Archief - BATTLE: 02: Character concept Design

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Erinyes

Legacy Member
dwarfDurin zei:
Mista, ge werkt met twee verschillende perspectieven in uw wapen. Uw bajonet verschilt van uw AKtjen.
Ik heb het hem al in z'n hoofd proberen steken, maar: verkeerde perspectieven, dat is gewoon zijn stijl! :unsure:

Thorens

Legacy Member
Ben vandaag ook al aan iets begonnen, zal strakjes wel al toonbaar zijn, wss :)

Tekzav

Legacy Member
sjeun!

wip:

battleillustrconcept00112gr.jpg

Skizzy

Legacy Member
Wow, die werkskes hier zijn ferm!
Da van Bolteh lijkt mij al moeilijk om te verslaan. Ik denk dat ik misschien een kans zou maken, moest ik nu overweg kunnen met grafische programma's, crap.
Anyway, hier is een hele ruwe schets met het idee dat ik verder ga uitwerken:
http://img217.imageshack.us/img217/4523/schetstng5xs.jpg

(Tgaat dus om de (nu nog onduidelijke) vrouwelijke figuur, en het geweer bovenaan)
Het wordt een verzetsstrijdster (bij de rebellen dus), en ze is een scherpschutter met maar 1 oog :p.
Ik hoop dat het helemaal afgeraakt.
En ik heb het al gezegd, ik kan helemaal nix met enig grafisch programma, dus zal het met de hand worden afgewerkt :).

Cheers

GMotha

Legacy Member
Mistabeen zei:
Voila se :) mijn inzending, toch enkele uren in gekropen, maar ben tevrede van het resultaat
Tank girl-esque^^
Me likes.

Maybe zal ik nog iets binnenzwieren, lijkt me een plezante battle.

Freaky 7

Legacy Member
MasterL maak die kop wat kleiner :p
kwou dat ik kon tekenen, allez jah, kheb hier een "hoe-leer-ik-manga-tekenen" boek liggen ma ik kan er niet al te veel van :(

grandmasterL

Legacy Member
Thorens zei:
Voila, mijn inzending:

http://www.web-straat.be/stuff/wipbattle3.jpg
Ik heb geen tijd om hem beter uit te werken, heb nog veel werk voor 't school. Inkleuren is trouwens nooit mijn ding geweest ;)


-De hummer buigt in het midden door alsof hij is gemaakt van heel dun metaal
-ik zou de cirkel van het hoofd iets meer naar links zetten tov de nek (nu lijkt die niet te kloppen)
-de borst kast klopt ook niet helemaal, lijkt frontaal getekend met de zijkant er lanks rechts gwoon bijgetekend.
-de AK-47 lijkt me een beetke klein tov de rest
-inkleuring is idd slecht..(just being honest)

Skizzy

Legacy Member
Freaky 7 zei:
MasterL maak die kop wat kleiner :p
kwou dat ik kon tekenen, allez jah, kheb hier een "hoe-leer-ik-manga-tekenen" boek liggen ma ik kan er niet al te veel van :(

Kzou nie echt beginnen me van die manga toestanden, beter gwn zo wa levensechtere vormen gebruiken, moeilijker, maar da loont wel denk ik :).
Bij manga zijn de proporties meestal niet echt realistisch, daarom dat ik het u zeg :).

Cheers

Thorens

Legacy Member
grandmasterL zei:
-De hummer buigt in het midden door alsof hij is gemaakt van heel dun metaal
Ze hebben geen stevig metaal meer in 2050. Alles wordt van plastiek gemaakt :D

Al die andere opmerkingen heb ik maar één antwoord op: het is mijn eerste fatsoenlijke tekening sinds jaren, dus ja, er zat serieus wat sleet op :) Enfin, de punten worden toch op het concept gegeven, niet op het feit of de borstkas vijf mm naar links of rechts moet ;)

Mistabeen

Legacy Member
Skizzy zei:
Kzou nie echt beginnen me van die manga toestanden, beter gwn zo wa levensechtere vormen gebruiken, moeilijker, maar da loont wel denk ik :).
Bij manga zijn de proporties meestal niet echt realistisch, daarom dat ik het u zeg :).

Cheers
ik kijk naar desse zijn tekening...
ik kijk naar mijn tekening....
zijn ook nie echt proportioneel he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan