dOmme zEbra
Legacy Member
Hoi iedereen,
Ik heb onlangs een 20 inch iMac op de kop kunnen tikken en ben heel tevreden over deze machine. Enkel het glossy scherm is een ramp om kleuren correct te krijgen.
Nu zou ik graag een 2de scherm bijkopen (minstens 20 inch) voor mijn grafisch werk op te verrichten. Mijn budget is niet groot (rond de 250 euro), en ik weet niet goed naar welke specificaties ik moet kijken. Ik heb goede dingen gehoord over LaCie en Eizo, maar die zijn belachelijk duur.
Mijn oog is gevallen op deze Dell monitor (na aanraden van iemand)
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=be&l=nl&s=dhs&cs=bedhs1&sku=78638
is dit een goede koop?
Ik zou het scherm ook nog uitwendig willen kunnen calibreren (spyder).
Advies, tips en dergelijk zijn welkom!
Ik heb onlangs een 20 inch iMac op de kop kunnen tikken en ben heel tevreden over deze machine. Enkel het glossy scherm is een ramp om kleuren correct te krijgen.
Nu zou ik graag een 2de scherm bijkopen (minstens 20 inch) voor mijn grafisch werk op te verrichten. Mijn budget is niet groot (rond de 250 euro), en ik weet niet goed naar welke specificaties ik moet kijken. Ik heb goede dingen gehoord over LaCie en Eizo, maar die zijn belachelijk duur.
Mijn oog is gevallen op deze Dell monitor (na aanraden van iemand)
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=be&l=nl&s=dhs&cs=bedhs1&sku=78638
is dit een goede koop?
Ik zou het scherm ook nog uitwendig willen kunnen calibreren (spyder).
Advies, tips en dergelijk zijn welkom!


nice