits, niets speciaals aan. Hij draaide ook in een superteam mee toen. Het voetbal dat Luik brengt is niet te vergelijken met dat van Anderlecht. Het is afwachten wat hij gaat brengen, kzal blij zijn hem terug te zien op onze velden, ook al heeft hij zich vergist van truitje.

Daarom dat we Mbokani ook gaan halen he ;) Anderlecht heeft een budget vrij gegeven, zo hopen ze Mbokani te kunnen halen zonder Romelu te verkopen :)

Als het lukt nog een deftige trainer die met 2 spitsen speelt ( Lukaku en Mbokani moet vonken geven ) en een bijkomende centrale middenvelder die meteen een serieuze meerwaarde geeft aan ons team

Scr1fle

Legacy Member
Mbokani is gigantisch gefaald in het buitenland. En zijn discipline is ook niet optimaal te noemen.

Ben ook benieuwd naar onze nieuwe spits(en). Nu zal er wel iets moeten bijkomen als Scepovic, Dalmat en Akpala weggaan.

Sportinggboy

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Mbokani is gigantisch gefaald in het buitenland. En zijn discipline is ook niet optimaal te noemen.

Ben ook benieuwd naar onze nieuwe spits(en). Nu zal er wel iets moeten bijkomen als Scepovic, Dalmat en Akpala weggaan.

Dat was Van Damme ook en is nu sterkhouder in Luik. Wilt echt niets zeggen. Als MBokani en Jova zin hebben spelen ze in Belgie bijna alles naar huis.

Zonder risico zijn die transfers zeker niet, maar ik denk dat Mbokani echt wel beseft dat dit zen laatste kans is en echt moeite zal moeten doen.

Anoniem04

Legacy Member
Van Damme valt van mentaliteit echt niet te vergelijken met Mbokani.

Eerst ging hij zich herpakken bij Monaco, dan ging hij zich herpakken bij Wolfsburg en nu gaat hij zich proberen herpakken bij Anderlecht. Ik vraag mij af hoe lang het gaat duren voor hij zich terug te goed voelt voor pakweg Bergen.

Scr1fle

Legacy Member
Niet tegen Donk :cool:

En zo kan je altijd beginnen hé!

Als, als , als ...

exo

Legacy Member
Zullen we eerst is niet afwachten en kijken wie er effectief gaat tekenen vooraleer hier wat te discussiëren?

Sportinggboy

Legacy Member
exo zei:
Zullen we eerst is niet afwachten en kijken wie er effectief gaat tekenen vooraleer hier wat te discussiëren?

Sure, als het waar is zal het voor morgen zijn normaal

Anoniem04

Legacy Member
exo zei:
Zullen we eerst is niet afwachten en kijken wie er effectief gaat tekenen vooraleer hier wat te discussiëren?

Naar't schijnt gaat Vargas naar Anderlecht. :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan