Ja, jammer van die artifacts

heb nogthans veel moeite gedaan om ze te vermijden, maarja.. ik denk dat ik nog niet te veel mag verwachten. Ik werk ook nog maar 6 jaar met photoshop he!
Wat die papyrus betreft, jah.. echt design is keuzes maken he Diesel... Ik dacht ook nog voor een fresco of een schetsfilter te gaan maar wou het precies toch wat sober houden. Soms is less more! Maar dat ontdek je nog wel als je zelf wat meer met photoshop begint te werken!
Vind het wel jammer dat ik mijn game-tag en onze clan er niet bijgezet heb. Als het werkje dan gepubliceerd zou worden in een magazine is dat toch weer mooie publiciteit...
Vind het wel leuk dat ik hier niet direct als een god aanzien wordt en eerlijke kritiek krijg. Ik heb het ook op mijn ander forum gepost, maar dat is daar echt niet leuk meer. Ik ben daar echt veel te geliefd, iedereen is daar jaloers op mijn talent. Daarom dat ik naar dit forum ben gekomen...
Btw: als er iemand een sig of een avatar wil, Ik kan die perfect maken voor u voor een kleine prijs! De prijs hangt af van de moeilijkheid van de sig... (bijv: met of zonder bevel'n emboss, of met een lensflare of zonder enz...)
Btw2: we hebben nog een website nodig voor onze Gameclan. Zelf kan ik dat ook wel maar heb hier geen tijd voor en geen zin in. Ik heb wel wat beters te doen. Is er hier misschien iemand met tijd te veel die onze site kan maken? Als beloning krijg je: Een link op de site naar je eigen site!!!!! Of een gratis inkomkaart voor onze volgende lanparty!!!!!