Archief - Beginner: eerste wallpaper

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xitra

Legacy Member
ja, onze clan maat heeft eerste wallpaper gemaakt nu dat hij 2 a 3 weken bezig is met photoshop?

1:

2:


Comments en ideetjes zijn welkom :bow:


Peace :music:

Deefees

Legacy Member
2e vind ik nog tof met die blokjes,
alleen zijn de letters lelijk en die zwarte ?verf? strepen ook

D-1337

Legacy Member
noobs it is :/

ps : doe die .th uit de link als ge iets wilt zien

pieta

Legacy Member
de tekst ehct moeilijk om te lezen, en lelijke kleuren...

voor de rets iosyt eigelijk gewoon ne screenshot ofzo...

InnerChild

Legacy Member
nogal standaard filter-werk / bevel-emboss. Nuja, het idd zeker niet mijn smaak maar als jullie hiermee tevreden zijn :niceone:

Laat die jongen nog maar wat oefenen. Je gaat hier nogal wat commentaar krijgen maar laat de moed daarom niet zakken. Gewoon blijven inzetten om bij te leren. (Geen garantie dat het dan lukt want sommigen blijven natuurlijk geen smaak hebben, hoeveel ze ook kennen van photoshop :p)

FEW

Legacy Member
typo is ronduit verschrikkelijk.
die "fighting as a team" lijkt ook nergens op. het lijkt helemaal niet op da afdak te staan. en op de 2de wallpapers lijk die "fighting as a team" al helemaal nergens meer op

Floyd

Legacy Member
** Wat al gezegd is, maar dan niet zo overdonderend agressief. **

Nee, het lijkt mij zo een beetje een typisch beginnerswerkje, zo wat de standaard functies en filters van photoshop uitproberen op een foto/screenshot die je hebt gevonden. Wat goed zit volgens mij is dat je een idee hebt en daar iets mee wil doen. Blijf met photoshop werken en je zal merken dat de meeste van die filters enzo inderdààd voor beginners gemaakt lijken te zijn en dat je misschien beter wat meer eigen inbreng in je werkjes brengt.
Filters, blending modes, blending options, .. Het zijn leuke dingen maar gebruik ze om te bereiken wat jij als resultaat wil zien, laat ze niet het resultaat zelf zijn.


Ze zijn walgelijk.
Tip 1. Blijf van die filters
Zo'n replies zijn pas walgelijk. Wat een arrogantie en kortzichtigheid man.

Xitra

Legacy Member
hehe, thnx voor de Goede posts aleen jammer dat er sommige zitten die net alsof we super pro leet photoshoppers zijn alloewel we nie zolang bezig zijn met zo zakes ... maja ik hou de moed erin (h) :p

dresse

Legacy Member
² alles wat floyd zei.

rbn en d-1337... Er staat dan ook beginner prefix.

Da Turtle

Legacy Member
heb je die screenshot zelf genomen :p? Het zou een beter begin zijn dan een afbeelding van internet te nemen.

rbn-

Legacy Member
Floyd zei:
Zo'n replies zijn pas walgelijk. Wat een arrogantie en kortzichtigheid man.
Neen dat is niet kortzichtig. Een beginner blijft het beste af van de filters. Ik zeg niet dat je nooit filters mag gebruiken. Het probleem is dat het meestal dan enkel rond die filters begint te draaien en er voor de rest niets artistiek naar voor komt.

rbn-

Legacy Member
dresse zei:
² alles wat floyd zei.

rbn en d-1337... Er staat dan ook beginner prefix.
Wat moet ik zeggen? Het bovenste deel links boven is niet alleen te lezen, we zien een stroke van 3 pixels en de kleuren keuze is slecht. Eronder zien we een "gebrusht" deel wat geen samenhang heeft met de rest van de screenshot.

Fighting as a team is op zich redelijk mooi recht gezet, maar de letters doen mij eerder denken aan een Prostitutie-Neon licht dan aan een oorlog, ingegraveerd Fighting as a team! (de ! tegen de laatste letter dacht ik?).

Om dan naar het onderste te gaan waar iemand met een brush iets heeft gezet ofwel met een eraser-brush langs de zijkant is gegaan. Met een vermelding van een nickname en een website.

Er is gewoon nergens een verband of artistieke schoonheid imo. Alles wat mooi is is de screenshot en die is getrokken in een spel...

Floyd

Legacy Member
rbn- zei:
Wat moet ik zeggen?

...

Het bovenste deel links boven is niet alleen te lezen, we zien een stroke van 3 pixels en de kleuren keuze is slecht. Eronder zien we een "gebrusht" deel wat geen samenhang heeft met de rest van de screenshot.

Fighting as a team is op zich redelijk mooi recht gezet, maar de letters doen mij eerder denken aan een Prostitutie-Neon licht dan aan een oorlog, ingegraveerd Fighting as a team! (de ! tegen de laatste letter dacht ik?).

Om dan naar het onderste te gaan waar iemand met een brush iets heeft gezet ofwel met een eraser-brush langs de zijkant is gegaan. Met een vermelding van een nickname en een website.

Er is gewoon nergens een verband of artistieke schoonheid imo. Alles wat mooi is is de screenshot en die is getrokken in een spel...
DAT, JA. lol

Bontus

Legacy Member
heb ook één gemaakt vandaag naar aanleiding van forumwedstrijd anderlecht-online:
maar Dresse heeft mijn post aangepast omdat dit een thread is van een ander en het is niet zo lief is als ge die zomaar overneemt met eigen werk. Dus nu ga ik een eigen thread maken... :)

Roefus

Legacy Member
die van hierboven: nice
op die van die wallpaper:

met de photoshoptechnieken die je een beetje bezit, kan je mooiere dingen maken, ik snap in zkre zin wel dat jullie het niet slecht vinden, maar dat is imo meer omdat jullie veel van je clan/game houden dan van de "wallpaper"kunst die r achter zit

mijn tip, eenvoud siert...

Bontus

Legacy Member
Nen eigen thread ga ik nie maken dervoor zenne, maar sorry dus aan threadstarter om de aandacht hier te komen trekken.

Vind uw wallpapers nie slecht maar handig zeker nie, ik zou die zelf niet gebruiken omdat ze veel te veel contrast bevatten.
Als logo dan beoordeeld zijn de verschillende onderdelen nogal duidelijk op een screenshot van een spel geplakt, moest ge die beter integreren zou het beter zijn denk ik.

rbn-

Legacy Member
Floyd zei:
...


DAT, JA. lol
Vroeger werd er tenminste eerlijk gezegd dat het op geen bal trok. Ik ben zelf ook niet gespaard geweest door Lunchbox, Cerbellum, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan