Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Leuke opstelling van Fireflies op Marecek na. Wel enorm aanvallende spelers allemaal :eek:

Morrissey

Legacy Member
Mwah Marecek kan je vervangen door Gillet of Kljestan, Jacobs kennende zal dat wel Gillet worden jammer genoeg. Ik heb het wel voor Marecek, is heus een goede voetballer hoor :)

Scr1fle

Legacy Member
Hopelijk gooit Jacobs Kanu nooit meer op het veld . :puke:
Die is meer bezig met zijn uiterlijk dan voetballen. Die haarband was nog erger dan het roze petje van Reynaldo. :lol:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Zie liever Kljestan dan Marecek of Gillet. Toen ik vorig seizoen hier vertelde dat Kanu een hoop stront is kreeg ik allerhande verwijten naar mijn kop... en hoor nu eens :p

Scr1fle

Legacy Member
Dan kan toch niet dat er voor pakweg Kanu geen betere alternatieven zitten in de jeugd?

waffel

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Zie liever Kljestan dan Marecek of Gillet. Toen ik vorig seizoen hier vertelde dat Kanu een hoop stront is kreeg ik allerhande verwijten naar mijn kop... en hoor nu eens :p

De Kanu believers zijn op één hand te tellen, toegegeven, het zijn hardnekkige fans...

kingjulie

Legacy Member
kanu kan naart schijnt wel heel goed dansen, in die discipline geloof ik in hem.

BleKKie

Legacy Member
puni zei:
Inderdaad, dan kan Biglia ook hoger gaan voetballen.

Maar dan zit je weer met het hetzelfde probleem als bij Cao toch? Speel je weer maar met 1 DM/CM

Proim

Legacy Member
In de opstelling van Fireflies kan ik mij ook wel vinden, positie van Marecek is wel moeilijk in te vullen imo, er zijn er nog die daar uit de voeten kunnen.

Zolang Kanu nooit meer speelt ben ik ook wel content :woohoo:

Foose

Legacy Member
Kanu, ik zal het nooit meer vergeten hoe hij domweg binnenkant voet naar het zo goed als lege doel trapte tegen Partizan :lol:

SIO

Legacy Member
Fireflies zei:
Om even op die opstelling van Anderlecht verder te bouwen: Indien Mbokani komt, en die kans is nu toch wel reëel te noemen, zou ik toch hiervoor opteren:


Met de huidige (fitte) kern althans. Met Vargas, Canesin, Molins, Legear, De Sutter, Kljestan, Diogo, Gillet en Mazuch hebben we voor quasi elke positie een goede vervanger, en zo hoort het ook.

Als Mbokani trouwens komt, gaat Jacobs ALTIJD spelen met zowel Lukaku als Dieu. Als je 3 mil betaalt voor een spits, gaat die niet op de bank, zo simpel is het. Dieu speelt, dat staat vast.
Tis Jacobs nog altijd he :unsure:

Svartálfar

Legacy Member
caoimhin zei:
Met mensen die op dergelijke manier argumenteren ga ik niet meer in discussie, is te belachelijk voor woorden. Als je zo uw gelijk wil halen dan krijg je het gewoon van mij, want daar ging het mij niet om.

Er was dan ook geen discussie meer want ik had al lang duidelijk gemaakt waarom ik denk dat het niet werkt en gij blijft bij u punt. Ik ben niet begonnen met offtopic te gaan met die democratie bullshit. :)

Fireflies zei:
Om even op die opstelling van Anderlecht verder te bouwen: Indien Mbokani komt, en die kans is nu toch wel reëel te noemen, zou ik toch hiervoor opteren:

176705_RSC_Anderlecht.jpg


Met de huidige (fitte) kern althans. Met Vargas, Canesin, Molins, Legear, De Sutter, Kljestan, Diogo, Gillet en Mazuch hebben we voor quasi elke positie een goede vervanger, en zo hoort het ook.

Als Mbokani trouwens komt, gaat Jacobs ALTIJD spelen met zowel Lukaku als Dieu. Als je 3 mil betaalt voor een spits, gaat die niet op de bank, zo simpel is het. Dieu speelt, dat staat vast.
Dit is al een stuk realistischer.

BBQezel

Legacy Member
Fireflies zei:
Om even op die opstelling van Anderlecht verder te bouwen: Indien Mbokani komt, en die kans is nu toch wel reëel te noemen, zou ik toch hiervoor opteren:

176705_RSC_Anderlecht.jpg


Met de huidige (fitte) kern althans. Met Vargas, Canesin, Molins, Legear, De Sutter, Kljestan, Diogo, Gillet en Mazuch hebben we voor quasi elke positie een goede vervanger, en zo hoort het ook.

Als Mbokani trouwens komt, gaat Jacobs ALTIJD spelen met zowel Lukaku als Dieu. Als je 3 mil betaalt voor een spits, gaat die niet op de bank, zo simpel is het. Dieu speelt, dat staat vast.

Tis ma goed da TDS geen 3mil heeft gekost dan? :scream:

Maar al bij al is deze opstelling nog het meest aanvaardbare dat ik hier zag

fcberke

Legacy Member
CrAzY_DaReDeViL zei:
Tis ma goed da TDS geen 3mil heeft gekost dan? :scream:

Maar al bij al is deze opstelling nog het meest aanvaardbare dat ik hier zag

of vargas want na al die moeite die ze gedaan hebben om hem bij ons te komen halen zouden ze hem op de bank moeten zetten ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan