Weebl
Legacy Member
Sportinggboy zei:Daarom dat we Mbokani ook gaan halen heAnderlecht heeft een budget vrij gegeven, zo hopen ze Mbokani te kunnen halen zonder Romelu te verkopen
Als het lukt nog een deftige trainer die met 2 spitsen speelt ( Lukaku en Mbokani moet vonken geven ) en een bijkomende centrale middenvelder die meteen een serieuze meerwaarde geeft aan ons team
No offence, maar als je denkt dat alles te halen zonder Lukaku, ben je toch ook wel héél hard aan't dromen zeker?
Anderlecht heeft een budget vrij gegeven, zo hopen ze Mbokani te kunnen halen zonder Romelu te verkopen 
15 miljoen netto is iets van een 23 miljoen brutto, 25% gaat naar pa Lukaku en dan nog de managerskosten etc. Transfergelden die in de pers verschijnen zijn meestal de bruto prijzen 

)