Archief - BATTLE: Clijsters Free For All

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ecko

Legacy Member
Of anders gezegd: Tennis er maar op los!

Hoe ga ik te werk?
Simpel. Iemand post een inzending, de eerste persoon die er op wil verder werken replied met "TAKE".
Wanneer een inzending "taken" is, dien je te wachten tot de persoon die de take gedaan heeft, zijn inzending klaar heeft. Daarna kan iemand anders deze weer nemen. Misschien is dit een slechte werkwijze, maar anders gaat het volgens mij in het honderd lopen, dus misschien best op deze manier werken.
Probeer dan ook niet te lang over je respons te doen.

Ok, ik moet dus steeds op de eerste pic verder gaan?
Nee, net niet. Je werkt steeds verder op de laatste inzending. Op welke manier je dat doet is volledig vrij, onder 1 voorwaarde: er moet een link zijn met de vorige inzending[/i]
Wat die link is, maakt niet uit. Je kan bijvoorbeeld de image verkleinen (of een deel ervan) en die gebruiken in jouw inzending of je kan gewoon op hetzelfde element verderwerken. (bvb een televisie in het eerste en jij komt af met een ander soort televisie ofzo)

Great, sign me up!
Hoeft niet, je moet gewoon antwoorden.

Moet ik dan mijn mond houden tot de inzending er is?
Nee dat hoeft ook niet. Discussie / feedback zijn altijd welkom. (Ik denk ook in deze thread)

Genoeg gezeverd! Laat mij beginnen!
Ok.
Als eerste opdracht heb ik gewoon een foto gezocht. De eerste die een "TAKE" doet mag hierop verder borduren. Ik zal me onderweg wel eens mengen.
Het is geen One-On-One, maar Free-For-All. Iedereen kan dus meedoen.

round_01.jpg

De afmetingen moeten dezelfde blijven

carhartt^-

Legacy Member
TAKE btw de afbeelding is redelijk klein hé. Ik zal proberen zo snel mogenlijk terug te slaan.. 't zal wel voor morgen zijn ;)
edit: ge moogt toch meermaals "taken" :) right?

ecko

Legacy Member
Je mag natuurlijk meerdere malen "Taken" :)
Gewoon "snel genoeg zijn".

[edit]Blijkbaar flipt AJAX van tijd tot tijd?

Mistabeen

Legacy Member
-_- blijkbaar vinden bepaalde mensen het ook al tevele om ff TAKE te posten voor ze aan iets beginnen

nuja, mss da ik iets zeer kleins doe, maar eerst afwachten tot het deftig loopt :p dus prolly carhart da de beginpost nog moe editen

carhartt^-

Legacy Member
hu FEW? heb jij nu de take? of begin je nieuwe foto of heb je die foto gephotoshopped? ;)
nuja ik ga verder op het eerste (ik kom net thuis, rapport was goed 'k ga der aan beginne si :p)
- gewoon eerste foto bewerken hé :p -

dresse

Legacy Member
is het de bedoeling dat we naar een hoogtepunt werken eigenlijk, of dat we allemaal een afgewerkt product maken?
want da van mista vondk vet, ma sorry bigbuddha :) you fucked it up :)

Bigbuddha

Legacy Member
hehe, tja, ieder zijn interpretatie zeker ;)
maar 'k zou da zeker laten lopen, komt zeker en vast nog wel iets "afgewerkter" ;)

dresse

Legacy Member
TAKE bij deze


tennisbattledresse.jpg

GAan we ook ni om de zoveel inzendingen een formaat groter?
dan hebben we tennis en mural tegelijk...
want altijd op zo klein formaat blijven teren is ook ni leuk :p

dresse

Legacy Member
waarom altijd zo breken met de stijl :'(
kvon die stijl die mista aanhaalde just zo sjeyk...

Freaky 7

Legacy Member
boeie, bij tennis word er af en toe ook wel eens ne drop gegeven :p

carhartt^-

Legacy Member
mensen is het ni gevaarlijk om te zegge TAKE en dan direct uw image posten ? beter eerst take zegge en dan achteraf image ? :p anders zeg je TAKE en post je terwijl en andere bezig was ? :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan