Scr1fle
Legacy Member
Jurgenv1 zei:Zalige ploeg toch.![]()
Idd

Maar mss Daantje vervangen met Almeback en Hoefkens met Hogli !
Alleen ken ik Hogli zijn kwaliteiten niet echt. En Daan moet het maar uitvechten met Almeback

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jurgenv1 zei:Zalige ploeg toch.![]()


Jurgenv1 zei:Zalige ploeg toch.![]()
Zeker met een trainer als Koster. Als je hier iemand als Jacky terug bijzet denk ik dat het niet al te vet wordt.caoimhin zei:Altijd grappig dat iemand met zo'n non-argument afkomt. In een democratie is de keuze van het volk ook niet sowieso de beste keuze, het is gewoon de keuze van de meerderheid. Of dat al dan niet de beste keuze is moet je ondervinden. Dus het is niet omdat ik hier alleen sta met die mening, dat ik sowieso ongelijk heb. En ik wil hiermee niet zeggen dat ik sowieso wel gelijk heb trouwens![]()
.dragjeh zei:Handanovic 4 jaar extra bij Udinese.
Erg goeie keeper imo, heb hem op het WK ook bezig gezien. Zou hem graag bij een topclub zien
ad:Svartálfar zei:*facepalm*
Jongen toch, als gij echt denkt dat die opstelling gaat werken dan moogt gij dat denken, maar zowat iedereen die iet of wat van het spelletje kent zal wel beter weten.
caoimhin zei:Naar Brugse normen (zoals we ze vroeger kenden) is dit idd een heel mooi elftal. Op Hoefkens na danZeker met een trainer als Koster. Als je hier iemand als Jacky terug bijzet denk ik dat het niet al te vet wordt.
Hogli zal op termijn idd Hoefkens moeten vervangen, De Jonghe die het uitvecht met Stenman, Donk met Hoefkens en Almeback met Daantje. Zal nodig zijn om ze daar in de verdediging scherp te houden, we schoten al jaren tekort op dat vlak.Sh@D0wBE zei:Idd
Maar mss Daantje vervangen met Almeback en Hoefkens met Hogli !
Alleen ken ik Hogli zijn kwaliteiten niet echt. En Daan moet het maar uitvechten met Almeback![]()
Allez jong, die hebben vorige week nog tegen RSCA gewonnen.Sh@D0wBE zei:Ik zie eerder OHL degraderen dan Lierse.

Hannibal zei:Allez jong, die hebben vorige week nog tegen RSCA gewonnen.![]()


) elke topploeg daar simpel winnen!