Freaky 7
Legacy Member
Typhon` zei:en das tegen de wetten van de zwaartekracht hé, alle voorwerpen hangen nu schuin.
wind mijn jongen, wind..:doc:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Typhon` zei:en das tegen de wetten van de zwaartekracht hé, alle voorwerpen hangen nu schuin.
Ik heb het hem al in z'n hoofd proberen steken, maar: verkeerde perspectieven, dat is gewoon zijn stijl!dwarfDurin zei:Mista, ge werkt met twee verschillende perspectieven in uw wapen. Uw bajonet verschilt van uw AKtjen.


.
.Tank girl-esque^^Mistabeen zei:Voila semijn inzending, toch enkele uren in gekropen, maar ben tevrede van het resultaat

Thorens zei:Voila, mijn inzending:
http://www.web-straat.be/stuff/wipbattle3.jpg
Ik heb geen tijd om hem beter uit te werken, heb nog veel werk voor 't school. Inkleuren is trouwens nooit mijn ding geweest![]()
Freaky 7 zei:MasterL maak die kop wat kleiner
kwou dat ik kon tekenen, allez jah, kheb hier een "hoe-leer-ik-manga-tekenen" boek liggen ma ik kan er niet al te veel van![]()
.
.Ze hebben geen stevig metaal meer in 2050. Alles wordt van plastiek gemaaktgrandmasterL zei:-De hummer buigt in het midden door alsof hij is gemaakt van heel dun metaal
Enfin, de punten worden toch op het concept gegeven, niet op het feit of de borstkas vijf mm naar links of rechts moet 
ik kijk naar desse zijn tekening...Skizzy zei:Kzou nie echt beginnen me van die manga toestanden, beter gwn zo wa levensechtere vormen gebruiken, moeilijker, maar da loont wel denk ik.
Bij manga zijn de proporties meestal niet echt realistisch, daarom dat ik het u zeg.
Cheers