Proficiat, u bent de eerste die de filters van photoshop aantrekkelijk vindt
Ja nee.. Zoals ik ga me (jammergenoeg voor u denkek) ook aan rbn- zijn kant zetten, welliswaar met kritiek en opmerkingen.
Dus @ OP:
Ik vindt het dus ook lelijk en totaal niet passend als een wallpaper.
1) Screenshots zonder enige deftige bewerking passen niet als bureaublad.. Een bureablad moet rust uitstralen, het moet de kans bieden om uw ogen even te rusten. Gamescreenshots hebben overal details waardoor er geen echt rustpunt is.
2) Uw bureaublad heeft als thema oorlog (voor zover ikhttp://games.telenet.be/forum/editpost.php?do=editpost&p=6800824
Edit/Delete Message zie toch).. Daar passen neoflashy text-effectjes niet echt bij, tenzij de clan een vereniging is van gepensioneerde hoeren?
3) De vettige zwarte brushstrokes rechtsboven.. Leg me aub even uit waaraan je dacht toen je die toevoegde? Wat is de reden van die .. vlek daar? Om de tekst leesbaar te maken? Wel, het was al op voorhand een failure die tekst.. de effecten daarop maken het geheel moeilijk te lezen.
4) De tweede versie heeft die lelijke photoshop fracture filter, en dat brengt me tot m'n eerste zin.. Bijna niemand houdt van de photoshop filters, gebruik ze zo weinig mogelijk, photoshop heeft genoeg mogelijkheden, veel meer dan wat filters kunnen bereiken.