Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
caoimhin zei:Ik zie niet in wat er debiel zou zijn aan Mbokani halen, maar soit. Het enige debiele is dat Jacobs nog steeds trainer is. En het olijke trio aan de top natuurlijk.
Om hier nog eens op terug te komen.caoimhin zei:


oink
en Legear erin staan.Sh@D0wBE zei:Om hier nog eens op terug te komen.
In de Sportwereld vind ze dit ook het ideale Anderlecht
Alleen hebben ze Deschachtoink
en Legear erin staan.
J.Brown zei:Ik vind het redelijk lachwekkend om een speler die uit je eigen rangen komt, vertrekt met slaande deuren naar de aartsrivaal. 2 titels, schenkt ze prachtige Europese avonden en later wordt verkocht voor 7miljoen. En dan zou je hem zelf terug gaan halen? Op zijn minst gezegd nogal vreemd.
En een Mbokani om de bank.. ik wens jullie succes.
sharpshot zei:ik geloof nooit dat mbokani en lukaku ooit op één veld gaan staan of wel aan elk zijn kant natuurlijk.
sharpshot zei:omdat ik niet geloof dat ze lukaku gaan kunnen houden met jova en mbokani in de ploeg loon + aankoop.