Archief - BATTLE: 02: Character concept Design

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mistabeen

Legacy Member
Tis idd nie voldoende om mee te doen the judge maar wel mooi gedaan :) ik hoop da we iets mogen verwachten van u in andere battles

als er geen andere inzendingen komen, sluit ik de battle straks al af, tenzij er iemand zegt van:ik ben nog bezig aan een killer inzending

tis dat ik vanavond wegmoet en geen tijd zal hebben voor alles in orde te brengen

Flipkikker

Legacy Member
Mistabeen zei:
Tis idd nie voldoende om mee te doen the judge maar wel mooi gedaan :) ik hoop da we iets mogen verwachten van u in andere battles

als er geen andere inzendingen komen, sluit ik de battle straks al af, tenzij er iemand zegt van:ik ben nog bezig aan een killer inzending

tis dat ik vanavond wegmoet en geen tijd zal hebben voor alles in orde te brengen

bah, veel woorden, maar geen daden hier :$
ik had(heb) wel concepten in men hoofd, maar geen tijd/zin gevonden om ze uit te werken :sop:

volgende battle mss, nu hebk veel te veel schoolwerk datk uitgesteld eb :p

Mistabeen

Legacy Member
Mensen ik ga de topic nu al sluiten, ik wete tis vroeger als gezegd int begin, kwas vergeten da mijn grootouders vandaag 50jaar getrouwd zijn, kmoet daar dus vanavond naartoe dus bij deze mijn excuses dak em nie langer laat lopen

tinbie

Legacy Member
Ik heb dus van deze : http://www.wack.be/b/b02.jpg
dit gemaakt : http://www.wack.be/b/B1day2nr2.jpg

neem dan toch maar die eerste als inzending :)

als iemand vind dat ik beter de eerste gebruik (denk het niet) zeg het dan maar.

en heb nog dit ook gemaakt wel ik ook wel wil inzenden :

b1.jpg


Is dus als het rioolwater allemaal vervuild is en mensen vluchten langs alles waar ze kunnen. (maar niet echt afgewerkt).

en dit is versie 2 heirvan : http://www.wack.be/b/b2.jpg
zelfde wel ik is het beste / of totaal het lelijkste ? :p




Ooh, kzie juist dat ik te laat ben voor update :) nvm :)

Skizzy

Legacy Member
Crap, ik had gehoopt dat de battle nog tot 8u savonds ging lopen, was bezeg :D. Maar dan zalk het binnekort maar bij schetsen en tekeningen posten zeker.

Cheers

dresse

Legacy Member
er heeft nog altijd niemand gevote.
van mij moogde het nog afwerken, ik zal mistabeen zijn post wel editten en u inzending erbij zetten.
eerlijk is eerlijk, tot 8u is tot 8u.

ma ik kan wel maar editten tot 6u ofzo :) daarna zen'k naar de fimmel

edit: tzal dus ni meer gaan, er zijn al votes gevallen :)
niet helemaal correct van mista, morja... hij had het beter een dag langer laten duren dan te vroeg stoppen...

Gerritn

Legacy Member
nicedoggy.jpg


Een gemuteerde hond gebruikt om rebel camps op te zoeken.

Eerste inkleuring die ik gemaakt hebt, veel bijgeleerd, nog veel meer bij te leren.

DeMoN

Legacy Member
Zalig onderwerp, alleen wa te weinig tijd naar men goesting :)
Der zitten zeker schoon dinges tussen.

Pokereye

Legacy Member
Prachtige ontwerpjes gezien ! Kan iemand via pb laten weten hoe hij/zij tekent kwestie van hier de topic niet te verknallen met mijn vragen. Nuttige links ed. zijn ook steeds welkom.

Cheers

tinbie

Legacy Member
Pokereye zei:
Prachtige ontwerpjes gezien ! Kan iemand via pb laten weten hoe hij/zij tekent kwestie van hier de topic niet te verknallen met mijn vragen. Nuttige links ed. zijn ook steeds welkom.

Cheers


(eerst) met potlood en papier :)

the_65th_angel

Legacy Member
final (wel vlug gedaan maar soit):

fantastisch gemaakt in vergelijke met je vorige plaatjes alleen:

-lijkt t wapen lijkt nogal onmogelijk (is misschien de bedoeling ook) lijkt me moeilijk om daarmee te kunnen schieten

-die handen zijn wel HEEL erg klein

-dat dolkje is nog kleiner dan mijn pink :S

maar ik vind die helm wel heel apart en het is best goed uitgewerkt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan