Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Klopt, maar daarnaast is het wel mss de beste spits die in België dan rondloopt :/

J.Brown

Legacy Member
En met het moeilijkste karakter. Beste spits van de afgelopen jaren, maar je moet ermee kunnen omgaan en dat is niets voor Anderlecht/Jacobs vrees ik.

Op Standard werden de grillen van Jova en Mbokani vergeven aangezien ze ons zoveel gegeven hebben. Het werd bedekt met de mantel der liefde.

sharpshot

Legacy Member
Als jacobs jova (en Mbokani) gemotiveerd zal krijgen voor een gewone jpl leaugue match dan verdient hij al een prijs. Die mannen zijn goed, maar enkel voor topwedstrijden.

CobraX

Legacy Member
Laat De Sutter maar naar Gent vertrekken, maar wel voor 3 miljoen euro (zoveel heeft hij ons gekost). Als wij bij Gent inkopen gaan doen, moeten we ook de volle pot betalen. Omgekeerd mogen dan dezelfde regels gelden. :p

caoimhin

Legacy Member
Ik zie niet in wat er debiel zou zijn aan Mbokani halen, maar soit. Het enige debiele is dat Jacobs nog steeds trainer is. En het olijke trio aan de top natuurlijk.

Maidrion

Legacy Member
Gho debiel, misschien een weinig vindingrijk?
Maar tja als je ziet wat voor een transfers daar al geflopt zijn de laatste jaren is het misschien niet onlogisch dat ze nu gaan voor jongens van wie ze weten dat ze tegen een bal kunnen trappen.

J.Brown

Legacy Member
caoimhin zei:
Ik zie niet in wat er debiel zou zijn aan Mbokani halen, maar soit. Het enige debiele is dat Jacobs nog steeds trainer is. En het olijke trio aan de top natuurlijk.

Ik vind het redelijk lachwekkend om een speler die uit je eigen rangen komt, vertrekt met slaande deuren naar de aartsrivaal. 2 titels, schenkt ze prachtige Europese avonden en later wordt verkocht voor 7miljoen. En dan zou je hem zelf terug gaan halen? Op zijn minst gezegd nogal vreemd.

En een Mbokani om de bank.. ik wens jullie succes.

Scr1fle

Legacy Member
caoimhin zei:
Sportwereld - Monaco vandaag voor Mbokani in Brussel

176303_RSC_Anderlecht.jpg


:D
Om hier nog eens op terug te komen.

In de Sportwereld vind ze dit ook het ideale Anderlecht :unsure::help:
Alleen hebben ze Deschacht(:oink:) en Legear erin staan.

sharpshot

Legacy Member
ik geloof nooit dat mbokani en lukaku ooit op één veld gaan staan of wel aan elk zijn kant natuurlijk.

waffel

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Om hier nog eens op terug te komen.

In de Sportwereld vind ze dit ook het ideale Anderlecht :unsure::help:
Alleen hebben ze Deschacht(:oink:) en Legear erin staan.

Deschacht is écht niet slecht in de JPL, verre van zelfs. Europees is iets anders.

The Black Mamba

Legacy Member
J.Brown zei:
Ik vind het redelijk lachwekkend om een speler die uit je eigen rangen komt, vertrekt met slaande deuren naar de aartsrivaal. 2 titels, schenkt ze prachtige Europese avonden en later wordt verkocht voor 7miljoen. En dan zou je hem zelf terug gaan halen? Op zijn minst gezegd nogal vreemd.

En een Mbokani om de bank.. ik wens jullie succes.

Mbokani staat sowieso in de basis hoor. Zo'n speler ga je niet halen om op de bank te zitten , zeker Jacobs gaat dat niet durven.

Prijs/kwaliteit is Mbokani het beste wat Anderlecht kan halen. Al de negatieve dingen rond hem is net de reden dat we hem kunnen halen dus het heeft weinig zin om daar over te klagen.

The Black Mamba

Legacy Member
sharpshot zei:
ik geloof nooit dat mbokani en lukaku ooit op één veld gaan staan of wel aan elk zijn kant natuurlijk.

Waarom niet? Vorig jaar speelden we toch ook met Veselinovic en Lukaku? Die laatste liet in die periode trouwens zien dat hij veel meer kan dan gewoon wat voor doel te staan lummelen met zijn gespierd lichaam. Mbokani als pivot en Lukaku daarrond is gewoon een topduo in België.

sharpshot

Legacy Member
omdat ik niet geloof dat ze lukaku gaan kunnen houden met jova en mbokani in de ploeg loon + aankoop.

sharpshot

Legacy Member
Ofwel gaan ze diep en gaan ze binnenkort gwn het bod van chelsea accepteren voor lukaku

The Black Mamba

Legacy Member
sharpshot zei:
omdat ik niet geloof dat ze lukaku gaan kunnen houden met jova en mbokani in de ploeg loon + aankoop.

Daar stel ik mij ook vragen bij. Mbokani halen terwijl Lukaku , De Sutter en Vesel nog rondlopen is toch maar iets raars. Flankaanvallers zijn er ook meer dan genoeg met Jova erbij dus ook daar moet je er 2 van opstellen. Vargas gaat straks ook nog overbodig worden als Canesin Matos zo blijft verder doen (in 2 wedstrijden al meer klasse getoond dan 90% van onze andere spelers).

Dat Lukaku binnenkort vertrekt zou dus inderdaad geen verrassing zijn. Het zou alleszins eindelijk eens blijk geven van visie als ze nu al een vervanger voor Lukaku aankopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan