Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wijsheid

Legacy Member
Als oudere, ervaren speler rekenen ze op hem om de ploeg op sleeptouw te nemen zeker?

Svartálfar

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Denkt ge nu echt dat die zonder scouting, alleen op basis van die onderscheiding, gehaald is naar Brugge? Denk het niet.

Ik zeg toch dat club die speler wel gescout heeft in mijn vorige post :).

Maar dat is nog altijd geen garantie op succes, evenmin als die titel van beste speler in de israelische competitie.

|nfected

Legacy Member
En jullie scouting staat er nog maar net, dus nog alles te bewijzen...
Leider kan ook iemand zijn die in de wedstrijd iets kan forceren en dat jovanovic wel.

Dus alles is niet zo zwart-wit

fcberke

Legacy Member
nu nog defensie versterken want anders komt het toch nog altijd niet goed ze.

Sportinggboy

Legacy Member
Jaaaa toegelaten om te posten :applause:

Welkom Milan Jovanovic !! Ik kijk al uit naar zijn eerste interviews :D

Hopelijk morgen Mbokani nog!

Swagger

Legacy Member
lijkt mij toch wel een goede transfer van RSCA, hopelijk heeft den Herman geen paniekvoetbal gespeeld & al te grote bedragen aangeboden om het persé binnen te halen.

Enfin, met al die spitsen is het nu maar al te hopen dat Jacops eindelijk gaat afstappen van zijne 4 5 1

Weebl

Legacy Member
Ben toch wel ietwat jaloers op Jova als versterking, maar door het loon dat hij wss krijgt vind ik het toch wel een riskante transfer.
TDS voor 0,5 mil nu overkopen ofzo, sportinggboy? :unsure:

Sportinggboy

Legacy Member
Zowel Jova als Mbokani ( als de deal rond geraakt ) krijgen een soort prestatiecontract. Enkel als ze hun topniveau halen zullen ze een zeer riant loon krijgen door de bepaalde premies. ( Al zal Jova wel zeker 1 miljoen verdienen )

Scr1fle

Legacy Member
Weebl zei:
Ben toch wel ietwat jaloers op Jova als versterking, maar door het loon dat hij wss krijgt vind ik het toch wel een riskante transfer.
TDS voor 0,5 mil nu overkopen ofzo, sportinggboy? :unsure:

Hell no.

En tegenwoordig scout Club elke speler waar ze interesse in hebben , hoe gaan ze dat bij hem doen? :unsure:

Sportinggboy

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Hell no.

En tegenwoordig scout Club elke speler waar ze interesse in hebben , hoe gaan ze dat bij hem doen? :unsure:

:lol: hetzelfde als ze bij jullie Vazquez gedaan hebben zeker. De beloften scouten :unsure:

Weebl

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Hell no.

En tegenwoordig scout Club elke speler waar ze interesse in hebben , hoe gaan ze dat bij hem doen? :unsure:

Hoe kunt ge nu "Hell no" zeggen tegen De Sutter voor een half miljoen. Dat zou nogal een back-up zijn voor Vleminckx.. Als hij op de bank zit zal hij zich niet zo vaak blesseren hoor..

sharpshot

Legacy Member
Weebl zei:
Hoe kunt ge nu "Hell no" zeggen tegen De Sutter voor een half miljoen. Dat zou nogal een back-up zijn voor Vleminckx.. Als hij op de bank zit zal hij zich niet zo vaak blesseren hoor..

je bent serieus? Tds past voor zoveel redenen niet bij club en wil hier zelf niet spelen.

Scr1fle

Legacy Member
Moet geen spelers van Anderlecht en Cercle.

En een quote gevonden over Mbokani op voetbalkrant waar ik mij bij aansluit:

Als hij zich te goed voelde om bij Standard op het einde zich in te zetten, om zich bij Monaco in te zetten en om het au serieux te nemen bij in Duitsland, waarom zou hij het dan bij jullie wel doen?

Nee man, nul komma nul visie. En enkel aankopen om het publiek te sussen.

Sportinggboy

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Moet geen spelers van Anderlecht en Cercle.

En een quote gevonden over Mbokani op voetbalkrant waar ik mij bij aansluit:

Mbokani weet dat als hij het nu naar de vaantjes slaagt zijn carriere voorbij is. Hij zal wel gemotiveerd zijn. Hij zou een prestatiegericht contract krijgen, als hij veel geld wil verdienen zal hij er moeten staan. Simpel

Weebl

Legacy Member
Natuurlijk ben ik serieus.
Maar dat zal wel deels zijn omdat ik vriend aan huis ben bij familie van Tom.
Maar Tom is ooit een Bruges-boy geweest, dus zeggen dat hij hier nooit heeft gehoord, is ook wel onzin.
Tom zou een goeie back-up zijn voor Björn volgens mij. Maar dan wel voor een klein bedrag. Dus is het niet mogelijk, want Anderlecht vraagt daar sowieso >1M voor.

Sportinggboy

Legacy Member
Weebl zei:
Natuurlijk ben ik serieus.
Maar dat zal wel deels zijn omdat ik vriend aan huis ben bij familie van Tom.
Maar Tom is ooit een Bruges-boy geweest, dus zeggen dat hij hier nooit heeft gehoord, is ook wel onzin.
Tom zou een goeie back-up zijn voor Björn volgens mij. Maar dan wel voor een klein bedrag. Dus is het niet mogelijk, want Anderlecht vraagt daar sowieso >1M voor.

Ze vragen al 2 miljoen voor Buly :D

Weebl

Legacy Member
Awel ja, daarom dat ik er ook zo licht over ga he.
Dat kàn gewoon niet voor een kleine geldsom :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan