Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Proim

Legacy Member
Silence zei:
Moest hij naar City gaan zou het ook niet de meest slimme move zijn hé

aanvallend compartiment met :

Balotelli
Tevez
Adebayor
Aguero
Dzeko
Roque Santa Cruz

Lukaku hoort daar niet tussen
Op die manier hoort hij ook niet bij Chelsea thuis, net als Courtois daar dan ook nie thuis hoort. Een speler kan ook veel leren door uitgeleend te worden aan een mindere ploeg maar hij zit dan alvast bij Chelsea. Zelfs al wordt hij niet uitgeleend kan hij meetrainen op een betere manier dan hier.

En hoe zit dat nu met Tevez, is die transfer volledig afgesprongen naar Corinthians(?)?

SIO

Legacy Member
Swagger zei:
Sportwereld - Veselinovic kan naar Kortrijk

Dit is toch om van te huilen?
Hoeveel aankopen heeft RSCA de laatste jaren al niet meer gedaan die niet konden overtuigen: Bernardez, Chavarria, Lecjacks, Seck, Marecek, Kljestan, Bulykin, Veselinovic, enz...
Marecek hoort hier niet tussen imo, die gast is wat 20-21 jaar? Die heeft nog veel progressiemarge imo, en in mindere mate geldt hetzelfde voor Sascha, had die veel liever zien invallen ipv Kanu tbh :x
De rest: nja..

exo

Legacy Member
In Marecek blijf ik vertrouwen hebben, is idd nog jong en kan nog grote progressie maken.
Seck heeft één match mogen meespelen tegen Standard en heeft het voor die blunder goed gedaan, gewoon de fout van Jacobs om hem juist in een cruciale match op te stellen, dan waren er andere alternatieve voorhanden.
Net zoals ik het jammer vond dat Lecjacks weg ging, nu met Safari hebben ze wel een meer dan degelijke concurrent voor Ollie op de LB.

Pieter3770

Legacy Member
Duchatelet heeft STVV 'virtueel' schuldenvrij achtergelaten (officiële woorden).
Er lekt stilaan uit waar dat 'virtueel' voor staat.

Duchatelet zou het recht hebben verkregen 2 spelers mee te nemen (Henkinet was al de eerste), en krijgt 70% van de eerste 2 volgende uitgaande transfers die STVV doet.
De transfer van Schouterden is niet doorgegaan door het te vroeg uitlekken via de makelaars.
Nu zou Evertz in pollposition liggen om nog naar Standard te vertrekken.

Geen idee of 't waar is...

Ik zou zeggen zo snel mogelijk Schouterden of Evertz laten gaan (geen grote verliezen net als Henkinet).
Hét probleem zal zijn om 2 spelers te kunnen verkopen. Dat gebeurt immers niet vaak bij STVV. Er zit momenteel niemand in de kern die geld kan opleveren. Misschien Andrade in de toekomst.

Wijsheid

Legacy Member
Simaeys is van Genk.

Ik moet efkes mijn tweeloop in de auto steken...

Fucking debiel bestuur.

Confidence gone zero.

byter

Legacy Member
Wijsheid zei:
Fucking debiel bestuur.

Laten we even afwachten hoeveel Brugge ons heeft gegeven om Simaeys over te nemen :unsure:

Achja, niet de transfer waarop we hoopten maar om nu al zo negatief te doen -.-

_DKsissor_

Legacy Member
byter zei:
Laten we even afwachten hoeveel Brugge ons heeft gegeven om Simaeys over te nemen :unsure:

Achja, niet de transfer waarop we hoopten maar om nu al zo negatief te doen -.-
ja wow wat is dat hier met al die negativiteit.
Tis niet omdat het bestuur van Brugge plots gek werd en besloot hun half ploeg buiten te smijten dat al die spelers rampzalig slecht zijn.
Kvind Simaeys een goeie speler als stand-in.

NemesisBE

Legacy Member
Genk kan Simaeys nog best goed gebruiken denk ik. Tenminste geen fratser zoals VDB

Racing_Genk

Legacy Member
Pffff, als Genk fan zit ik nu niet echt te wachten op Simaeys. Weer zo'n mislukte poging van Genk om toch maar een Belg te halen.. Voor mij een leuke bankzitter maar meer niet. Ze moeten zeker met nog een extra goede verdediger komen...

Svartálfar

Legacy Member
Simaeys is een goede transfer van Genk. Iemand die centraal achteraan en op het middenveld uit de voeten kan. Past perfect binnen de kern van Genk. Of em kwalitatief genoeg kan brengen voor in de basisploeg te staan is iets anders, maar veel zullen ze er nie voor betaald hebben.

Die interesse van Genk in Tshimanga is da serieus of gewoon roddel?

_DKsissor_

Legacy Member
Svartálfar zei:
Simaeys is een goede transfer van Genk. Iemand die centraal achteraan en op het middenveld uit de voeten kan. Past perfect binnen de kern van Genk. Of em kwalitatief genoeg kan brengen voor in de basisploeg te staan is iets anders, maar veel zullen ze er nie voor betaald hebben.

Die interesse van Genk in Tshimanga is da serieus of gewoon roddel?
serieus, genk zou een verbeterd bod hebben uitgebracht.

Starrk

Legacy Member
Simaeys mogen ze hebben. Met een mooie strik errond. Te traag, te beperkt.

Jurgenv1

Legacy Member
Starrk zei:
Simaeys mogen ze hebben. Met een mooie strik errond. Te traag, te beperkt.

Ik hoop dat we nu nog Geraerts en eventueel Akpala nog ergens kunnen slijten, indien dat in orde komt kunnen we idd een betere ploeg voorschotelen dan vorig jaar met een lagere loonlast.

eurowarriors

Legacy Member
Ik ben geen fan van Simaeys, absoluut niet, maar laten we positief blijven. Hij is een redelijke stand-in en we verbreden onze kern alvast. En Brugge wou hem absoluut kwijt, dus zoveel zal hij ook wel niet gekost hebben zeker? Ik hoop dat Genk Tshimanga kan halen, vind ik een hele leuke linksachter. Hopelijk kan die Argentijn ook iets brengen, ben benieuwd waarmee het bestuur nog gaat afkomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan