Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Herr Doktor

Legacy Member
Jovanovic die naar Anderlecht gaat kan het niveau van het belgisch voetbal alleen maar ten goede komen :bow:, maar dat loon gaat pijn doen.

Bart Religion

Legacy Member
Fireflies zei:
maar er is een verschil tussen oefenpotten bij Barca B tegen andere streekploegen

Barca B speelt geen 'oefenpotten' tegen 'streekploegen'...

Sportinggboy zei:
:lol: hetzelfde als ze bij jullie Vazquez gedaan hebben zeker. De beloften scouten :unsure:

Vasquez komt van Barca B. Die zijn 3e geworden in 2e klasse. Promotie naar eerste kan uiteraard niet.

Is wat anders dan wat ze in andere landen onder b-ploeg of beloften verstaan.

Lamsednav zei:
Portillo was van Real, kijk maar wat die gedaan heeft :)

Real Castilla is een 3e klasser.

Nogal groot niveau verschil met Barca B dus en niet te vergelijken.


sharpshot zei:
je bent serieus? Tds past voor zoveel redenen niet bij club en wil hier zelf niet spelen.

Vorig jaar Heeft Club al eens bod uitgebracht op TDS en toen was hij ontevreden dat hij niet mocht vertrekken omdat hij bij Anderlecht toch niet mocht spelen.

Dat zal dit jaar niet beter zijn tenzij Jova, Lukaku en zelfs Vaselinović hun poten breken.

Sportinggboy

Legacy Member
Bart Religion zei:
B
Vasquez komt van Barca B. Die zijn 3e geworden in 2e klasse. Promotie naar eerste kan uiteraard niet.

Is wat anders dan wat ze in andere landen onder b-ploeg of beloften verstaan.
.

Blijft de B-ploeg toch gewoon :lol:

Anoniem04

Legacy Member
Terug vergelijken met Portillo? Gaan we straks terug over Vargas beginnen?

Weebl

Legacy Member
B ploeg = beloften
Maar die zogenaamde B-ploeg speelt wel op een hoger niveau dan de gewone beloften.
't is niet dat Barcelona nog een beloftenelftal ook heeft he :).

Sportinggboy

Legacy Member
Weebl zei:
B ploeg = beloften
Maar die zogenaamde B-ploeg speelt wel op een hoger niveau dan de gewone beloften.
't is niet dat Barcelona nog een beloftenelftal ook heeft he :).

Uiteraard, maar Barca B is gewoon ( in vergelijking me de eerste ploeg van Barcelona ) gewoon de B-ploeg :) Ik denk niet dat daar een tegenargument voor nodig is

Sportinggboy

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Jovanovic die naar Anderlecht gaat kan het niveau van het belgisch voetbal alleen maar ten goede komen :bow:, maar dat loon gaat pijn doen.

Liverpool zou nog 2 jaar inspringen in het loon van Jovanovic :)

Weebl zei:
On topic nu:
De Winter naar De Graafschap zegt sporza.

Was wel te verwachten. Westerlo had vorig jaar nooit met Deelkens moeten beginnen

caoimhin

Legacy Member
Bart Religion zei:
Nee, Barca B is niet gewoon een B-ploeg. Punt :)

Wat zijn ze dan? Een AB-ploeg? Het blijft een B-ploeg, weliswaar niet van FC Zwevezeke maar van de beste club ter wereld. Maar B is B.

Bart Religion

Legacy Member
caoimhin zei:
Wat zijn ze dan? Een AB-ploeg? Het blijft een B-ploeg, weliswaar niet van FC Zwevezeke maar van de beste club ter wereld. Maar B is B.

Het is iets eerder iets tussen een sattelietploeg en een b-ploeg. En het ging vooral over het woordje 'gewoon'. Het is de b-ploeg, maar het niet gewoon een b-ploeg. In Spanje werkt dat anders.

Er zijn heel wat restricties die gewone b-ploegen niet hebben.

Daarom dat Soriano (topscorer in 2e klasse) niet kon uitkomen voor de A-ploeg bv.

caoimhin

Legacy Member
1 t, 2 l'en :p

En ik weet dat het in Spanje anders is dan bij ons, maar naar hun normen is het "gewoon" een B-ploeg. Maar we gaan daar nu toch geen hele dag over discussiëren hoop ik :D

Bart Religion

Legacy Member
Het ging erover dat Belgische (en andere) b-ploegen niet hetzelfde zijn als Spaanse en ze daar geen 'oefenpotten' spelen maar in de echte competitie.

Idd, geen discussie want er valt niks tegen in te brengen. Het is gewoon helemaal anders. Barca B is meer dan een b-club, het is ook een volwaardige tweedeklasser. (Die uiteraard niet mocht promoveren naar 1e)

De normen zijn idd anders, dus vergelijkingen met b-teams uit andere landen lopen mank.

caoimhin

Legacy Member
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Het B-elftal van Barça speelt hier met 2 vingers in de neus POI.

caoimhin

Legacy Member
Sportwereld - Monaco vandaag voor Mbokani in Brussel

176303_RSC_Anderlecht.jpg


:D

NemesisBE

Legacy Member
Verdedigen Jova & Suarez daar genoeg voor?
(& waar zijn die Belgen? :help: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan