Archief - BATTLE: Clijsters Free For All

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

twoen

Legacy Member
cool

ik hoop da ik snel genoeg ben om ooit eens een te TAKEN (lol)

echt sjieke "onderneming" en ik hoop da er in de toekomst nog meer van deze vrije battles komen.

:offtopic:

Heppi kristmes

TiB0

Legacy Member
mss een aparte onderverdeling maken in de fora en meerdere kleine battles doen ipv 1 grote en altijd zo lang moeten wachten? :x

carhartt^-

Legacy Member
lijkt mij goed idee. Battleforum. Er is al meermaals geprobeerd zo'n forum op te starten..

Allesinds: Round 11_industrial round

round_11.jpg

dresse

Legacy Member
goe id, maar niet mogelijk.
moet ge eerst hogerhand gaan deftig motiveren waarom er nog een extra battle onderverdeling nodig is en het is niet dat we die motivering kunnen staven met iets. tis ni dat er hier zoveel battles worden georganiseerd en tot deftig einde worden gebracht dat we een appart subforum nodig hebben.
laat zien dat het battlenen hier leeft, (zoals vroeger) en dan kunnen we dit misschien gaan aanvragen hogerop.

D3C0Y

Legacy Member
carhartt^- zei:
lijkt mij goed idee. Battleforum. Er is al meermaals geprobeerd zo'n forum op te starten..

Allesinds: Round 11_industrial round

round_11.jpg

the will surive :p ?

carhartt^-

Legacy Member
dresse zei:
goe id, maar niet mogelijk.
moet ge eerst hogerhand gaan deftig motiveren waarom er nog een extra battle onderverdeling nodig is en het is niet dat we die motivering kunnen staven met iets. tis ni dat er hier zoveel battles worden georganiseerd en tot deftig einde worden gebracht dat we een appart subforum nodig hebben.
laat zien dat het battlenen hier leeft, (zoals vroeger) en dan kunnen we dit misschien gaan aanvragen hogerop.

goed idee :) ik heb wel zin om volop mee te doen aan tennisbattles, murals etc etc :)
eerst tonen wat m'n kan en dat het nodig is en dan bij de beheerders gaan vragen é ...
De fout is rechtgezet... (idd she will survive ipv surive)
edit: flipkikker, ik heb gewoon de image veranderd..
enne zeg liever wat je van de image vind :D:D

Flipkikker

Legacy Member
carhartt^- zei:
goed idee :) ik heb wel zin om volop mee te doen aan tennisbattles, murals etc etc :)
eerst tonen wat m'n kan en dat het nodig is en dan bij de beheerders gaan vragen é ...
De fout is rechtgezet... (idd she will survive ipv surive)
edit: flipkikker, ik heb gewoon de image veranderd..
enne zeg liever wat je van de image vind :D:D

I TAKE IT :)

:p

edit: mooi gedaan ;)

Flipkikker

Legacy Member


voila, khoop datk niet teveel gewijzigd heb opt laatst:

eerst een aantal tanks bijgezet,
daarna de kleurcurves aangepast,
daarna de "affiche" op een muur geplakt (waarbij er wel wat details verloren gegaan zijn)

D3C0Y

Legacy Member
k vind dit een toffe uitlaatklep voor als het artistiek ff kriebelt :p

dresse

Legacy Member
tot dat iemand het zodanig verneukt dat er niks meer mee aan te vangen is :)

dresse

Legacy Member
als ge meedoet aan de "tekenbattl" waarschijnlijk wel ja :) die is precies ni zo populair :sad:
mja, hadk wel verwacht, da vraagt meer werk dan dees eh :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan