ecko
Legacy Member
Of anders gezegd: Tennis er maar op los!
Hoe ga ik te werk?
Simpel. Iemand post een inzending, de eerste persoon die er op wil verder werken replied met "TAKE".
Wanneer een inzending "taken" is, dien je te wachten tot de persoon die de take gedaan heeft, zijn inzending klaar heeft. Daarna kan iemand anders deze weer nemen. Misschien is dit een slechte werkwijze, maar anders gaat het volgens mij in het honderd lopen, dus misschien best op deze manier werken.
Probeer dan ook niet te lang over je respons te doen.
Ok, ik moet dus steeds op de eerste pic verder gaan?
Nee, net niet. Je werkt steeds verder op de laatste inzending. Op welke manier je dat doet is volledig vrij, onder 1 voorwaarde: er moet een link zijn met de vorige inzending[/i]
Wat die link is, maakt niet uit. Je kan bijvoorbeeld de image verkleinen (of een deel ervan) en die gebruiken in jouw inzending of je kan gewoon op hetzelfde element verderwerken. (bvb een televisie in het eerste en jij komt af met een ander soort televisie ofzo)
Great, sign me up!
Hoeft niet, je moet gewoon antwoorden.
Moet ik dan mijn mond houden tot de inzending er is?
Nee dat hoeft ook niet. Discussie / feedback zijn altijd welkom. (Ik denk ook in deze thread)
Genoeg gezeverd! Laat mij beginnen!
Ok.
Als eerste opdracht heb ik gewoon een foto gezocht. De eerste die een "TAKE" doet mag hierop verder borduren. Ik zal me onderweg wel eens mengen.
Het is geen One-On-One, maar Free-For-All. Iedereen kan dus meedoen.
De afmetingen moeten dezelfde blijven
Hoe ga ik te werk?
Simpel. Iemand post een inzending, de eerste persoon die er op wil verder werken replied met "TAKE".
Wanneer een inzending "taken" is, dien je te wachten tot de persoon die de take gedaan heeft, zijn inzending klaar heeft. Daarna kan iemand anders deze weer nemen. Misschien is dit een slechte werkwijze, maar anders gaat het volgens mij in het honderd lopen, dus misschien best op deze manier werken.
Probeer dan ook niet te lang over je respons te doen.
Ok, ik moet dus steeds op de eerste pic verder gaan?
Nee, net niet. Je werkt steeds verder op de laatste inzending. Op welke manier je dat doet is volledig vrij, onder 1 voorwaarde: er moet een link zijn met de vorige inzending[/i]
Wat die link is, maakt niet uit. Je kan bijvoorbeeld de image verkleinen (of een deel ervan) en die gebruiken in jouw inzending of je kan gewoon op hetzelfde element verderwerken. (bvb een televisie in het eerste en jij komt af met een ander soort televisie ofzo)
Great, sign me up!
Hoeft niet, je moet gewoon antwoorden.
Moet ik dan mijn mond houden tot de inzending er is?
Nee dat hoeft ook niet. Discussie / feedback zijn altijd welkom. (Ik denk ook in deze thread)
Genoeg gezeverd! Laat mij beginnen!
Ok.
Als eerste opdracht heb ik gewoon een foto gezocht. De eerste die een "TAKE" doet mag hierop verder borduren. Ik zal me onderweg wel eens mengen.
Het is geen One-On-One, maar Free-For-All. Iedereen kan dus meedoen.
De afmetingen moeten dezelfde blijven

right?
