Archief - BATTLE: 02: Character concept Design

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D3C0Y

Legacy Member
mischien stom suggestie, maar zou het nie beter voor het puntenklassement zijn als ge in deze battle met een top5 werkt ipv een top3 (aangezien er toch al een 12tal inzendingen zijn)

1e = 16pt
2e = 13pt
3e = 10pt
4e = 7pt
5e = 4pt

of iets in die aard van ptn :p

en nog altijd alle deelnemers = 3pt

GMotha

Legacy Member
ruzzshian.gif

Ne nieuwe, meer icy.

dresse

Legacy Member
ik ga akkoord met de top 5...
ik zou misschien zelfs verder gaan... naargelang het aantal deelnemers een top maken. (12 inzendingen, een top 12, eerste krijgt 12 punten, laatste 1 punt...) zo krijgt ge ineens ook meer punten als ge de beste waard van een grotere groep deelnemers...

Als er dan een battle is waar er maar twee meededen en ge zijt de beste van die twee krijgt ge twee punten, aangezien het in die battle ook niet echt moeilijk was om de beste te zijn... :)

just some thoughts...

(btw, nice gmotha)

Anvilke

Legacy Member
en dan nu; de meest afschuwelijke, meest onnoemenswaardige, meest bekakte, meest ongrafische entry van moi ( feitelijk van heel dien contest ier :P )

[- Nuclear Holocaust Entry -]

wa denkte? goe? :applause:

alles is dus in fotosoep getekend met de vrije hand met het potlood :bow:

TheJudge

Legacy Member
Goed idee trouwens dresse, zo krijgt iedereen altijd punten. Lijkt me wel fijn zo.

D3C0Y

Legacy Member
heeft een beetje weg van
893.jpg

het signet van de boros gilde uit de nieuwe magic the gathering block

Mistabeen

Legacy Member
Anvillke uw inzending word NIET geaccepteerd voor deze battle.
Er stond duidelijk in de beginpost dat we wel IETS van kwaliteit wensten en geen paint tekeningne op prijs stellen (ook al ist in photoshop gedaan, het heeft de uitstraling van een painttekening)
MOESTEN we dit dan nog achterwege laten is er ook niet echt veel concept aan uw tekening, er staat me moeite kwart van een persoon op de afbeelding, en het blijft een CHARACTER concept design.

toch bedankt voor de geleverde inspanningen en we hopen natuurlijk dat we u in andere battles mogen terugzien met inzendingen van hogere kwaliteit.

edit: een top 5 vindk een deftig idee, een top 12 is overdreven, dan gaat de puntentelling extreem uitlopen

Anvilke

Legacy Member
goe gezien Gmotha, kspeel nogal veel WH:40k dus da eeft me beïnvloed :]

Typhon`

Legacy Member
wip20xu.jpg


of dat het af gaat geraken weet ik niet, indien wel zal het om 19.59 zijn gelijk de vorige keer ongeveer :p.

fixer187

Legacy Member
wel wat te laat gezien, maar om het in 3D te maken was de tijd toch wel wat te weinig imo....btw dresse ik kan totaal niet schetsen of gewoon iets uit mene kop tekenen. Ofwel zoek ik references in verschillende inet pics ofwel begin ik gewoon te moddelen

Bolteh

Legacy Member
Niemand zegt da ge het in 3D moest maken eh.. Je was vrij om te kiezen hoe je het zou uitwerken.. En om 100% eerlijk te zijn, om een concept model te maken heb je mss een dag of 2 nodig (goe doorwerken) en dan nog 3 dagen voor te mappen/skinnen (riggen hoeft niet)

TheJudge

Legacy Member
Ik had even zin om deze kerel verder uit te werken tot iets cyborg-achtig, maar spijtig genoeg zal ik er geen tijd genoeg voor hebben aangezien dit hier morgen al is afgelopen. Ik ben bezig met studies van de schedel en het hoofd dus leek het me wel leuk om mee te doen. Misschien werk ik er morgen nog aan want ik denk niet dat dit voldoende is om mee te doen ;)

Let trouwens niet op de andere gezichten, die zijn redelijk fout;)

HumanAnatomy.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan