Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
Swagger zei:
Geen nieuws omtrent Mbokani, misschien onze inside-infoman sportinggboy?

Monaco gaat vandaag praten met Mbokani en zen managers zelf. Ze weten perfect wat Anderlecht wil geven aan transfer, loon en commisie. Ze moeten er zelf onderling nog uitkomen wie hoeveel krijgt. Ook is er vastgelegd dat Monaco meer geld ontvangt in de loop van tijd als Mbokani het goed doet in Anderlecht.

Normaal tekent Mbokani deze week voor 3 jaar en een optie voor een bijkomend jaar.

Squadra zei:
Het grootste budget heeft Standard hé

Standard heeft een budget van 25 miljoen, RSCA van 35 miljoen. Eigen vermogen gaat Standard er beter voor staan.

Vedeco

Legacy Member
De Sutter en Gent voor de zoveelste keer aan elkaar gelinkt maar volgens mij wilt Tommeke zijn bankzittersloontje niet afstaan :p

Sportinggboy

Legacy Member
Vedoco zei:
De Sutter en Gent voor de zoveelste keer aan elkaar gelinkt maar volgens mij wilt Tommeke zijn bankzittersloontje niet afstaan :p

De nakende komst van Mbokani zou Tom De Sutter weer een stap naar achter dringen in de spitsenpikorde. Dit heeft ook AA Gent opgemerkt en de Buffalo's willen de spits dan ook graag binnen halen. De Sutter zelf wil liever blijven.

Omdat Gent Coulibaly zou laten vertrekken, kijkt het uit naar een nieuwe diepe spits. Het denkt hierbij aan Tom De Sutter. Het loon van De Sutter is echter te hoog voor Gent en De Sutter zelf is naar het schijnt niet erg happig op een transfer.

Vedeco

Legacy Member
Als hij echt niet wil moeten ze niet aandringen ook maar ik zou het zeker geen slechte zaak vinden moest hij komen.

FrownedUpon

Legacy Member
Die jongen heeft het precies al lang opgegeven. Goed loon en op de bank zitten is voor hem blijkbaar goed genoeg en het enige wat telt.

NotoriousP

Legacy Member
Terecht ook, altijd gekwetst, die jongen zijn carrière gaat nooit groter worden dan dit. Cashen en op pensioen! :p

Foose

Legacy Member
Hij heeft zelf ook steeds gezegd dat bij Anderlecht spelen zijn grote droom was/is dusja

Muismat

Legacy Member
pina zei:
die droom is verwezenlijkt, op naar de volgende!

:D

Ik hoop echt dat als Mbokani komt hij nu beseft dat wil hij ooit bij een deftige Europese club spelen hij zich als een prof moet gedragen. Niet dat ik er al te veel vertrouwen in heb, maar misschien is het feit dat hij geflopt is bij Wolfsburg & Monaco een voordeel, dat hij nu echt (minstens) een seizoen wilt knallen en het blijft toch een fantastische voetballer. Ernaast daarentegen...

Brick Top

Legacy Member
Muismat zei:
:D

Ik hoop echt dat als Mbokani komt hij nu beseft dat wil hij ooit bij een deftige Europese club spelen hij zich als een prof moet gedragen. Niet dat ik er al te veel vertrouwen in heb, maar misschien is het feit dat hij geflopt is bij Wolfsburg & Monaco een voordeel, dat hij nu echt (minstens) een seizoen wilt knallen en het blijft toch een fantastische voetballer. Ernaast daarentegen...

Ik hoop het ook maar ik heb bij deze (mogelijke) transfer serieus mijn twijfels. Jova vond ik nog een 'berekend risico' maar Mbokani binnenhalen, dat is imo het equivalent van Russische roulette spelen. Bij die jongen is het alles of niets hé. En aangezien het de laatste jaren vooral niets was... Ach ja.

Het enige 'voordeel' dat ik zie, is dat Jova & Mbokani terug herenigd worden. Zijn alletwee ook geflopt in een grotere competitie dus hopelijk kunnen ze elkaar wat motiveren om er terug volop tegenaan te gaan. Hoe was die hun relatie eigenlijk bij Standard?

Ben ik trouwens de enige die meer en meer begint te hopen dat Lukaku blijft? Eerst had ik zoiets van: ijzer smeden wanneer het heet is en cashen! Maar om een of andere reden ben ik van gedacht veranderd en hoop ik dat ie nog een jaartje blijft.

Anoniem04

Legacy Member
Muismat zei:
:D

Ik hoop echt dat als Mbokani komt hij nu beseft dat wil hij ooit bij een deftige Europese club spelen hij zich als een prof moet gedragen. Niet dat ik er al te veel vertrouwen in heb, maar misschien is het feit dat hij geflopt is bij Wolfsburg & Monaco een voordeel, dat hij nu echt (minstens) een seizoen wilt knallen en het blijft toch een fantastische voetballer. Ernaast daarentegen...

Ik denk ook altijd dat ik na een slecht examen volop voor het volgende ga gaan.

Helaas.

Truman'

Legacy Member
pina zei:
anderlecht nog steeds. Maar standard heeft de afgelopen jaren veel meer inkomsten gegenereerd.

Ik denk dat weinig mensen weten dat je een eigen budget hebt en een totaal budget( eigen + sponsors etc). Dat van rsca dankzij hun overzetting naar nv is nu wat kleine 10-15miljoen euro?

Romelus

Legacy Member
Jovanovic kan goed uitdraaien, maar Mbokani?

Volgens mij zou dat de domste transfer van de laatste 5 jaar zijn. Die gaat de kleedkamer zo rottig maken, Jacobs zal er geen vat op hebben en tzal daar een duiventil worden.

Als Mbokani komt, wordt Anderlecht een Standard². En dat terwijl zoveel Rsca supporters Standard haten net vanwege dat feit.:p
De Suarez zal ook wel vertrekken zeker? Als Vargas fit is, staat die gewoon op het veld met Jovanovic en mag de Argentijn terug op de bank wegkwijnen. Dat wil hij dit seizoen net vermijden...

Bescheiden eigen mening uiteraard!

J.Brown

Legacy Member
Mbokani halen zou echt wel compleet debiel zijn. Komt van bij hun, vertrekt hij met slaande deuren naar de aartsrivaal schenkt ze 2 titels tegen hun. Verkopen hem aan 7mil? En nu gaan terug halen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan