D3C0Y
Legacy Member
mischien stom suggestie, maar zou het nie beter voor het puntenklassement zijn als ge in deze battle met een top5 werkt ipv een top3 (aangezien er toch al een 12tal inzendingen zijn)
1e = 16pt
2e = 13pt
3e = 10pt
4e = 7pt
5e = 4pt
of iets in die aard van ptn
en nog altijd alle deelnemers = 3pt
1e = 16pt
2e = 13pt
3e = 10pt
4e = 7pt
5e = 4pt
of iets in die aard van ptn

en nog altijd alle deelnemers = 3pt





