guRuh
Legacy Member
orez zei:lol? waarom 350D en geen D70s of een Pentax? En dromen van een EF 70-200 f/4 ...
F4 !!!! dit is alles behalve deftig... mss eerst nog wat meer over fotografie lezen en studeren voor je een voorbarige droom hebt?
droom liever over een 70-200 f/2.8 das al deftiger materiaal + zeker een 50mm lens minimum erbij
ni da het ni "deftig" is, maar kspreek hier over de diafragma waarde hé.. f/4 is echt niet zo goed hoor.. enkel goed voor buitenfotografie, bij mooi helder weer
Nuja mijn excuses voor de offtopic![]()
Canon freaks worden geil als ze een rode L zien staan, en beginnen met geld te smijten alsof het niets is. Da zoude toch moeten weten he



