Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weebl

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Daarom dat we Mbokani ook gaan halen he ;) Anderlecht heeft een budget vrij gegeven, zo hopen ze Mbokani te kunnen halen zonder Romelu te verkopen :)

Als het lukt nog een deftige trainer die met 2 spitsen speelt ( Lukaku en Mbokani moet vonken geven ) en een bijkomende centrale middenvelder die meteen een serieuze meerwaarde geeft aan ons team

No offence, maar als je denkt dat alles te halen zonder Lukaku, ben je toch ook wel héél hard aan't dromen zeker?

Truman'

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Dat was Van Damme ook en is nu sterkhouder in Luik. Wilt echt niets zeggen. Als MBokani en Jova zin hebben spelen ze in Belgie bijna alles naar huis.

Zonder risico zijn die transfers zeker niet, maar ik denk dat Mbokani echt wel beseft dat dit zen laatste kans is en echt moeite zal moeten doen.

True , met een ploeg zoals standard had. Met rsca wil ik toch nog wel is zien, ik hoop echt dat men in brussel niet zo dom is om te denken dat zij de messiassen zijn.

Sportinggboy

Legacy Member
Weebl zei:
No offence, maar als je denkt dat alles te halen zonder Lukaku, ben je toch ook wel héél hard aan't dromen zeker?

Tja ik zeg dat er 2 budgetten zijn vrij gemaakt. 1 voor Jova en 1 voor Mbokani. Dat het lukt heb ik niet gezegd. Maar de bedoeling is om beiden te halen zonder Romelu te moeten verkopen.

Truman' zei:
True , met een ploeg zoals standard had. Met rsca wil ik toch nog wel is zien, ik hoop echt dat men in brussel niet zo dom is om te denken dat zij de messiassen zijn.

Ons bestuur kan dat zeker denken... maar ik denk dat de fans wel zeker weten dat zelfs als die 2 komen de problemen zeer zeker niet zijn opgelost. Trainer moet veranderd worden en een deftige Centrale middenvelder die een meerwaarde geeft moet er al zeker bij

mythe

Legacy Member
(Bijna) mijnen bak Jupiler binnen!
Hier vorig jaar gewed dat Lukaku nooit voor 20milj verkocht zou worden.

De HVH zou volgens mobile.anderlecht nog maar 15milj netto eisen =). Dus ik zit goed voor mijnen bak jupiler! Enfin, als hij dit jaar progressie maakt halen ze het misschien wel. Natuurlijk hoop ik van wel :).

Sportinggboy

Legacy Member
mythe zei:
Bijna mijnen bak Jupiler binnen!
Hier vorig jaar gewed dat Lukaku nooit voor 20milj verkocht zou worden.

De HVH zou volgens mobile.anderlecht nog maar 15milj netto eisen =). Dus ik zit goed voor mijnen bak jupiler!

:lol: 15 miljoen netto is iets van een 23 miljoen brutto, 25% gaat naar pa Lukaku en dan nog de managerskosten etc. Transfergelden die in de pers verschijnen zijn meestal de bruto prijzen ;) Als anderlecht echt 15 miljoen netto krijgt ligt dat bedrag altijd hoger dan 20 miljoen ;)

caoimhin

Legacy Member
Sportinggboy zei:
:lol: 15 miljoen netto is iets van een 23 miljoen brutto, 25% gaat naar pa Lukaku en dan nog de managerskosten etc. Transfergelden die in de pers verschijnen zijn meestal de bruto prijzen ;) Als anderlecht echt 15 miljoen netto krijgt ligt dat bedrag altijd hoger dan 20 miljoen ;)

Laat die jongen nu toch eens in zijn onwetendheid :(

Hannibal

Legacy Member
Wijsheid zei:
Dosunmu deed ook zulke dribbels. Tis maar dat je het weet.
Ook tegen de nationale ploeg van Duitsland ?


Jezus, het gebash op Lukaku begint wel erg langdradig te worden ze.

SIO

Legacy Member
Hannibal zei:
Ook tegen de nationale ploeg van Duitsland ?


Jezus, het gebash op Lukaku begint wel erg langdradig te worden ze.
Ze hebben 5-6? jaar moeten wachten om hun muil te kunnen opentrekken, dan moet het er ook direct nekeer goed uit he :hug:

(probleem is wel als t over Ariël gaat, ge niet veel kunt antwoorden :unsure: )

Wijsheid

Legacy Member
Hannibal zei:
Ook tegen de nationale ploeg van Duitsland ?


Jezus, het gebash op Lukaku begint wel erg langdradig te worden ze.

Ik bash niet op lukaku, ik vind zijn techniek niet slecht. Gewoon, dosunmu kon dat ook. Alle, zonder bijbedoelingen.

Maar basistechniek kan toch nog beter.

BleKKie

Legacy Member
Niettemin, moesten alle belgische voetballers zo gemotiveerd zijn om te verbeteren als Lukaku, dan worden we zeker wereldkampioen in 2014.

Eagle`

Legacy Member
caoimhin zei:
Zeker als je net nog eens dat filmpje op Extra Time hebt gezien.

ja een compilatiefilmke zegt alles, zelf deschacht heeft ooit nen akka gedaan :')

Sportinggboy

Legacy Member
Weebl zei:
No offence, maar als je denkt dat alles te halen zonder Lukaku, ben je toch ook wel héél hard aan't dromen zeker?

Geld Lukaku niet nodig voor Mbokani

Ondertussen wordt ook werk gemaakt van Dieumerci Mbokani. De makelaars van Mbokani hadden in het Prinsdom een positief gesprek over een definitieve verkoop van de Congolese spits aan Anderlecht. Paars-wit wilde het geld van de transfer van Lukaku gebruiken om Mbokani te halen, maar Lukaku houdt er steeds meer rekening mee dat hij in het Astridpark blijft. Hij wordt vrijdag tegen KV Mechelen aan de aftrap verwacht. Omdat RSCA sowieso denkt aan een extra spits zou er nu toch extra budget vrijgemaakt worden.

HNB ;)

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GEQ3DHG46

Weebl

Legacy Member
Maar jij sprak over Dieu, Jova, nen trainer en ne goeie mid..
Dat je Dieu en Jova kan halen zonder 't geld van Lukaku zie ik nog voor mogelijk.

Sportinggboy

Legacy Member
Weebl zei:
Maar jij sprak over Dieu, Jova, nen trainer en ne goeie mid..
Dat je Dieu en Jova kan halen zonder 't geld van Lukaku zie ik nog voor mogelijk.

Er is nog geld genoeg, geloof me. Nu mag je Jova, Mbokani en Lukaku in de ploeg hebben ... Met Jacobs speelt er wss toch maar eentje van. Dus nieuwe trainer is noodzakelijk. Een deftige Centrale middenvelder zou ook niet slecht zijn

caoimhin

Legacy Member
Hadden we nu maar iemand zoals Polak. En qua trainer hoop ik nog altijd op Morten Olsen.

starspike

Legacy Member
Tshimanga wil volgens de pers naar Genk. Het is nu afwachten wat het verhoogde bod brengt.
Ook zou Genk geïnteresseerd zijn in Hyland.
Als keeper zouden ze kijken naar Grzegorz Sandomierski.

Bronnen zijn de kranten van vandaag, maar evenzeer brol als voetbalbelgie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan