Latinos
Legacy Member
Als een totale leek ben ik een paar maanden geleden een site gaan maken. Ik moet al direct zeggen; ik heb een gevonden lay-out aangepast en ben dus helemaal niet zelf van 0 begonnen. Zonder een deftige lay-out om mee te starten had m'n site er nooit zo goed uitgezien en was het een zeer eenvoudig html-siteje geworden. En voor de mensen die vinden dat ik toch helemaal vanaf 0 had moeten beginnen; ik had niet genoeg tijd daarvoor. Waarschijnlijk zit de code nog vol fouten, maar hier werkt hij toch goed in FF én in IE.
Het heeft mij al heel wat moeite gekost om het dropdown menu te integreren, om de foto's en lightbox te integreren, maar ik vind toch wel dat het vrij goed gelukt is. De links naar de andere sites werken nog niet.
Hier de link; http://www.pylonendekerf.com
Het heeft mij al heel wat moeite gekost om het dropdown menu te integreren, om de foto's en lightbox te integreren, maar ik vind toch wel dat het vrij goed gelukt is. De links naar de andere sites werken nog niet.
Hier de link; http://www.pylonendekerf.com

