Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IceMaN.* zei:Denkt ge nu echt dat die zonder scouting, alleen op basis van die onderscheiding, gehaald is naar Brugge? Denk het niet.
. Weebl zei:Ben toch wel ietwat jaloers op Jova als versterking, maar door het loon dat hij wss krijgt vind ik het toch wel een riskante transfer.
TDS voor 0,5 mil nu overkopen ofzo, sportinggboy?![]()

Sh@D0wBE zei:Hell no.
En tegenwoordig scout Club elke speler waar ze interesse in hebben , hoe gaan ze dat bij hem doen?![]()
hetzelfde als ze bij jullie Vazquez gedaan hebben zeker. De beloften scouten 
Sh@D0wBE zei:Hell no.
En tegenwoordig scout Club elke speler waar ze interesse in hebben , hoe gaan ze dat bij hem doen?![]()
Weebl zei:Hoe kunt ge nu "Hell no" zeggen tegen De Sutter voor een half miljoen. Dat zou nogal een back-up zijn voor Vleminckx.. Als hij op de bank zit zal hij zich niet zo vaak blesseren hoor..
Als hij zich te goed voelde om bij Standard op het einde zich in te zetten, om zich bij Monaco in te zetten en om het au serieux te nemen bij in Duitsland, waarom zou hij het dan bij jullie wel doen?
Nee man, nul komma nul visie. En enkel aankopen om het publiek te sussen.
Sh@D0wBE zei:Moet geen spelers van Anderlecht en Cercle.
En een quote gevonden over Mbokani op voetbalkrant waar ik mij bij aansluit:
Weebl zei:Natuurlijk ben ik serieus.
Maar dat zal wel deels zijn omdat ik vriend aan huis ben bij familie van Tom.
Maar Tom is ooit een Bruges-boy geweest, dus zeggen dat hij hier nooit heeft gehoord, is ook wel onzin.
Tom zou een goeie back-up zijn voor Björn volgens mij. Maar dan wel voor een klein bedrag. Dus is het niet mogelijk, want Anderlecht vraagt daar sowieso >1M voor.
