Archief - 2009 is arriving

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m-be

Legacy Member
Jack Malibu zei:
http://i43.tinypic.com/2ptow3p.jpg

wordart.jpg


i winz teh fuglyness contest!


soit, ook voor iedereen hier: dat 2009 alles mag brengen nodig om er een succesvol jaar van te maken!

Mr. Humphries

Legacy Member
ik kan niet achterblijven: ne gelukkigen van mij ook!

Gromme

Legacy Member
Eén gelukkige nieuwjaar voor allen hier en mogen de schone, karaktervolle foto's hier nog dagdagelijks voorbij komen.

dresse

Legacy Member
DieselPower zei:
:') zelfs artifacts en wa? geen papyrus ofwa?

Ja, jammer van die artifacts :( heb nogthans veel moeite gedaan om ze te vermijden, maarja.. ik denk dat ik nog niet te veel mag verwachten. Ik werk ook nog maar 6 jaar met photoshop he!
Wat die papyrus betreft, jah.. echt design is keuzes maken he Diesel... Ik dacht ook nog voor een fresco of een schetsfilter te gaan maar wou het precies toch wat sober houden. Soms is less more! Maar dat ontdek je nog wel als je zelf wat meer met photoshop begint te werken!
Vind het wel jammer dat ik mijn game-tag en onze clan er niet bijgezet heb. Als het werkje dan gepubliceerd zou worden in een magazine is dat toch weer mooie publiciteit...

Vind het wel leuk dat ik hier niet direct als een god aanzien wordt en eerlijke kritiek krijg. Ik heb het ook op mijn ander forum gepost, maar dat is daar echt niet leuk meer. Ik ben daar echt veel te geliefd, iedereen is daar jaloers op mijn talent. Daarom dat ik naar dit forum ben gekomen...

Btw: als er iemand een sig of een avatar wil, Ik kan die perfect maken voor u voor een kleine prijs! De prijs hangt af van de moeilijkheid van de sig... (bijv: met of zonder bevel'n emboss, of met een lensflare of zonder enz...)

Btw2: we hebben nog een website nodig voor onze Gameclan. Zelf kan ik dat ook wel maar heb hier geen tijd voor en geen zin in. Ik heb wel wat beters te doen. Is er hier misschien iemand met tijd te veel die onze site kan maken? Als beloning krijg je: Een link op de site naar je eigen site!!!!! Of een gratis inkomkaart voor onze volgende lanparty!!!!!

mightyflup

Legacy Member
/me takes a bow for dresse.

2009 en nog niet vader! een dezer!

Mr.Pee

Legacy Member
Ook nog ne gelukkige van mij, was een beetje laat maar toch: hoera!!!

General Lee

Legacy Member
dresse zei:
Vind het wel leuk dat ik hier niet direct als een god aanzien wordt en eerlijke kritiek krijg. Ik heb het ook op mijn ander forum gepost, maar dat is daar echt niet leuk meer. Ik ben daar echt veel te geliefd, iedereen is daar jaloers op mijn talent. Daarom dat ik naar dit forum ben gekomen...
:woohoo:

dresse

Legacy Member
ai nee :) had het er niet bij mogen zetten :)
Maakt niet uit van wie het is en was ook ni bedoeld om de persoon in kwestie weer in een slecht daglicht te stellen of een steek te geven, want ondertussen is hij al een volwaardig en gerespecteerd member van the community! :)
Ma we mogen er toch een beetje mee blijven lachen eh... :)

vincentvc

Legacy Member
dresse zei:
ai nee :) had het er niet bij mogen zetten :)
Maakt niet uit van wie het is en was ook ni bedoeld om de persoon in kwestie weer in een slecht daglicht te stellen of een steek te geven, want ondertussen is hij al een volwaardig en gerespecteerd member van the community! :)
Ma we mogen er toch een beetje mee blijven lachen eh... :)

Daar ben ik toch niet zo zeker van, hah. :p
I can lolz with it, ze.

ravenslayer

Legacy Member
dresse u lensflares maken het anders echt wel af, en hoe hebt ge dat lowres effect kunnen faken?
Ik probeer dat al enige tijd te bekomen in men werk maar het lukt me gewoonweg niet.

Btw voor hoeveel zou je die verkopen moest iemand hier een gelijkaardige Job plaatsen?

dresse

Legacy Member
Goh, bedankt ravenslayer! Leuk als echte vakmensen mijn talent erkennen!
Dat lowres effect was eigenlijk niet echt de bedoeling. Ik weet niet echt wat ik daar mis doe. misschien moet ik eens een mac kopen. Schijnt dat ge dat dan nooit voorhebt...

Dit werkje zou u toch wel een 500€ kosten hoor, en dan scheur ik men broek er nog aan... Kwaliteit kost nu eenmaal geld eh :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan